SBK Monza

Bennie L

MF veteraan
2 feb 2006
1.431
2
De Wijk
Nog gezien iemand hier?? Zit al een tijd te zoeken hiero maar blijkbaar vind men de Gp leuker............ Moet eerlijk zeggen dat ik de SBK en SS mooier/spannender vind als de Gp

Ik heb in ieder geval genoten vanmiddag!!! *O*
 
Heb net de 2e manche op Eurosport vanaf de 15e ronde gezien en bijna de hele 1e manche. Spannend close racing en erg irritant commentaar van de Eurosport man.
 
Wat ging Haga hard rond vandaag zeg. Maar deed Xaus ok mee? Hopelijk volgende race Rolfo ook weer in de kop. Mooi seizoen *O*
 
Heel erg jammer van max.. -O-

Maar toch goed gereden en spannende wedstrijd *O*

Barry was ook weer erg goed bezig.


biaggi#1! vindt de sbk en ss ook veel leuker om te zien dan de motoGP
 
jammer dat rolfo de eerste manche te weinig benzine in zijn motor had wat een fout he wat zal hij gebaald hebben

mooie races in de superbikes en
de supersport zo te zien word kenan wereldkampioen als hij zo door gaat

wie er in de superbikes kampioen word is nog moeilijk te zeggen toseland max haga bayliss ik weet het niet maar spannend is het wel
 
Vind de SS 600 ook spannend,ook een rare duikeling van volgens mij Harms B| Zag er eng uit maar hij mankeerde geluykkig niets.Ook mooi dat Veneman het zo goed doet,ik ben toch benieuwd wanneer die op t podium komt :)
 
harms is gelukkig oke heeft wel pech op assen zijn sleutelbeen geblesseerd en nu weer zo'n val op monza volgens zijn site heeft hij alleen wat last van zijn schouder maar ik denk dat hij vandaag wel bont en blauw zal zijn wat een klapper en wat een geluk dat hij zo weg kon rennen ongeloofelijk
 
haga was lekker bezig :Y (mooie actie trouwens op het podium na de 1e race _O- )

vraag me wel af of het echt de banden waren bij Honda (hoop 't wel, aangezien dat hopenlijk m'n volgende motor wordt -O- )
bridgestone, toch?
 
Nog gezien iemand hier?? Zit al een tijd te zoeken hiero maar blijkbaar vind men de Gp leuker............ Moet eerlijk zeggen dat ik de SBK en SS mooier/spannender vind als de Gp

Ik heb in ieder geval genoten vanmiddag!!! *O*

Dat idee heb ik ook. Bij een GP wordt er weken van te voren al een topic over geopend, wat niet erg is hoor. De SBK is gewoon minder populair.

Ikzelf vind vaak de races van de SBK en de SS ook leuker om te zien. Al blijven de GP's natuurlijk ook mooi.

Het waren weer spektaculaire races gister....en ik vond het maar vreemde problemen die de Ten Kate's hadden.
 
jammer dat rolfo de eerste manche te weinig benzine in zijn motor had wat een fout he wat zal hij gebaald hebben


weet niet of je het een fout moet noemen, ze hebben een nieuw blok geplaatst bij Rolfo en deze bleek veel meer te verbruiken dan die fiets uit de warm up. lijkt me dus meer pech.
 
Nog gezien iemand hier?? Zit al een tijd te zoeken hiero maar blijkbaar vind men de Gp leuker............ Moet eerlijk zeggen dat ik de SBK en SS mooier/spannender vind als de Gp

Ik heb in ieder geval genoten vanmiddag!!! *O*
Ik heb ook genoten, de SBK is helaas wat minder populair als de moto GP, maar zeker niet minder spannend :N
En 2 races op één dag vind ik wel een goede formule
Gelukkig kunnen we de races op de tv volgen, anders zou ik echt balen, was er natuurlijk wel in assen live bij :Y
Ook klasse van Barry, eigenlijk zit hij de laatste 4 wedstrijden steeds bij de eerste 5 *O* *O*
 
haga was lekker bezig :Y (mooie actie trouwens op het podium na de 1e race _O- )

vraag me wel af of het echt de banden waren bij Honda (hoop 't wel, aangezien dat hopenlijk m'n volgende motor wordt -O- )
bridgestone, toch?

nee tis een pirelli monopoly in de sbk
 
Terug
Bovenaan Onderaan