Rossi

GRande Roberto

MF veteraan
30 aug 2003
1.962
0
Amsterdam
Hebben jullie het al gehoord die PIIIIIIIIEEEEEEp Rossi wil Assen verbouwen (de GT bocht) en hij heeft t recht omdat hij wereldkampioen is wat vinden jullie???
 
Mocht het waar zijn: hij kan dan een genius zijn met motoren, maar van circuit Assen moet ie lekker met z'n fikken vanaf blijven. Was toch al nooit zo'n fan van 'm maar met dit soort streken mag tie van mij helemaal opt....fen.
 
dit is het plan van de tt hoor
en rossi deelt deze mening
heb je er zelf wel eens gereden
je komt daar toch best hard aan en las je het niet redt met remmen dan lig je als snel in het publiek
 
het was niet het idee van het circuit hoor dat komt door dat gezeik van rossi.
ik snap het maar een rijder moet zch aanpassen aan het circuit en niet andersom.
en wat dan nog je kan die bocht tog zien aankomen
 
ongeluk vorig jaar in WK supersport daar.....ging nogal woest dus wat dat betreft kan ik me er wat bij voorstellen
 
het was niet het idee van het circuit hoor dat komt door dat gezeik van rossi.
ik snap het maar een rijder moet zch aanpassen aan het circuit en niet andersom.
en wat dan nog je kan die bocht tog zien aankomen
dit nieuws was al bekend toen rossi er mee kwam
en elke bocht op assen zie je aankomen is een beetje gelul
als je remmen het daar niet meer doen kan je niks anders dan rechtdoor
een beetje extra uitloop is daar gewoon nodig
 
ok maar supersport was een opgeblazen motorblok hehe dan kan ik ook een heleboel zien neerkomen op het circuit door olie.
en die remmen moeten het gewoon doen zo niet moet je de motor gewoon platgooien
zo gaat het hele circuit naar de knoppen. straks is alle stukjes tribune weg lekker is dat.
en het gaat tog goed dus waar zeiken ze over die bocht is al 20 jaar het zelfde en daar is nooit gezeik over geweest dus.
 
ok maar supersport was een opgeblazen motorblok hehe dan kan ik ook een heleboel zien neerkomen op het circuit door olie.
en die remmen moeten het gewoon doen zo niet moet je de motor gewoon platgooien
zo gaat het hele circuit naar de knoppen. straks is alle stukjes tribune weg lekker is dat.
en het gaat tog goed dus waar zeiken ze over die bocht is al 20 jaar het zelfde en daar is nooit gezeik over geweest dus.
je komt ongeveer met 200 (zal bij hun wel harder zijn) uit die bocht
en daar kan je hem dan niet pat gooien met laten we zeggen dan nog 130 a 150
craches die goed aflopen zijn spectaculair om te zien maar zie liever een goed gevecht
 
Normaalste zaak van de wereld dat de coureurs ook een vinger in de pap hebben. Is in de F1 niet anders. Lijkt me ook niet meer dan normaal. Ga jij wel aan het werk als de omstandigheden naar jouw idee niet deugen of gevaarlijk zijn? Dan zeg je er toch ook iets van?
 
Dus over 5 jaar liggen er overal meters dikke luchtkussens naast de baan en rijden de motoren over een rails, voor het geval ze te hard door de bocht willen!
Ze moeten s ophouden met zeuren, zometeen zitten wij 50 meter van de baan af omdat de stoeren mannen op de snelle motoren een stel mietjes worden!
Als ik zonodig elke zondag van de brug wil springen met een rugzak om, ga ik toch ook niet zeuren om een vangnet onder de brug want stel dat mijn parachute het niet doet! Daar kies je zelf voor, als ze het te gevaarlijk vinden moeten ze stoppen en anders stoppen met zeuren.
Veiligheid voor alles, maar niet op deze manier.
 
De rijders die door hun collega's zijn uitgekozen om de veiligheid van de circuits in de gaten te houden, o.a. Rossi en Gibernau, komen op voor hun eigen veiligheid ja. En dus vinden ze dat er wat gedaan moet worden aan situaties als de GT, die nou eenmaal onveilig is.
 
Dus over 5 jaar liggen er overal meters dikke luchtkussens naast de baan en rijden de motoren over een rails, voor het geval ze te hard door de bocht willen!
Ze moeten s ophouden met zeuren, zometeen zitten wij 50 meter van de baan af omdat de stoeren mannen op de snelle motoren een stel mietjes worden!
Als ik zonodig elke zondag van de brug wil springen met een rugzak om, ga ik toch ook niet zeuren om een vangnet onder de brug want stel dat mijn parachute het niet doet! Daar kies je zelf voor, als ze het te gevaarlijk vinden moeten ze stoppen en anders stoppen met zeuren.
Veiligheid voor alles, maar niet op deze manier.

Tsja, de stoere mannen van vroeger zijn gewoon niet meer. Zou ik ook liever zien maarja. Het is een wereldje van big bussines en veel geld, en dan gaan ze zeuren over veiligheid. Helaas, maar had ik denk ik ook gedaan. Die miljoenen op je bankrekening wil je toch nog uitgeven na je carriére!
 
Op donderdag 04 september 2003 22:28 schreef TTeun het volgende:
De rijders die door hun collega's zijn uitgekozen om de veiligheid van de circuits in de gaten te houden, o.a. Rossi en Gibernau, komen op voor hun eigen veiligheid ja. En dus vinden ze dat er wat gedaan moet worden aan situaties als de GT, die nou eenmaal onveilig is.
Toch raar dat er NOOOIT iemand klaagt over de GP, zelfs Teuchert na zijn crash niet. Rossi vond het altijd de mooiste bocht van alle circuits, en nu ineens is ie niet veilig. Op wat schuivertjes na gebeurd daar nooit iets! Zelfs de Meeuwenmeer heb ik een zwaarder ongeluk zien gebeuren vorig jaar dan tijdens alle overige ONK wedstrijden!! De MotoGp gaat harder, maar niet zo hard dat er een levensgevaarlijke situatie ontstaat......of zal het toch allemaal iets te make hebben met .......autosport.......Assen???
 
het was niet het idee van het circuit hoor dat komt door dat gezeik van rossi.
ik snap het maar een rijder moet zch aanpassen aan het circuit en niet andersom.
en wat dan nog je kan die bocht tog zien aankomen


Zijn we Katoh al zo snel vergeten????

Wat is er mis met een beetje veiligheid?
 
Ach, wie is Rossi? Als zijn tegenstanders gelijkwaardig materiaal zouden krijgen dan zou het gewoon een top 10 rijder zijn.

Over een paar jaar heeft niemand het meer over Rossi, maar wordt er nog wel geraced op Assen (gelukkig maar). Als Rossi ineens ook circuitontwerper is....

Anyway, als het een breedgedragen plan is, dus door verschillende rijders, veiligheidcommissie en circuitdirectie is het een ander verhaal.

Nogmaals: Wie is Rossi. De MotoGP is maar één van de klassen, hij is maar één van de rijders.
 
Toch raar dat er NOOOIT iemand klaagt over de GP, zelfs Teuchert na zijn crash niet. Rossi vond het altijd de mooiste bocht van alle circuits, en nu ineens is ie niet veilig. Op wat schuivertjes na gebeurd daar nooit iets! Zelfs de Meeuwenmeer heb ik een zwaarder ongeluk zien gebeuren vorig jaar dan tijdens alle overige ONK wedstrijden!! De MotoGp gaat harder, maar niet zo hard dat er een levensgevaarlijke situatie ontstaat......of zal het toch allemaal iets te make hebben met .......autosport.......Assen???

Je komt daar gewoon met een hoge snelheid uit de ramshoek en kunt niet rechtdoor. Dat is simpelweg gevaarlijk. Kun je wel gaan klagen dat het mietjes zijn, maar ik ben blij dat de GP-circuits er niet meer zo uitzien als op Man. Is ook wel lekker voor ons als we daar zelf weer eens rondrijden 8-)
 
Op donderdag 04 september 2003 21:29 schreef Firedriver het volgende:
...en wat dan nog je kan die bocht tog zien aankomen

Ervaring mee ??? Ik denk niet dat jij zo hard uit Ramshoek komt dat je nog een stukje pit-ingang nodig hebt om op het asfalt te blijven om dan nog te moeten remmen voor de GT.
 
maar je kiest voor deze sport dan zijn er toch ook risico's aan verbonden. ik voetbal maar ik ga tog ook niet zeiken over dat er kussens op de punt van een schoen moeten zitten ze kiezen er zelf voor.
maar ze seiken niet als er een vanrail strak op de baan staat.
 
H'm ik heb nog nooit iemand horen klagen over de GT.
De vernieuwde veenslang daarintegen wel.
Ik vind de GT juist een van de mooiste stukken(en dat terwijl ik daar al eens op m'n bek ben gegaan.)
Maarja er is idd. weinig uitloop, toch gebeuren daar nooit ernstige ongelukken. (afkloppen)
 
Vroeger hoorde je coureurs niet klagen over een klinkerweggetje met bomen aan beide kanten van de weg :X

Zoals het er nu naar uit ziet wordt het deel van de GT tribune waar de coureurs op af komen afgegraven en komen de verloren plekken boven de Winterdijk tribune. Die wordt dus hoger. Dus nu komen ze op een gat af rijden waar ineens flinke windvlagen uit komen... :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan