Rijbewijs binnen

skoepje

Die hard MF'er
13 dec 2003
570
0
Vandaag was het zover, voor de tweede keer mocht ik proberen mijn papiertje te halen. Mijn vorige examen was 19 maart en heftige wind, en niet helemaal naar wens afgelopen.

Dus mocht ik eenpaar weken geleden proberen mijn bvs nieuwe stijl in de wacht te slepen, en dat was gelukkig gelukt. Verder mijn mond gehouden wanneer ik weer op moest (alleen mijn vriend wist het) en vanochtend om kwart voor 11 was het zover. Gelukkig een andere examinator dan de vorige keer, niet dat hij ongelijk had, hoor, ik verdiende het vorige keer niet om te slagen..... maar toch...

Dus lekker ritje gereden en terug bij het CBR kreeg ik het verlossende antwoord te horen JE BENT GESLAAGD.... Helemaal blij natuurlijk want mijn motortje stond al in de schuur op mij te wachten. Nog moeten haasten om net voor sluitingstijd mijn rbw op te kunnen halen bij het gemeentehuis... En dan lekker een eindje :] op mijn eigen motor!! heerlijk gevoel! Niemand die schreeuwt in je oor of oplet op alles dat je doet. Tis wel ff wennen hoor, was dus een GS500 gewent, en heb zelf een virago xv535 gekocht. Heeeeeeel ander soort motor. Maja dat went wel! komt helemaal goed! Ik ben blij!!!!!

Enne wel zwaaien naar mij he!!
 
Helemaal top! Gefeliciteerd! Van het weekend wordt het in elk geval mooi weer, maar ik denk niet dat je dan rustig in een stoeltje buiten gaat zitten :+
 
congrats! veel plezier de komende tijd. zo vlak na het behalen van je rbw is volgens mij toch de leukste tijd. je kunt lekker je gang gaan en écht leren motorrijden. in die periode zie je je rijvaardigheden met sprongen vooruit gaan en dat is leuk.
 
full
full
full


Gefeliciteerd!

full
full
full
 
van harte! veel plezier en veilige :] km´s met je motor en rbw!
 
Zo in korte tijd al veel felicitaties :d Leuk!!!


Mijn 'schoon'moeder en mijn vriend hadden onafhankelijk alletwee dezelfde kaart gekocht, erg leuk!!

Ik moet morgen helaas naar schoon (natuurlijkwel met de motor!!) en het weekend begint bij ons het tennistoernooi, dus dan is het actief bezig zijn op de baan... Ach ja, heb het nu binnen dus alle tijd om te genieten en te leren!!! over twee weken heb ik zomervakantie!!! kan ik elke dag rijden!!
 
Vandaag was het zover, voor de tweede keer mocht ik proberen mijn papiertje te halen. Mijn vorige examen was 19 maart en heftige wind, en niet helemaal naar wens afgelopen.

Dus lekker ritje gereden en terug bij het CBR kreeg ik het verlossende antwoord te horen JE BENT GESLAAGD.... Helemaal blij natuurlijk want mijn motortje stond al in de schuur op mij te wachten. Nog moeten haasten om net voor sluitingstijd mijn rbw op te kunnen halen bij het gemeentehuis... En dan lekker een eindje :] op mijn eigen motor!! heerlijk gevoel! Niemand die schreeuwt in je oor of oplet op alles dat je doet. Tis wel ff wennen hoor, was dus een GS500 gewent, en heb zelf een virago xv535 gekocht. Heeeeeeel ander soort motor. Maja dat went wel! komt helemaal goed! Ik ben blij!!!!!

Enne wel zwaaien naar mij he!!

:} :} Als ik je ooit tegenkom zal ik en vast een hoop met mij zekers zwaaien.. :} :}

Mag ik je oowk feliciteren met het behalen van je :] rijbewijs..!!!
Is ongeveer het mooist wat je kan overkomen
 
Gefeliciteerd!

Enne.. als ik vragen mag..

Heb je nu ook bijzondere verrichtingen moeten doen? En zo ja, hoeveel tijd zat er tussen BV en het 2e examen?
 
Gefeliciteerd, en veel rij plezier, hoeveel lessen had je ervoor nodig?
en met welke ervaring?
 
Iedereen bedankt voor de leuke reacties :)
Succes donderdag met je examen, ik zal voor je duimen! volgensmij werd het wel lekker weer! dat rijdt een stuk relaxter!

Gefeliciteerd!

Enne.. als ik vragen mag..

Heb je nu ook bijzondere verrichtingen moeten doen? En zo ja, hoeveel tijd zat er tussen BV en het 2e examen?

Ik had eigenlijk al vrijstelling bij examen oude stijl, maar dat had ik dus niet gehaald. Er zat nu 3 weken tussen tussen de bvs nieuwestijl en voertuigbeheersing. Was tegelijk aangevraagd. Wel een gokje natuurlijk, want als ik de bvs niet gehaald had had ik een probleem gehad bij het tweede examen. Maar gelukkig is alles goed gegaan


Gefeliciteerd, en veel rij plezier, hoeveel lessen had je ervoor nodig?
en met welke ervaring?

Ik heb er volgensmij 36 uur voor nodig gehad. Was eigenlijk al een tijd op examen nieveau bij mijn eerste examen, en doordat dat later gepland stond heb ik wat extra lessen moeten nemen. Misschien met te weinig spanning dat examen ingegaan en een beetje bang voor de wind die op dat moment door nederland aan het razen was.

Voor het leren van de nieuwe bvs heb ik 3 uur nodig gehad, en heb nog 2 uur rondgereden om weer ff aan de weg te wennen en extra gewezen te worden op het kijken en aanpassen van mijn snelheid in sommige situaties....

Dus al met al wat langer dan ik gedacht had, maja het belangrijkste is dat het nu binnen is!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan