Dat heb ik ook. Ik heb twee pompen gebruikt. Die zijn elk aangesloten op een benzinekraan. De ene kraan staat op 'on' de andere op 'reserve' . Als de benzine op is svhakel ik dmv een wisselschakelaar over op de pomp die aan de reservestankraan slurpt.
De perszijde ban de pompen heb ik gekoppeld dmv een t-stuk.
deze pomp, lage druk, nog geen 3 tientjes. Ik gebruik deze ook altijd voor de extra benzinetanken. Te koop bij bijvoorbeeld Paruzzi.
[afbeelding]
Deze pomp is zelfaanzuigend en kan dus boven de tank gemonteerd worden.
deze slaat dus ook af bedoel je enigma?
Dat is inderdaad het gevaarlijkste moment, als je denkt dat je het snapt. Dan sta je ineens neus aan neus met een tegenligger op zijn weghelft. Of je hebt allemaal gras tussen je tanden. Onthou maar dat je echt nog maar een beginner bent. We hebben allemaal dat 1000km punt gehad.Ik moet zeggen, dit is echt gaaaaaaf. Driften op rotonde whahaha! Gaat me nog wat banden kosten denk
Btw hoest weer daar? Gaat hier steeds beter.
Ik denk dat de eigenaar daar niet mee zit.Als je een R9T voorziet van een Watsonian met extreme noppenbanden en de standaard telescoop laat zitten, gaat het voornamelijk om de show.
Toen ik op de GL nog met telescoop reed viel het signaal van de teller altijd weg in de bochten doordat demagneet te ver van de sensor af kwam...
Nee, dat kan ook niet, maar als je het hele topic terug kijkt zie je wat ik bedoel aan te duiden. Op de foto dat het span geraced wordt lijkt het alsof er verlengde kroonplaten in zitten, maar op de andere foto's lijkt het alsof de bovenste langer is als onderste.je kan toch geen naloop afmeten aan een schuin genomen foto? ....