rijbewijs kwijt onduidelijkheid

Ja natuurlijk meent ie dat.
Deze vond ik overigens wel héél erg toepasselijk:
"neen nu is het beter, de grootste rotzooi wordt gerecupereerd, terwijl perfect gezonde kindjes worden geaborteerd."

En nee, die zin acht ik heus niet van toepassing op álle Belgen.....
 
Welnee dat meent ie niet, net als enkele andere reacties is het enkel een schreeuw om aandacht.
En anders is het een geruststellende gedachte dat dit soort zwakke genen nooit lang overleven. _O-
 
Ik vind de omgeving van een school nu net de plaats waar je rustig zou mogen knallen. Een school is namelijk DE plaats waar leerlingen onderricht kunnen krijgen over de gevaren van deelname aan het verkeer. Iedere leerling zou ook wel eens een aanrijding moeten meemaken (er bestaan bvb ook "kantel"wagens die de politie gebruikt om de gevolgen van een ongeval duidelijk te maken), zodat ze misschien beter hun hoofd gebruiken als ze weer eens zonder kijken de straat oversteken.

Ben het helemaal met je eens, en stel dan ook voor jou als proef te gebruiken. Jij gaat zwaar op je bek, en de leerlingen leren wat. Goed plan.
 
Ik sta in de krant -O-

Cookies op destentor.nl | destentor.nl

weet je ook direct wat er in het politie rapport staat, maar ik vraag me wel af, hoe kunnen ze dit erneer zetten terwijl ze geen eens een snelheid hebben gemeten.

ik krijg zow langzamerhand het gevoel pispaaltje te zijn :(

alles is zow grijs, had ik maar 50 km/h te hard gereden, dan was de straf nog enigzins zwart-wit
 
Laatst bewerkt:
Je bent toch sowieso slechts een verdachte totdat je veroordeeld bent? Dit vind ik wel fout! Aan de andere kant: uitknippen en in je fotoalbum doen. :)
 
Ik sta in de krant -O-

Cookies op destentor.nl | destentor.nl

weet je ook direct wat er in het politie rapport staat, maar ik vraag me wel af, hoe kunnen ze dit erneer zetten terwijl ze geen eens een snelheid hebben gemeten.

ik krijg zow langzamerhand het gevoel pispaaltje te zijn :(

alles is zow grijs, had ik maar 50 km/h te hard gereden, dan was de straf nog enigzins zwart-wit
Maak je geen zorgen, de stentor is de anus der kranten. Je hoeft een krant waar de reclames twee keer zo groot zijn als het artikel niet echt serieus te nemen.
 
Vol verbazing dit topic gelezen, bekend zijnde met de situatie kan ik me moeilijk indenken waarom je een Artikel 5 hebt gekregen.
Zoals je aangeeft was je voor de zijstraat naar links alweer klaar met je inhaal actie.
Argument dat daar scholieren vandaan konden komen, :N :N Al was dat zo, dan kwam jij nog van RECHTS en zou je voorrang moeten krijgen van die de scholieren.

Punt wat men aandracht over de scholieren, en hun onverantwoorde verkeersgedrag. Daar was oom agent dus ook druk doende mee, die scootergasten had ie ook al te pakken. (wat bij mij een vermoeden doet opkomen over welke motoragent je hebt getroffen...)
Heb je die agent getroffen... Hij schrijft snel, maar zover ik weet eigenlijk wel terecht... (heeft mij ook al eens 205 euries gekost)
Balen voor je, en ik hoop dat je snel weer kunt :]
 
Laatst bewerkt:
KNIP..
ik had mijn rijbewijs thuis liggen dus mocht voor hem aanrijden naar mijn huis toe
KNIP..

:? :? Dus die agent laat je nog even rijden met een ingevorderd rbw :? :?

Lekker dan, volgens mij mag je geen meter meer rijden na invordering, ik hoor altijd van die grote verhalen.... misdrijf, onverzekerd enz enz.

Lekkere vent die agent :r ik vraag me af wat er was gebeurd wanneer je een aanrijding had gehad onderweg.
 
Laatst bewerkt:
Kan een oranje motormuis op dit forum niet even dat PV opzoeken en een en ander (off-the-record) verduidelijken?
Was op die manier niet al een tegenwoordig-knalgeel-gemutste zijn baan kwijtgeraakt op dit forum?
Als er onduidelijkheid voor de TS is zal hij dat toch het beste met de agent in kwestie, en desnoods met de officier van justitie op moeten nemen.
 
Daar heb ik niets van meegekregen, heb je een linkje?
Ben het verder wel met je eens hoor, was ook meer een geintje.
Geen linkje helaas, ik heb het ook maar 'horen van...', dus hopelijk kan iemand anders wat meer licht erop schijnen *D
 
ik vind het echt een beetje bizar verhaal.
Ik zie weinig aanleiding voor een inbeslagname van het rijbewijs, maar wellicht dat hij iets zag wat jij/wij niet zien :?

Toch vreemd dat meteen de ergste straf uit de kast wordt getrokken???
 
ik vind het echt een beetje bizar verhaal.
Ik zie weinig aanleiding voor een inbeslagname van het rijbewijs, maar wellicht dat hij iets zag wat jij/wij niet zien :?

Toch vreemd dat meteen de ergste straf uit de kast wordt getrokken???

Lijkt me ook een overtrokken reactie van die agent... hij had net zo goed kunnen volstaan met een preek in dit geval.
JMO
 
Laatst bewerkt:
:^

Toen ik mijn rijbewijs net had deed ik ook dingen die achteraf nogal onhandig waren, daar probeer ik van te leren.
 
Laatst bewerkt:
Niettemin vind ik persoonlijk dat je geen 170 gaat rijden bij een school of je nou uitrolt of niet.

Dan ben je gewoon onverantwoord bezig.

Er is ook zoiets als verantwoord rijden als die agent je bv 320 ziet rijden waar je 100 mag op de snelweg terwijl het pijpenstelen giet en geen hand voor ogen ziet dan zou die je zo vd weg af kunnen plukken als die wil. Als daarbij ook nog veel verkeer is en bochten b.v. dan wordt de kans alleen maar groter. Zo snel gaat dat tegenwoordig

Iedereen knalt wel eens en doen die juten ook maar er zijn G-plekken.


Maar goed ik knal never nooit langs scholen enzo ik zal nooit kinderen bejaarden gehandicapten, negers, joden, marokkanen, turken, homo's enzo gericht omver kegelen. Dat heet empathie en respect.


Om jezelf enigzins in toom te houden als het broeit als de hel ...moet je je zelf gewoon afvragen zou ...je ... het ook doen als je broer, zus of oma of ander familielid er liep?
Al kwamen die laatst toevallig wel langs toen ik het aan het doen was
moraalridder :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
Ik sta in de krant -O-

Cookies op destentor.nl | destentor.nl

weet je ook direct wat er in het politie rapport staat, maar ik vraag me wel af, hoe kunnen ze dit erneer zetten terwijl ze geen eens een snelheid hebben gemeten.

ik krijg zow langzamerhand het gevoel pispaaltje te zijn :(

alles is zow grijs, had ik maar 50 km/h te hard gereden, dan was de straf nog enigzins zwart-wit


Tuurlijk sta je in de krant, je hebt immers niks misdaan :N

Volgens mij ben je er trots op en loop je er hier mee te koop

Wa ne mens allemaal nie doet om stoer over te komen |(
 
Tuurlijk sta je in de krant, je hebt immers niks misdaan :N

Volgens mij ben je er trots op en loop je er hier mee te koop

Wa ne mens allemaal nie doet om stoer over te komen |(

dan moet je mij eens leren kennen, ik baal er zowlangzamerhand behoorlijk van, ik heb steeds meer het gevoel dat ik in een vol grijs gebied, gigantisch hard wordt aangepakt, en dat kranten artikel klopt voor geen meter, (snelheid is niet geklokt, ik ben nog niet gestraft, ik wordt zowiezo niet gestraft om de snelheid, maar ondertussen maken ze je wel uit voor roekeloos rijder), staat ook geen naam bij, maar dan nog ze bedoelen mij ermee, ik vind het gewoon een steek onder de gordel
 
dan moet je mij eens leren kennen, ik baal er zowlangzamerhand behoorlijk van, ik heb steeds meer het gevoel dat ik in een vol grijs gebied, gigantisch hard wordt aangepakt, en dat kranten artikel klopt voor geen meter, (snelheid is niet geklokt, ik ben nog niet gestraft, ik wordt zowiezo niet gestraft om de snelheid, maar ondertussen maken ze je wel uit voor roekeloos rijder), staat ook geen naam bij, maar dan nog ze bedoelen mij ermee, ik vind het gewoon een steek onder de gordel

Jaja......................


www.ikhebniksmisdaanmaartochbenikmijnrijbewijskwijt.nl of

www.depolitievordertmotorrijbewijzeninvanonschuldigemotorrijders.nl
 
Vol verbazing dit topic gelezen, bekend zijnde met de situatie kan ik me moeilijk indenken waarom je een Artikel 5 hebt gekregen.
Zoals je aangeeft was je voor de zijstraat naar links alweer klaar met je inhaal actie.
Argument dat daar scholieren vandaan konden komen, :N :N Al was dat zo, dan kwam jij nog van RECHTS en zou je voorrang moeten krijgen van die de scholieren.

dat is ook zo iets, dat zei ik dus ook op het bureau, maar jah A5 is een kapstok artikel en met mijn actie had ik gevaar kunnen veroorzaken of veroorzaakt duss

en over de agent, er zijn er wel meer die dat zeggen
moet er wel bij zeggen dat hij zaterdag op het bureau erg aardig was en bereid uitleg te geven
 
Heee YapGer,

Als ik je was zou ik het verhaal ook op www.flitsservice.nl plaatsen.

Daar zitten nogal wat mensen die je wel echt verder kunnen helpen, ook juridisch.

Ik ben van mening dat je gewoon genaaid bent.

Als meneer agent je rijbewijs invorderd dan mag je niet meer rijden.

Hij laat je rustig naar huis toe rijden onder zijn begeleiding willeswaar , maar volgens mij mag hij dat niet doen.

Mocht het tot een rechtzaak komen dan zou ik dit toch vermelden.

Heb je een rechtsbijstand verzekering? Direct in schakelen.

Succes er mee
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ruim 19 jaar heel dicht bij dat punt gewoond, namelijk in dat eerste zij-straatje aan de linker kant. En de blauwpetten zijn daar nogal fanatiek omdat er nogal veel ongelukken in het verleden gebeurd zijn, en omdat "den jeugd van tegenwoordig" daar helemaal niet op let alvorens het oversteken.... Niet jou fout, maar ik denk dat dat nogal heeft meegespeeld in deze overweging. Ze horen daar nog wel wat strenger op te treden heb ik het idee... Veel jonge koekblikkers scheuren daar namelijk in hun getunede golfjes en dat gaat echt hard! Maar goed, vind het een beetje appart dat je er een artikeltje 5 voor hebt gekregen...

Zeker weten dat je wel bijde wielen aan de grond hield tijdens het inhalen? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan