rijlessen belasting aftrekbaar?

En als je de aangifte 2007 al verstuurd had voor afgelopen vrijdag, dan mag je het nu gewoon nog eens doen.........alle aangiften die digitaal zijn verstuurd tot en met afgelopen vrijdag zijn onbruikbaar geworden door een "computerfout" bij de belastingdienst... :r

Inderdaad.. leuker kunnen ze het niet maken..ok, maar makkelijker word het er zo ook niet echt op. :N
 
Inderdaad.. leuker kunnen ze het niet maken..ok, maar makkelijker word het er zo ook niet echt op. :N

Maar als ze iets doen, doen ze het ook goed.

Ik heb eens een akkefietje met de belastingdienst gehad, en na uiteindelijk maar een klachtenbrief geschreven te hebben kwam ik erachter hoe men daar werkt.

Ik heb 11 (!!!!) keer een antwoord op mijn brief gehad van verschillende afdelingen en behandeld door verschillende mensen. Op 1 dag lagen er een keer 3 brieven in mn bus...... ik kon er om lachen maar eigenlijk is het natuurlijk te triest voor woorden.

maar sorry ontopic weer :P
 
Laatst bewerkt:
Computer is in 3 jaar afschrijven tot 10%, dus 90% over 3 jaar verspreid.

Rijlessen... helaas... :N
 
Als student fiscaal recht en economie die op dit moment stage loopt bij de belastingdienst zal ik maar even zeggen dat ook voor particulier de 10% restwaarde telt.
 
En als je de aangifte 2007 al verstuurd had voor afgelopen vrijdag, dan mag je het nu gewoon nog eens doen.........alle aangiften die digitaal zijn verstuurd tot en met afgelopen vrijdag zijn onbruikbaar geworden door een "computerfout" bij de belastingdienst... :r

Een computer maakt toch geen fouten? :?

Volgens mij is het degene die er achter zit :X
 
Als student fiscaal recht en economie die op dit moment stage loopt bij de belastingdienst zal ik maar even zeggen dat ook voor particulier de 10% restwaarde telt.

Dat is nog steeds het standpunt van de fiscus ja. Terwijl een pc na 2 jaar al niet meer verkoopbaar is en vaak binnen 3 jaar al vervangen wordt.

En de afschrijving voor bedrijfsmiddelen is nu standaard 5 jaar. Hebben jullie hier intern al iets over besloten m.b.t. pc's en dergelijk? Je kan wel waarderen op lagere bedrijfswaarde maar dan ligt de bewijslast bij de belastingplichtige. Ik ga eerlijk gezegd echt geen PC afschrijven over 5 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan