Safe Rotterdam failliet

catfight.jpg
 
volgens de site www.safe.nl hebben ze een verbouwingsuitverkoop met eem korting van 70% ;)
 
Alweer failliet tuurlijk dat is nu verkoop techniek en als dat zo is de zaak is toch niet meer wat het was .
 
Laatst bewerkt:
Echt wel een flinke lijst zo langzamerhand volgens mij:

Ducati rotterdam
Motoport Vianen
(was randstad motoren ook niet verdwenen?)
Mogelijk safe weer.
en nog wel een paar als ik zo boven even kijk.
 
Dus die 70% is alleen bij rotterdam van toepassing?

Toch een kijkje wagen, ben wel toe aan een nieuw pakkie
 
Echt wel een flinke lijst zo langzamerhand volgens mij:

Ducati rotterdam
Motoport Vianen
(was randstad motoren ook niet verdwenen?)
Mogelijk safe weer.
en nog wel een paar als ik zo boven even kijk.
En de verkoop van nieuwe motorfietsen is ook met 15% gedaald tov vorig jaar....... dus de bedrijven die afhankelijk zijn van verkoop krijgen het nog moeilijker....
 
En de verkoop van nieuwe motorfietsen is ook met 15% gedaald tov vorig jaar....... dus de bedrijven die afhankelijk zijn van verkoop krijgen het nog moeilijker....

Niet leuk voor iedereen die het raakt (een faillissement is ook een probleem voor mensen in de omgeving van de eigenaar, zoals toeleveranciers, personeel, schoonmakers, enz); deze crisis laat de slecht lopende zaken over de kop gaan, en de goede overleven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap die tenten ook niet qua klanten laten lopen. Stel ik mail een willekeurige zaak met wat vragen over wat ze precies doen voor tig honderd euro aan grote beurt krijg je geen antwoord. Dag potentiële klant, okay het gaat alleen maar over een stukje onderhoud maar wie weet kom ik volgend jaar een nieuwe fiets halen.. dom dom dom.

Sommige mensen hebben geen tijd om aan de lijn te hangen of zomaar 'langs' te gaan, als je een bedrijf bent met website en email adres : REAGEER tenminste. Mijn ervaring is overigens dat er bijna geen bedrijven zijn die meer dan een(1) vraag beantwoorden, laten de rest gewoon zitten. Geen toch niet zo zijn dat ze het te druk hebben of het zich kunnen veroorloven laf te wezen?

<einde frustratie>

Dus als iemand met ervaring zin heeft in een klusje "10.000 KM beurt Ducati 900 SS i.e." heeft PB maar. Tenminste de riemen, olie+filter, remvloeistof en tandwielen plus ketting zijn aan verversing toe.

(omgeving ZuidHolland)
 
Laatst bewerkt:
Dus als iemand met ervaring zin heeft in een klusje "10.000 KM beurt Ducati 900 SS i.e." heeft PB maar. Tenminste de riemen, olie+filter, remvloeistof en tandwielen plus ketting zijn aan verversing toe.

(omgeving ZuidHolland)

En dat kun jij niet zelf doen..... :? Kleppen stellen dat daar aan toe maar de rest... gemakkelijk

En voor onderhoud vraag in het duc topic, er zijn een aantal members die in ZH wonen.
 
Laatst bewerkt:
En dat kun jij niet zelf doen..... :? Kleppen stellen dat daar aan toe maar de rest... gemakkelijk

En voor onderhoud vraag in het duc topic, er zijn een aantal members die in ZH wonen.

Ik heb te weinig durf denk ik.. zal 's verder vragen in het juiste topic *D
 
Ik snap die tenten ook niet qua klanten laten lopen. Stel ik mail een willekeurige zaak met wat vragen over wat ze precies doen voor tig honderd euro aan grote beurt krijg je geen antwoord. Dag potentiële klant, okay het gaat alleen maar over een stukje onderhoud maar wie weet kom ik volgend jaar een nieuwe fiets halen.. dom dom dom.
Sommige mensen hebben geen tijd om aan de lijn te hangen of zomaar 'langs' te gaan, als je een bedrijf bent met website en email adres : REAGEER tenminste. Mijn ervaring is overigens dat er bijna geen bedrijven zijn die meer dan een(1) vraag beantwoorden, laten de rest gewoon zitten. Geen toch niet zo zijn dat ze het te druk hebben of het zich kunnen veroorloven laf te wezen?
<einde frustratie>

Ik weet niet of je wel eens hebt gekeken bij de kleinere bedrijven. Die hebben inderdaad geen tijd om allerlei vragen van "shoppers" te beantwoorden.
Het brengt ze vaak ook weinig op, de meeste vragenstellers gaat het er alleen om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Het kost ze alleen maar kostbare tijd.

Zou jij als klant blij zijn dat je langer moet wachten omdat de monteur tussendoor steeds weer allerlei e-mailvragen moet beantwoorden?

Maar wil je zoiets serieus weten, kun je gewoon de moeite nemen ff langs te rijden en je vragen te stellen. Ik durf te wedden dat je een bruikbaar antwoord krijgt.
 
Ik snap die tenten ook niet qua klanten laten lopen. Stel ik mail een willekeurige zaak met wat vragen over wat ze precies doen voor tig honderd euro aan grote beurt krijg je geen antwoord. Dag potentiële klant, okay het gaat alleen maar over een stukje onderhoud maar wie weet kom ik volgend jaar een nieuwe fiets halen.. dom dom dom.

Sommige mensen hebben geen tijd om aan de lijn te hangen of zomaar 'langs' te gaan, als je een bedrijf bent met website en email adres : REAGEER tenminste. Mijn ervaring is overigens dat er bijna geen bedrijven zijn die meer dan een(1) vraag beantwoorden, laten de rest gewoon zitten. Geen toch niet zo zijn dat ze het te druk hebben of het zich kunnen veroorloven laf te wezen?

<einde frustratie>

Dus als iemand met ervaring zin heeft in een klusje "10.000 KM beurt Ducati 900 SS i.e." heeft PB maar. Tenminste de riemen, olie+filter, remvloeistof en tandwielen plus ketting zijn aan verversing toe.

(omgeving ZuidHolland)
Ze hebben het wel erg druk, maar biggelaar al geprobeerd? komen je motor in de winter zelfs ophalen en terugbrengen
 
Dus die 70% is alleen bij rotterdam van toepassing?

Toch een kijkje wagen, ben wel toe aan een nieuw pakkie

lijkt "mooier" als dat het is.

er staat TOT 70%.
das net ff wat anders, meeste is 10 of 20% afgeprijst.
en de echte ouwe meuk die is dus 70%.

bedoel is erg zat voor die gasten, maar je wordt weer blij gemaakt met een dooie mus.
 
Ik snap die tenten ook niet qua klanten laten lopen. Stel ik mail een willekeurige zaak met wat vragen over wat ze precies doen voor tig honderd euro aan grote beurt krijg je geen antwoord. Dag potentiële klant, okay het gaat alleen maar over een stukje onderhoud maar wie weet kom ik volgend jaar een nieuwe fiets halen.. dom dom dom.

Sommige mensen hebben geen tijd om aan de lijn te hangen of zomaar 'langs' te gaan, als je een bedrijf bent met website en email adres : REAGEER tenminste.
Sluit me helemaal aan bij JanB.

Als je ziet hoeveel email verkeer is bij bedrijven enkel alleen al voor prijsaanvragen (deels natuurlijk shoppers die je nooit zult zien) snap ik best dan ze er op een bepaald moment klaar mee zijn.
In die tijd kunnen ze namelijk ook werk doen wat betaald wordt als is het wel klantvriendelijker om het wel te doen.

Ik doe het gewoon gemiddeld 1 keer per week, ga ik er ff een uurtje voor zitten.
 
Sluit me helemaal aan bij JanB.

Als je ziet hoeveel email verkeer is bij bedrijven enkel alleen al voor prijsaanvragen (deels natuurlijk shoppers die je nooit zult zien) snap ik best dan ze er op een bepaald moment klaar mee zijn.
In die tijd kunnen ze namelijk ook werk doen wat betaald wordt als is het wel klantvriendelijker om het wel te doen.

Ik doe het gewoon gemiddeld 1 keer per week, ga ik er ff een uurtje voor zitten.

Klopt helemaal. Veel info vragen, niet kopen.

Maar als je als bedrijf de mogelijkheid biedt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan