Rondje Veghel e.o. - editie 2003

Wanneer

  • Za 20 september

    Stemmen: 17 85,0%
  • Zo 21 september

    Stemmen: 2 10,0%
  • Maakt me niet uit

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
hallo
de route zag er goed uit maar reeds na 30 min was
ik de weg kwijt en kreeg een stuk plastic in de filter
na 10 min was dit opgelost maar de ploeg was weg
ben toen naar mac in Zevenum geweest
volgende keer voor voorrijders zorgen ik wil
die tour best wel met je voortijdig touren

enkele foto's staan in
http://gallery.bikepower.nl/albun54
route rondje Veghel

groetjes loek :)
 
Ik heb lekker rondgereden met 2 rappe gsx rijders en een kawa voorop, de routebeschrijving hebben we niet aan meegedaan, gewoon rondcrossen. Volgende keer ga ik met een snelle groep mee, het gaat me altijd te langzaam.
Heeft iemand het aantal motorrijders geteld ? m/v.
 
Hoi Onkel Lou, jammer dat we je zijn kwijtgeraakt, we hebben nog ff gewacht, maar je kwam maar niet. Zou je mij wat foto's kunnen mailen? 800x600 zou fijn zijn, alvast bedankt he. Het mailadres staat bij mijn profiel.
 
Zo wij zijn ook weer terug .. nog ff het rondje Veghel van vorig jaar erachteraan geplakt :P Was lekker over de dijkjes. })

Ik vond het een leuke dag, weer veel bekenden en nieuwe gezichten gezien. Tot volgend jaar :)

Ik snap alleen de kritiek niet over de routebeschrijving. Deze route hebben wij met onze motorclub gebruikt tijdens onze Hemelvaartsrit. Daar hadden we ca 100 deelnemers. En dan is er niemand die kritiek heeft ... sterker nog we krijgen complimenten dat het zo duidelijk op papier staat. Zal wel een kwestie van gewenning zijn, als je een paar keer een dergelijke route hebt gereden dan weet je waar je op moet letten.
:?
 
Ik snap alleen de kritiek niet over de routebeschrijving. Deze route hebben wij met onze motorclub gebruikt tijdens onze Hemelvaartsrit. Daar hadden we ca 100 deelnemers. En dan is er niemand die kritiek heeft ... sterker nog we krijgen complimenten dat het zo duidelijk op papier staat. Zal wel een kwestie van gewenning zijn, als je een paar keer een dergelijke route hebt gereden dan weet je waar je op moet letten.
:?

Joris,

De route was ook superduidelijk en wellicht een kwestie van wennen, maar mijn kritiek is dat er zoveel details op staan, dat je de lekkere bochies mist doordat je teveel met de route bezig bent. Maar evenzogoed een lekkere dag gehad, dus laat je niet weerhouden om alvast het rondje Veghel 2004 voor te bereiden ;)
 
Joris,

De route was ook superduidelijk en wellicht een kwestie van wennen, maar mijn kritiek is dat er zoveel details op staan, dat je de lekkere bochies mist doordat je teveel met de route bezig bent. Maar evenzogoed een lekkere dag gehad, dus laat je niet weerhouden om alvast het rondje Veghel 2004 voor te bereiden ;)

Ging me ook niet over jouw kritiek ... daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Als je iedere keer op de tank moet kijken is dat ook lastiger. Met een routerol zul je merken dat het veel gemakkelijker gaat. :)
 
Op zaterdag 20 september 2003 20:54 schreef Joris het volgende:Ging me ook niet over jouw kritiek ... daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Als je iedere keer op de tank moet kijken is dat ook lastiger. Met een routerol zul je merken dat het veel gemakkelijker gaat. :)

Hé, er zijn grenzen.... ;)
 
Het was gezellig! Inderdaad na 15 km de groep laten gaan, route opgezocht, in de tanktas geschoven en alleen met Fastcruiser gaan rijden omdat het tempo van de groep ons wat te laag lag. Ik had nog nooit route gelezen maar dit was perfect te doen *D op één rotonde na dan... ;) Erg duidelijk, afstanden er dubbel bij en overzichtelijk op papier. Hulde Joris!
 
joris het was een mooie route (denk ik) we zijn wel in de dorpen geweest die op de route stonden maar niet geheel volgens planning zeg maar. maar toch 200 km gereden en gelachen met die fietspadrijder op zijn kawa. ;) in ieder geval tot volgend jaar, rijdt dan wel met een snellere groep mee! gaat mij ook te langzaam soms :P 8-) leuk om eens wat MF-ers te zien zo!
 
joris het was een mooie route (denk ik) we zijn wel in de dorpen geweest die op de route stonden maar niet geheel volgens planning zeg maar. maar toch 200 km gereden en gelachen met die fietspadrijder op zijn kawa. ;) in ieder geval tot volgend jaar, rijdt dan wel met een snellere groep mee! gaat mij ook te langzaam soms :P 8-) leuk om eens wat MF-ers te zien zo!

Fietspad rijder op kawa??? heb ik wat gemist????
 
Op de kaart stond dat we erdoor moesten en dat deden we toen ook, een goede motorrijder ziet alles als extra rijbaan !!! *D
 
Ik vond het een super dag :}

Leuke groep met lekkere snelheid.
Lekker weertje.
De terrasjes waren gezellig.

De route was echt mooi.
Zaten echt leuke bochten in.

Ik heb me goed vermaakt.


Alleen s'avonds is er wat minder leuks gebeurd ;(
Ik klaagde toch over dat rammelen.
Sommige dachten dat het de ketting was maar ik had het vermoeden dat het de koppeling was.
Ik wilde dus mijn vriendin ophalen.
Ben net de Mac in Veenendaal voorbij.
In een keer nog harder geratel bij de koppeling.
Een metaal geluid en toen viel de motor stil.
Ik wilde de koppeling intrekken maar deed niks.

Mensen kwamen gelijk naar buiten.
Had blijkbaar een tering herrie gemaakt.

Alles zat ook tegen..... btg was op en mijn batterij ook.
Bij die mensen mogen bellen.
Waren mijn ouders weg met de auto.
Mijn broer gebeld om de aanhanger uit de schuur te halen.
Die heeft mijn oom weten te regelen met zijn bus.
En toe motor op gehaald.
Heb van 19.30 tot 22.30 bij die aardige mensen gezeten.
Hij reed zelf ook motor.....een goldwing.

Alles is gelukkig goed gekomen.
Lag pas 1.30 in mijn nest een 5.00 ging mijn wekker weer om na de DTM in Zandvoort te gaan.

Dindsdag na de dealer brengen.
Ik hoop dat het onder de garantie valt.

Heb straks ff gekeken.
Als ik de koppeling intrek dan gaat het hele koppelinshuis heen en weer en er zit wat verbogen ijzer wat niet zo hoort te zitten.

Zoooo dat ben ik ook kwijt :)
 
Geweldige tocht, geweldig weekend... ben eidnelijk NU pas thuis van het mf gebeuren. Zelfs 's nachts ging het mf door bij mij thuis })
 
Ik heb me ook prima vermaakt, heerlijk gereden mooie route.. :}
En met al die gezellig mensen kan dat natuurlijk ook niet anders :P

Na de eindstop nog ff een dijkje gepakt, ging ook heerlijk *D

Alleen s'avonds helemaal op, zzzzzzzzzzz

[me]Speedy_Tweety heeft super weekend gehad
[/me]


P.s. Junky volgende keer wel ff eerder tanken he
 
Terug
Bovenaan Onderaan