Rijlestopicmeeting deel IV. Rijlestopic goes Luxembourg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijwilligers voor het reanimeren van het topic?

@Kir, al nieuws over je motor?

Ik pas voor wat betreft het reanimeren. Wil tijdens m'n hobby niet met m'n werk bezig zijn ... -O- Is't reanimeren eig. wel nodig? De hartslag is niet erg hoog, maar ik voel nog zeker een pols bij dit topic ... :')
 
Laatst bewerkt:
CLEAR!!!

defibrillator.jpg
 
Heb je je kappen er al af gehaald, of laat je dat aan de dealer over?

Gister de hele dag op de voetbal geweest.

Wil morgen ochtend even kijken of ik er wat vanaf kan halen. Kijken of ik het lek zelf kan vinden. En kan ducttapen :P

Of is dat geen strak plan.

Wil ook niet met een een olielek gaan rijden.. :S
 
Gister de hele dag op de voetbal geweest.

Wil morgen ochtend even kijken of ik er wat vanaf kan halen. Kijken of ik het lek zelf kan vinden. En kan ducttapen :P

Of is dat geen strak plan.

Wil ook niet met een een olielek gaan rijden.. :S

ik geef ene tip.. uitvogelen waar het vandana komt en eventueel ene handig iemand met tijd over het laten fixen.. als je persé naar de dealer wilt... haal dan alvast je kappen eraf scheelt weer werkuren en dus geld.
 
Gister de hele dag op de voetbal geweest.

Wil morgen ochtend even kijken of ik er wat vanaf kan halen. Kijken of ik het lek zelf kan vinden. En kan ducttapen :P

Of is dat geen strak plan.

Wil ook niet met een een olielek gaan rijden.. :S

Ductapen? Je bedoeld.. ductapen zodat je op een rustige wijze naar de dealer kan rijden.... toch? Niet zoiets belachelijks als..... ja eh.... ik ductape het.. want dan is het goed.
 
Ductapen? Je bedoeld.. ductapen zodat je op een rustige wijze naar de dealer kan rijden.... toch? Niet zoiets belachelijks als..... ja eh.... ik ductape het.. want dan is het goed.


Noodreparatie dus..

Aangezien het me niet heel verstandig lijkt om met lekkende olie te gaan rijden!
 
kijk eerst maar eens waar het vandaan komt, kan gewoon zo zijn dat er geen noodreparatie mogelijk is of mischien niet nodig is (los slangklemmetje oid)... Anders door de garage op laten halen of op een aanhanger gooien.
 
kijk eerst maar eens waar het vandaan komt, kan gewoon zo zijn dat er geen noodreparatie mogelijk is of mischien niet nodig is (los slangklemmetje oid)... Anders door de garage op laten halen of op een aanhanger gooien.

:^ sowieso neit gaan rijden want als het lekt zal het waarschijnlijk tijdens eht rijden ook op je band terecht komen en dat is een gevaar puntje, ja band word glibberig en de olie tast het rubber aan
 
ik heb btw voor de 9e geregeld dat ik om 16.00 klaar ben emt werken dus ik kan mee naar de bios dan eventueel zelfs hapje eten vooraf
 
*O* goed geregeld :)

We zijn dus zeker weten compleet (Op de afzeggers na dan ;) )
 
Laatst bewerkt:
kijk eerst maar eens waar het vandaan komt, kan gewoon zo zijn dat er geen noodreparatie mogelijk is of mischien niet nodig is (los slangklemmetje oid)... Anders door de garage op laten halen of op een aanhanger gooien.


Morgen dus sowieso even bellen..

Eens kijken of ik mijn spaarpot nog iets kan leeghalen... en dan meteen maar het 25 kw verhaal in orde te laten maken


:] :] *O* :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan