Safe Rotterdam failliet

Wou er juist vandaag of morgen langs ivm garantie. Zal ém ook wel niet meer worden dan. Maar goed, dan maar kijken voor winterhandschoenen.
 
Zelfs nu koop ik er niets, ballentent.

Als ze over de kop gaan hebben ze dat geheel aan zichzelf te danken. Dat ze het nog zo lang hebben uitgehouden is een wonder.
 
Jongens faillissementen zijn openbaar. Kijk even op het insolventieregister op rechtspraak.nl, het lijkt erop dat die B.V. al lang failliet is, er staat dat de rechter-commissaris is gewijzigd, maar geen beschikking van het faillissement. Het register gaat terug tot 2005, daarvoor is het wat lastig zoeken. Merkwaardig!
 
Zoekt en gij zult vinden! Dit is alweer erg oud hoor, dus misschien gaat het nu om een niet geslaagde doorstart o.i.d.?

F 01/532
SAFE MOTORS ROTTERDAM B.V.
Berkenwoudestraat 6 3076 JA Rotterdam
Handelsreg.: 24141692
Aldaar mede h.o.d.n. DNL, MOTOR TRADING COMPANY, SAFE TWEEWIELERIMPORT,
SAFE USA en SAFE MOTORS ROTTERDAM
Rechter-commissaris: mr. W.J. van Boven
Curatoren: mr. F.G. Verstraaten, postbus 10115, 7301 GC Apeldoorn telnr. 055-5789216
mr. H.C. Brandsma, postbus 10100, 7301 GC Apeldoorn telnr. 055-5271266
 
Randstad Motoren = Safe Zoetermeer

Hoop voor de jongens van Safe R'dam dat er een doorstart komt.
Ik hoop 't niet.

Als een formule voor (hoevaak zijn ' ze' nu al niet stuk gegaan?) de zoveelste keer toch niet blijkt te werken, leer er dan van!

En bij Safe/RM heb/had ik altijd het gevoel dat daar mensen kwamen die weinig van motoren en motorrijden (posers) wisten.....
 
Laatst bewerkt:
Zoekt en gij zult vinden! Dit is alweer erg oud hoor, dus misschien gaat het nu om een niet geslaagde doorstart o.i.d.?

F 01/532
SAFE MOTORS ROTTERDAM B.V.
Berkenwoudestraat 6 3076 JA Rotterdam
Handelsreg.: 24141692
Aldaar mede h.o.d.n. DNL, MOTOR TRADING COMPANY, SAFE TWEEWIELERIMPORT,
SAFE USA en SAFE MOTORS ROTTERDAM
Rechter-commissaris: mr. W.J. van Boven
Curatoren: mr. F.G. Verstraaten, postbus 10115, 7301 GC Apeldoorn telnr. 055-5789216
mr. H.C. Brandsma, postbus 10100, 7301 GC Apeldoorn telnr. 055-5271266

Dit is oud, sinds twee en een half jaar valt het onder een andere B.V. meen ik.
 
Wat safe rotterdam vroeger was is het helaas allang niet meer
In de showroom staat ook geen enkele nieuwe motor meer
 
Sluit me helemaal aan bij JanB.

Als je ziet hoeveel email verkeer is bij bedrijven enkel alleen al voor prijsaanvragen (deels natuurlijk shoppers die je nooit zult zien) snap ik best dan ze er op een bepaald moment klaar mee zijn.
In die tijd kunnen ze namelijk ook werk doen wat betaald wordt als is het wel klantvriendelijker om het wel te doen.

Ik doe het gewoon gemiddeld 1 keer per week, ga ik er ff een uurtje voor zitten.


Als ik pas na een week antwoord krijg doe ik geen zaken met zo'n zaak.
Effe een antwoordje typen is toch niet zoveel werk
 
Echt wel een flinke lijst zo langzamerhand volgens mij:

Ducati rotterdam
Motoport Vianen
(was randstad motoren ook niet verdwenen?)
Mogelijk safe weer.
en nog wel een paar als ik zo boven even kijk.
Vergeet Honda Amsterdam niet (voorheen van Wijngaarden Motors, is nu van Bruggeman Nieuw Vennep), die gaat ook op dezelfde dag dicht.
 
Als ik pas na een week antwoord krijg doe ik geen zaken met zo'n zaak.
Effe een antwoordje typen is toch niet zoveel werk

En even twintig keer een antwoord typen? Je bent namelijk niet de enige die iets wil weten. Eén keer per week is netjes, als je het snel wil weten bestaat er ook nog zoiets als een telefoon; dat is ook gelijk een stuk persoonlijker dan een 'SENT TO ALL' mailtje...
 
En even twintig keer een antwoord typen? Je bent namelijk niet de enige die iets wil weten. Eén keer per week is netjes, als je het snel wil weten bestaat er ook nog zoiets als een telefoon; dat is ook gelijk een stuk persoonlijker dan een 'SENT TO ALL' mailtje...
Mits goed gebruikt kan email efficiënter zijn dan de telefoon.

Maar één keer in de week je email beantwoorden vind ik niet echt meer van deze tijd. :N
Zou hetzelfde zijn als dat je klanten maar één keer in de week mogen bellen voor vragen. |(
 
Mits goed gebruikt kan email efficiënter zijn dan de telefoon.

Maar één keer in de week je email beantwoorden vind ik niet echt meer van deze tijd. :N
Zou hetzelfde zijn als dat je klanten maar één keer in de week mogen bellen voor vragen. |(
Ik heb zelf een eenmans zaak.
Als mensen complete offertes willen per email trek ik daar 1 keer per week vooruit ja.
Als ik dat telkens tussen me gewone werk moet doen kom ik niet aan de rest toe.
Nu plan ik gewoon daar ff tijd voor 1 keer in de week zodat iedereen een gepast antwoord krijgt en niet een standaard afgeraffeld mailtje van " kom maar langs als je een prijs wil".
 
Mits goed gebruikt kan email efficiënter zijn dan de telefoon.

Maar één keer in de week je email beantwoorden vind ik niet echt meer van deze tijd. :N
Zou hetzelfde zijn als dat je klanten maar één keer in de week mogen bellen voor vragen. |(
Ik heb ook een eenmanszaak. Er zijn dagen (hoogseizoen) dat ik meer dan 50 prijsaanvragen per dag krijg, terwijl de meeste prijzen gewoon in de webshop staan. En als ik dan de hele week gewoon moet monteren, dan blijven mails wel eens meerdere dagen liggen.
 
Ik heb ook een eenmanszaak. Er zijn dagen (hoogseizoen) dat ik meer dan 50 prijsaanvragen per dag krijg, terwijl de meeste prijzen gewoon in de webshop staan. En als ik dan de hele week gewoon moet monteren, dan blijven mails wel eens meerdere dagen liggen.
Ik heb een meermanszaak, maar weet zeker dat we een boel omzet zouden missen als we maar eens per week de email zouden beantwoorden. :P

Maar af en toe word je inderdaad wel eens gek van die stroom aan emails. |( Maar 50 telefoontjes per dag wordt je ook niet vrolijk van, behalve als ieder telefoontje een order is natuurlijk. *O*

Hangt dus inderdaad wel van de situatie af ja. :Y
 
Dit is oud, sinds twee en een half jaar valt het onder een andere B.V. meen ik.


Klopt zijn niet failliet als in dat er geen geld meer is...wel erg weinig.
Er is een ruzie tussen 2 eigenaren welke tot het juridische randje wordt uigevochten.

Heb gehoord dat de hele toko 1 december dicht gaat (is een gerucht kan het niet onderbouwen) Als er een doorstart komt dan is het omdat 1 van de eigenaren wel door wil.

Failisement is dus niet, zoals hier eerder geopperd een kwestie van een falende formule.
 
jammer, zaak met lange historie. Was in de 80's 1 van de grootste in Rotjeknor met bekende grote sales-dagen (als 1 vd eersten). Kocht er mijn eerste helm (gpa sj), donker vizier en niergordel...

En over die mails: een bedrijf zet toch zelf zijn mail-adres op z'n site omwille van bereikbaarheid, dus ze geven de gelegenheid en dan moet je niet miepen als zaak. Mail is overigens sneller af te handelen dan telefoontje overigens.
En omgekeerd: weet je hoeveel mails je tegenwoordig krijgt als je je bij een motorzaak aanmeldt ? Bijna dagelijks...
 
Mits goed gebruikt kan email efficiënter zijn dan de telefoon.

Maar één keer in de week je email beantwoorden vind ik niet echt meer van deze tijd. :N
Zou hetzelfde zijn als dat je klanten maar één keer in de week mogen bellen voor vragen. |(
:^


Binnen 24 uur moet je antwoorden naar mijn idee, zondag uitgezonderd :P
Anders gewoon je mailadres niet vermelden.

Ik vind het zelf juist perfect, moet toch koffie drinken en dan beantwoord ik meteen de vragen per mail.
 
kreeg net een kaart van hen. Ze heffen Safe op. 70 % korting.

Ik ben er net nog geweest en een textiel jack van MQP gekocht.
"Slechts" 40% korting gekregen (verbouwingsopruiming)!

Ze gaven zelf aan dat ze per 1 dec dicht gaan tbv verbouwing, maar of dat waar is :?

Lullig als je daar werkt. '(

Ik was er vroeg vanochtend en het was wel erg stil en leeg.
De kledingshop zag er nog wel redelijk gevuld en netjes uit.

Als je toch wat nodig hebt, kun je beter nu langs gaan, dan op de veiling te gaan wachten als het echt mis gaat met safe.
 
Ik ben er net nog geweest en een textiel jack van MQP gekocht.
"Slechts" 40% korting gekregen (verbouwingsopruiming)!

Ze gaven zelf aan dat ze per 1 dec dicht gaan tbv verbouwing, maar of dat waar is :?

Lullig als je daar werkt. '(

Ik was er vroeg vanochtend en het was wel erg stil en leeg.
De kledingshop zag er nog wel redelijk gevuld en netjes uit.

Als je toch wat nodig hebt, kun je beter nu langs gaan, dan op de veiling te gaan wachten als het echt mis gaat met safe.


En de garantie dan op je kleding !!!! Als ze verbouwen ,stoppen en of failliet gaan
 
En de garantie dan op je kleding !!!! Als ze verbouwen ,stoppen en of failliet gaan


Ik denk dat dat een risico is dat je op de koop toe moet nemen als je naar een opheffings/verbouw-uitverkoop gaat, het gaat hier wel om kortingen tot 70% he.
 
Via een ander bedrijf dat hetzelfde merk verkoopt?
Gewoon de bon goed bewaren en dan zou je het ook via via door moeten kunnen spelen naar de leverancier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan