Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is er al werkplaatsinrichtijg te koop?
Echt wel een flinke lijst zo langzamerhand volgens mij:
Ducati rotterdam
Motoport Vianen
(was randstad motoren ook niet verdwenen?)
Mogelijk safe weer.
en nog wel een paar als ik zo boven even kijk.
En de verkoop van nieuwe motorfietsen is ook met 15% gedaald tov vorig jaar....... dus de bedrijven die afhankelijk zijn van verkoop krijgen het nog moeilijker....Echt wel een flinke lijst zo langzamerhand volgens mij:
Ducati rotterdam
Motoport Vianen
(was randstad motoren ook niet verdwenen?)
Mogelijk safe weer.
en nog wel een paar als ik zo boven even kijk.
En de verkoop van nieuwe motorfietsen is ook met 15% gedaald tov vorig jaar....... dus de bedrijven die afhankelijk zijn van verkoop krijgen het nog moeilijker....
Dus als iemand met ervaring zin heeft in een klusje "10.000 KM beurt Ducati 900 SS i.e." heeft PB maar. Tenminste de riemen, olie+filter, remvloeistof en tandwielen plus ketting zijn aan verversing toe.
(omgeving ZuidHolland)
En dat kun jij niet zelf doen..... Kleppen stellen dat daar aan toe maar de rest... gemakkelijk
En voor onderhoud vraag in het duc topic, er zijn een aantal members die in ZH wonen.
Er zijn er ongetwijfeld die je willen helpen, zelfs je willen leren je kleppen te stellen.Ik heb te weinig durf denk ik.. zal 's verder vragen in het juiste topic
Ik snap die tenten ook niet qua klanten laten lopen. Stel ik mail een willekeurige zaak met wat vragen over wat ze precies doen voor tig honderd euro aan grote beurt krijg je geen antwoord. Dag potentiële klant, okay het gaat alleen maar over een stukje onderhoud maar wie weet kom ik volgend jaar een nieuwe fiets halen.. dom dom dom.
Sommige mensen hebben geen tijd om aan de lijn te hangen of zomaar 'langs' te gaan, als je een bedrijf bent met website en email adres : REAGEER tenminste. Mijn ervaring is overigens dat er bijna geen bedrijven zijn die meer dan een(1) vraag beantwoorden, laten de rest gewoon zitten. Geen toch niet zo zijn dat ze het te druk hebben of het zich kunnen veroorloven laf te wezen?
<einde frustratie>
Ik heb te weinig durf denk ik.. zal 's verder vragen in het juiste topic
Ach... Zo populair is/was Safe Rotterdam niet, dus of we daar nou zo rouwig om moeten zijn?
was safe zoetemeer ook niet failiet??
Ze hebben het wel erg druk, maar biggelaar al geprobeerd? komen je motor in de winter zelfs ophalen en terugbrengenIk snap die tenten ook niet qua klanten laten lopen. Stel ik mail een willekeurige zaak met wat vragen over wat ze precies doen voor tig honderd euro aan grote beurt krijg je geen antwoord. Dag potentiële klant, okay het gaat alleen maar over een stukje onderhoud maar wie weet kom ik volgend jaar een nieuwe fiets halen.. dom dom dom.
Sommige mensen hebben geen tijd om aan de lijn te hangen of zomaar 'langs' te gaan, als je een bedrijf bent met website en email adres : REAGEER tenminste. Mijn ervaring is overigens dat er bijna geen bedrijven zijn die meer dan een(1) vraag beantwoorden, laten de rest gewoon zitten. Geen toch niet zo zijn dat ze het te druk hebben of het zich kunnen veroorloven laf te wezen?
<einde frustratie>
Dus als iemand met ervaring zin heeft in een klusje "10.000 KM beurt Ducati 900 SS i.e." heeft PB maar. Tenminste de riemen, olie+filter, remvloeistof en tandwielen plus ketting zijn aan verversing toe.
(omgeving ZuidHolland)
Dus die 70% is alleen bij rotterdam van toepassing?
Toch een kijkje wagen, ben wel toe aan een nieuw pakkie
Sluit me helemaal aan bij JanB.Ik snap die tenten ook niet qua klanten laten lopen. Stel ik mail een willekeurige zaak met wat vragen over wat ze precies doen voor tig honderd euro aan grote beurt krijg je geen antwoord. Dag potentiële klant, okay het gaat alleen maar over een stukje onderhoud maar wie weet kom ik volgend jaar een nieuwe fiets halen.. dom dom dom.
Sommige mensen hebben geen tijd om aan de lijn te hangen of zomaar 'langs' te gaan, als je een bedrijf bent met website en email adres : REAGEER tenminste.
Sluit me helemaal aan bij JanB.
Als je ziet hoeveel email verkeer is bij bedrijven enkel alleen al voor prijsaanvragen (deels natuurlijk shoppers die je nooit zult zien) snap ik best dan ze er op een bepaald moment klaar mee zijn.
In die tijd kunnen ze namelijk ook werk doen wat betaald wordt als is het wel klantvriendelijker om het wel te doen.
Ik doe het gewoon gemiddeld 1 keer per week, ga ik er ff een uurtje voor zitten.
Klopt helemaal. Veel info vragen, niet kopen.
Maar als je als bedrijf de mogelijkheid biedt....
Nu gaan we ineens wel met zijn allen naar Safe.
mensen zijn net gieren.