rijschool deventer

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
Hoi mensen,

Ik heb mijn vriendin eindelijk zo ver dat ze wil gaan lessen en dat nog wel op een motor. Er zijn hier vast wel mensen uit Deventer. Deze mf'ers wilde ik vragen wat nou een goeie rijschool in Deventer is. Andere mf'ers die een goeie rijschool in deventer weten mogen het natuurlijk ook roepen ;)

Alvast bedankt

Cobain
 
pfff die met die gele bakken die mazda's schijnt wel goed te zijn geloof ik, weet zo de naam niet meer!! mzlz
 
van Dam in olst! Is echt de moeite waard om hier te lessen, gewoon individueel met pan european als begeleider.

Heb er zelf 3 jaar geleden rijbewijs gehaald en mijn vriendin is er nu ook mee bezig in olst.
 
van Dam in olst! Is echt de moeite waard om hier te lessen, gewoon individueel met pan european als begeleider.

Heb er zelf 3 jaar geleden rijbewijs gehaald en mijn vriendin is er nu ook mee bezig in olst.


dito.gif


Maaruh echt rijen leer je pas als je het rijbewijs hebt. :z


O, en anders ff contact opnemen met Jackass die is instructeur. Maar of je het daar van wil leren..... :X
 
van Dam in olst! Is echt de moeite waard om hier te lessen, gewoon individueel met pan european als begeleider.

Heb er zelf 3 jaar geleden rijbewijs gehaald en mijn vriendin is er nu ook mee bezig in olst.
Inderdaad van Dam in Olst is echt goed....

Heb ik ook gelest met 14 lessen in 1 keer geslaagd *D
 
Joop Haagen op de Brinkgreverweg in Deventer.

Is al een tijdje geleden maar ik hoor er nog steeds goede verhalen over

see you
Coos
 
van Dam in olst! Is echt de moeite waard om hier te lessen, gewoon individueel met pan european als begeleider.
hier heb ik ook gelest
andre heeft er ook voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs heb gehaald,
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan