gixxer-san
Fossiel Lid
- 31 okt 2004
- 26.012
- 50.069
Yep, ik heb een Marzocchi voorvork met DDC.Maar is het wel marzocchi met esa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, ik heb een Marzocchi voorvork met DDC.Maar is het wel marzocchi met esa
Welke maat achterband?Nog iemand interesse in een setje orginele banden? Alleen op de restbank gebruikt..
Opbouwende kritiek kan ik altijd gebruiken hoor ben tenslotte maar een amateurDit is geen kritiek maar een oprechte vraag, maar is er een reden dat je vroeg schakelt of zie ik dat verkeerd?
Is die 3sec sneller op dezelfde fiets, banden, etc?
En gebruik je DDC?
gaaf om te zien!! lekker brulle met die spulluAfgelopen maandag dagje Zandvoort gedaan met rsz,het was fris en er stond veel wind maar het was droog dus toch nog lekker kunnen rijden.
Mijn snelste tijd was 1.51,066 en dat is 3sec sneller dan vorig jaar.
Nu nog een andere tandwiel verhouding proberen want soms zit hij nog te laag in toeren bocht uit dus zit er nog wel wat verbetering in denk ik
Opbouwende kritiek kan ik altijd gebruiken hoor ben tenslotte maar een amateur
Maar ik denk dat ik alleen bij de Arie Luyendijk vroeg schakel (short shift) op andere momenten zakt hij in de bocht in zijn 2 ff teveel terug in toeren denk ik.
Inderdaad op dezelfde fiets alleen vorig jaar gebruikte Pirelli slicks voor en achter nu nieuwe Pirelli voor en Bridgestone achter allebei slicks en geen ddc ik heb hyperpro veren voor en een shock achter.
Kreeg trouwens wel een klein spoortje in de band achter
Maar nogmaals voor goed advies sta ik open
Zo op het eerste gezicht van de foto's lijkt het geen cold tear te zijn, maar eerder een dempingsprobleem. Wellicht iets te veel ingaande demping.....Opbouwende kritiek kan ik altijd gebruiken hoor ben tenslotte maar een amateur
Maar ik denk dat ik alleen bij de Arie Luyendijk vroeg schakel (short shift) op andere momenten zakt hij in de bocht in zijn 2 ff teveel terug in toeren denk ik.
Inderdaad op dezelfde fiets alleen vorig jaar gebruikte Pirelli slicks voor en achter nu nieuwe Pirelli voor en Bridgestone achter allebei slicks en geen ddc ik heb hyperpro veren voor en een shock achter.
Kreeg trouwens wel een klein spoortje in de band achter
Maar nogmaals voor goed advies sta ik open
Dat zou ook nog kunnen ik heb ingaand high en low speed 2 klikjes extra gegeven omdat hij wat ging slaan met het stuur de bocht uit, ik ga dat volgende keer eens proberen om ze terug te zetten en dan te kijken hoe dat gaat.Zo op het eerste gezicht van de foto's lijkt het geen cold tear te zijn, maar eerder een dempingsprobleem. Wellicht iets te veel ingaande demping.....
Zo vat ik het ook niet op hoor en goede tips kan ik altijd gebruiken op sommige gebiedenNogmaals zeker geen kritiek en ben geen expert.
Heb vorig jaar 2x mct gedaan en dit jaar staan er 6 dagen gepland.
Dus schat wat ik zeg op waarde maar ik dacht te zien dat je vaak bij 12k tpm schakelde.
Ik dacht misschien dat je het voor balans oid deed?
Ga ik op letten de volgende keer, ik kreeg ook al de tip om de motor rem wat hoger te zetten en daardoor bleef hij ook stabieler en stuurde hij makkelijker in.wat mij op valt is dat je vaak niet meteen terug schakelt terwijl je wel aan het remmen bent.
vooral einde rechte stuk zou dit je kunnen helpen om een rustigere motor te hebben
Ga ik op letten de volgende keer, ik kreeg ook al de tip om de motor rem wat hoger te zetten en daardoor bleef hij ook stabieler en stuurde hij makkelijker in.
Dit was dan waarschijnlijk een test van uitlaatdempers en niet van uitlaatsystemen...... Qua topvermogen win je met alleen een demper bijna nooit veel (op wat motoren na die afgeknepen worden via de einddemper, meestal dikke nakedbikes), maar vaak pak je iets meer in het middengebied.
Bij volle systemen zonder kleppen en katalysatoren win je vaak (veel) meer.
Even op een auto accu aansluiten? Kan dat geen kwaad dan. Dat idee kwam namelijk ook wel in me op maar geeft dat niet een te hoge piek voor de motoraccu?Is een andere accu dan niet minder gek - makkelijker, of startkabels..
Ik heb hier drie Beemers, wisselen is zo gedaan .
Geen betere starter dan de S1000RR trouwens.
Aanlopen in mijn uppie vroeger wel gedaan met een Bimota vierpitter, maar dat was slecht een YZF600 blokje.
Als een naaimachientje in twee seconden.