sbk monza

Respect voor Barros, nee niet voor mij.
Ik heb meer respect voor Bayliss, met 2 cilinder uitkomen en dan nog winnen van de 4 cilinders.
Wat voor smoesjes moeten ze nu nog verzinnen om de duc te verslaan.


Jah maar wel weer meer traction control systeemen. Maar je heb wel gelijk bayliss zet ze allemaal even aan de kant een laat zien dat de oudste van het veld nog steeds de snelste kan zijn.
 
Haha, die arme kerel (hoe-heet-'ie) balend in de pits en dan direct z'n vrolijke kind op schoot! :o Hij keek ongeveer zo: B|
 
Respect voor Barros, nee niet voor mij.
Ik heb meer respect voor Bayliss, met 2 cilinder uitkomen en dan nog winnen van de 4 cilinders.
Wat voor smoesjes moeten ze nu nog verzinnen om de duc te verslaan.

Dat Ducati met een 1200cc Twin wil rijden is dus ook nonsense, want met deze twin winnen ze ook :z

Haha, die arme kerel (hoe-heet-'ie) balend in de pits en dan direct z'n vrolijke kind op schoot! :o Hij keek ongeveer zo: B|

Kagayama ;)
 
Laat edwards ook maar terugkomen dan krijgen we weer strijd :9

Laat Neil Hodgsen dan ook maar terugkomen. *O* *O*

neilhodgson2gb.jpg
 
Dat Ducati met een 1200cc Twin wil rijden is dus ook nonsense, want met deze twin winnen ze ook :z
*O* *O* ,zo is het :} als het aan ducati ligt rijden ze over 5 jaar met 2 liters rond,en een gewicht van 150 kg, en de jappen met 1 liter en een gewicht van 200 kg
de geschiedenis herhaald zich :r :r
 
Haha, die arme kerel (hoe-heet-'ie) balend in de pits en dan direct z'n vrolijke kind op schoot! :o Hij keek ongeveer zo: B|


ik schoot wel ffe in de lach...hij zat daar even een potje te balen met zijn helm nog op...komt opeens zn kind heel blij aan zn nek hangen, wat zijn die kindertjes toch lief he :}
 
Wat ik klote vind aan de WSBK, zijn 2 dingen.

1: Dat het niet live wordt uitgezonden. Ik kijk voor de grap even op crash.net en zie dan toevallig dat Bayliss heeft gewonnen. En das kut omdat ik die race dan nog wil zien...

2: Het commentaar :z
 
Digi als in digitaal..van Casema..nèh, MOTORS TV is een leuke zender maar die hebben vooralsnog geen SBK, maar dan weer wel AMA! 8-)
Fout!

Ik heb vorige week nog beelden van de SBK op MotorsTV gezien. Zelfs de Superstock FIM Cup (waarbij ik heeeeeel kort door beeld kwam) hebben ze uitgezonden, maar nog niet live....
 
Wat ik klote vind aan de WSBK, zijn 2 dingen.

1: Dat het niet live wordt uitgezonden. Ik kijk voor de grap even op crash.net en zie dan toevallig dat Bayliss heeft gewonnen. En das kut omdat ik die race dan nog wil zien...

2: Het commentaar :z

1: Eigen schuld dikke bult, dan moet je niet op Motorsport site's gaan kijken als je de races nog wil zien :W

2: Je moet ook naar die engelsen luisteren, die hebben er wel verstand van :W :W

;)

WSB Ruled *O*

En laat die Hodgson idd ook maar terug komen, dan kan ie zien dat ie nooit kampioen was geworden als Bayliss en Edwards er nog hadden gereden :X
 
1: Eigen schuld dikke bult, dan moet je niet op Motorsport site's gaan kijken als je de races nog wil zien :W

2: Je moet ook naar die engelsen luisteren, die hebben er wel verstand van :W :W

;)

1: Helemaal gelijk in, maar ik vind het leuk om erop te kijken. Nieuwe info etc steeds over de motoGP.

2: BBC neem ik aan, hoe laat is dat meestal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan