Rijschool Nijmegen

Hey,

Ook ik heb gelest bij Paul Lam, zeer tevreden...
Oh en ze hebben de sevenfiftys nog steeds geloof ik, maar die is voor de TS niet interessant als hij nog geen 21 is...

Veel succes met lessen.

Gr. vitv
 
ik heb vorig jaar bij brinkhoff verhoeckx gereden alles de eerste keer gehaald
ze reden wel met oude er-5 en ze hebben maar 2 motoren zouden trouwens wel nieuwe
krijgen was daar wel super gezellig dat is ook wat waard kom zelf uit gennep en hun zitten op jacobslaan dus dat was maar 20 min
 
Van hulst in Druten kan ik je van harte aanraden.

www.vanhulst.nl

Instructeur (Anton Hoogstraten KNMV) is wel vrij streng en je moet alle oefeningen beheersen voordat ie je op examen stuurt dus het kan zijn dat je wat meer lessen nodig hebt dan een rijschool die wat meer examen risico neemt.

Succes met je keuze en met lessen :)

idd heb ook gelest bij van hulst erg goede instructeur die anton!! duurt ff maar dan beheers je de motor wel echt.

suc6 met zoeken...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 3 Weken geleden geslaagd . Ik beb bij Paul Lam gelest en men instructeurs waren Jan en Frits . In totaal heb ik alles gehaald in 8 Lessen . :) :) :)
 
Ik ben 3 Weken geleden geslaagd . Ik beb bij Paul Lam gelest en men instructeurs waren Jan en Frits . In totaal heb ik alles gehaald in 8 Lessen . :) :) :)
Acht lessen van een uurtje!? *jaloers*


Ik bleek een echt natuurtalent, na een uurtje of 34 vonden Frits, Jan, Remco en Tuur het wel genoeg geweest. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan