Rijschool omgeving Maastricht ?

Om even te reageren op iedereen.

Tijdje terug contact gehad met Frank Snelting, die zou gestopt zijn met motorrijlessen al staat het wel op zijn site.

Wat dat betreft met motorrijbewijs fabrieken ben ik het er helemaal mee eens. Ik heb zo het gevoel dat ze meer oog hebben voor het geld en het aansmeren van paketten, dan dat ze bezig zijn met het daadwerkelijk een leerling goed en lees: veilig rijdend de weg opsturen.

Wat betreft zo een driewieler, daar wil ik inderdaad niet dood op gevonden worden. Vind het zo een afschuwelijk ding en het ziet er niet uit en volgens mij iets heel anders dan op de motor.

Het file rijden gaat om een stuk van ongeveer 5km wat dagelijks helemaal vast staat. Je kan als je helemaal achteraan staat vanwege het hoogte verschil de stoplichten al zien, maar het duurt soms letterlijk een uur voor je er bent.

Sws doe ik het niet alleen of hoofdzakelijk voor de file:D:D:D, maar het is wel een hele goede smoes ook voor het vrouwtje thuis!
 
Wel handig zo'n "ik wil wel, maar ik kan niet" bijna motor.
En met een open pijp word ik in delen van de Randstad als coole gast gezien, tenminste, door sommige groepen.

En flikker ik tenminste niet elke keer meer om wanneer ik moeten stoppen, omdat ik elke keer vergeet mijn poot op de grond te zetten.
Na 376x omgeflikkerd te zijn, ben ik daar ook wel een beetje klaar mee.
 
Wel handig zo'n "ik wil wel, maar ik kan niet" bijna motor.
En met een open pijp word ik in delen van de Randstad als coole gast gezien, tenminste, door sommige groepen.

En flikker ik tenminste niet elke keer meer om wanneer ik moeten stoppen, omdat ik elke keer vergeet mijn poot op de grond te zetten.
Na 376x omgeflikkerd te zijn, ben ik daar ook wel een beetje klaar mee.


Aha` net als die politie agent die elke keer omver pleurde voor het stoplicht .


Het was z`n eerste dag zonder zijspan . :')
 
Je woont in ieder geval in de perfecte regio.

Binnen een half uur in de Ardennen en de Eifel :]
 
En flikker ik tenminste niet elke keer meer om wanneer ik moeten stoppen, omdat ik elke keer vergeet mijn poot op de grond te zetten.
Na 376x omgeflikkerd te zijn, ben ik daar ook wel een beetje klaar mee.


....serieus? :X
 
Nou, dacht ik (aan de hand van de titel) een lekker smeuig topic te gaan lezen.....

Valt dat effe tegen.... -O-
 
http://www.testmotor.nl/2014/test-peugeot-metropolis-400i-rs-driewielige-motorscooter

:+

Ik lees dat een aantal er nog nooit op gereden heeft.

Deze dingen mogen dan wel een nog-niet-uit-de-kast uitstraling hebben maar ik heb gemerkt dat ook "stoere motoren" als een fullsize chopper of klassieke engelsman deze uitstraling kunnen hebben. En wat denk je van het bejaarde imago van een (voor woonwerk bijzonder geschikte) BMW?

Moet je jezelf druk maken over de uitstraling? Uiteindelijk ben jij degene die lachend tussen de ingeblikten door laveert.



Ik zou een keer een werkdag/week een MP3 of Metropolis huren. Dan ervaar je eens hoe het is om door de file te kunnen rijden. Misschien bevalt de scooter wel zodanig dat je geen motorrijbewijs nodig hebt of bedenk je jezelf om te gaan file-laveren.
 
Ik lees dat een aantal er nog nooit op gereden heeft.

Deze dingen mogen dan wel een nog-niet-uit-de-kast uitstraling hebben maar ik heb gemerkt dat ook "stoere motoren" als een fullsize chopper of klassieke engelsman deze uitstraling kunnen hebben. En wat denk je van het bejaarde imago van een (voor woonwerk bijzonder geschikte) BMW?

Moet je jezelf druk maken over de uitstraling? Uiteindelijk ben jij degene die lachend tussen de ingeblikten door laveert.



Ik zou een keer een werkdag/week een MP3 of Metropolis huren. Dan ervaar je eens hoe het is om door de file te kunnen rijden. Misschien bevalt de scooter wel zodanig dat je geen motorrijbewijs nodig hebt of bedenk je jezelf om te gaan file-laveren.


Ik zou er ook helemaal geen probleem mee hebben hoor , interesseert mij niet wat een ander denkt of zegt.


Zou er zelfs wel eens op willen rijden , gewoon omdat ik het een vreemde voorpartij vindt, en zeer benieuwd ben
naar hoe zo`n ding stuurt en zich in een snelle bocht gedraagt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik durf hier best uit de kast te komen als MP3 rijder, :P maar inmiddels wel m'n A erbij gehaald!
De driewieler gaat dus wel vervangen worden door een tweewieler binnenkort.

Maar een scooter met automaat is op zich wel handig voor stadverkeer, maar dat terzijde. En de uitstraling, tja, dat is een kwestie van smaak denk ik.

Ik heb een kleine rijschool gebruikt die ook KNMV gecertificeerd was. Een instructeur die meerijdt op een motor is wel erg aan te raden.
 
Tja, je kunt wel net als zovelen gaan afgeven op een Metropolis of een MP3; voorlopig ben jij degene die hier een topic opende met als titel "Ik ben het helemaal zat !"
Dan vind ik het niet echt van visie getuigen om een handige motorscooter waarmee JIJ NU zonder motorrijbewijs fluitend door de file kunt rijden af te doen met "ik wil er niet dood op gevonden worden".

Je weet niet half hoe handig een motorscooter is en zo te horen ga je er niet achter komen ook.

Je moet het zelf weten maar dan moet je ook niet zeuren over de file waar je zelf in gaat staan.
 
Het gaat hier niet over scooters. Het gaat over een gehandicaptenvoertuig. Hoewel hier in de randstad op scooters vaak diezelfde foute lui rijden. Akra er onder, gewatteerde jas aan en je bent ineens de man. Of moet ik de Mo zeggen?
Voor een gewone woon-werk scooter kan ik nog wel begrip op brengen, maar een 400cc driewieler met het gewicht van een Goldwing gaat mijn verstand te boven.
 
~
Om even te reageren op iedereen.

Tijdje terug contact gehad met Frank Snelting, die zou gestopt zijn met motorrijlessen al staat het wel op zijn site.

Wat dat betreft met motorrijbewijs fabrieken ben ik het er helemaal mee eens. Ik heb zo het gevoel dat ze meer oog hebben voor het geld en het aansmeren van paketten, dan dat ze bezig zijn met het daadwerkelijk een leerling goed en lees: veilig rijdend de weg opsturen.

Wat betreft zo een driewieler, daar wil ik inderdaad niet dood op gevonden worden. Vind het zo een afschuwelijk ding en het ziet er niet uit en volgens mij iets heel anders dan op de motor.

Het file rijden gaat om een stuk van ongeveer 5km wat dagelijks helemaal vast staat. Je kan als je helemaal achteraan staat vanwege het hoogte verschil de stoplichten al zien, maar het duurt soms letterlijk een uur voor je er bent.

Sws doe ik het niet alleen of hoofdzakelijk voor de file:D:D:D, maar het is wel een hele goede smoes ook voor het vrouwtje thuis!~



Wat een held ... _O- _O- _O- :N :W

 
Het gaat hier niet over scooters. Het gaat over een gehandicaptenvoertuig. Hoewel hier in de randstad op scooters vaak diezelfde foute lui rijden. Akra er onder, gewatteerde jas aan en je bent ineens de man. Of moet ik de Mo zeggen?
Voor een gewone woon-werk scooter kan ik nog wel begrip op brengen, maar een 400cc driewieler met het gewicht van een Goldwing gaat mijn verstand te boven.

Voor je het weet ben je etnisch geprofileerd.. :+ Een Mo op een Gilera Runner is natuurlijk niet meer van deze tijd, dan word je uitgelachen door je vomar-buurthuis-kontmatties.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Voor je het weet ben je etnisch geprofileerd.. :+ Een Mo op een Gilera Runner is natuurlijk niet meer van deze tijd, dan word je uitgelachen door je vomar-buurthuis-kontmatties.. _O-

Met een dikke knipoog reageer ik hier op.
Er van uit gaan dat iemand die Mo heet een andere etniciteit heeft is namelijk een keihard vooroordeel :Y

Een soort etnisch profileren op naam? :P
 
IK BEN HET HELEMAAL ZAT!

De reden dat ik ook wil gaan beginnen is dat ik op een traject van 20 minuten dagelijks 1.5 uur in de file sta en dan rijdt er een motorrijder langs en die kan lekker doorrijden plus die heeft ook nog eens plezier in zijn ritje. Win win situatie toch?
Zo leuk vind ik het niet als ik langs je rij..
Ik ben die koekblikkers ook helemaal zat met filerijden.
Ga toch weg! :+
 
Laatst bewerkt:
Geen scooter,
Zeker geen driewielscooter,
Geen chopper,
Geen crossert,
Geen yoghurtbeker,
Geen rijstraket,
Geen bankstel,
Geen oudemannen BMW....

Zijn jullie niet een beetje moeilijk voor elkaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan