Schadevergoeding Q-Park voor 'treintje rijden' a 360 euro

Wat
Een vermakelijk verhaal? Voor zover ik weet gaat het er in een rechtzaak om dat je de feiten uiteenzet en jouw lezing van de feiten beargumenteerd neerlegt, de rechter heeft helemaal geen zin en tijd voor een vermakelijk verhaal want na jou zijn er misschien nog wel zeven andere waar hij nog maar 3.5 uur voor heeft.
Wat ik er mee bedoel is, dat ik dacht, dat gaat niet werken.
Maar bijvoorbeeld dat je op een feestje had gehoord, dat vrienden van dit altijd deden en dan iets uitgebreider.
 
Toevallig deze week het programma voor de rechter gekeken, volgens mij hebben ze tijd genoeg. In ieder geval had de officier van justitie haar werk niet gedaan en moest iedereen nog een keer terug komen.
In dit geval komt er geen officier aan te pas. Een normale dag voor een zittingsdag is lopende band werk. Echt geen tijd voor onzin verhalen
 
Toevallig deze week het programma voor de rechter gekeken, volgens mij hebben ze tijd genoeg. In ieder geval had de officier van justitie haar werk niet gedaan en moest iedereen nog een keer terug komen.
Bij dat OM zitten vaak ook wel echte koekenbakkers hoor ;(
(verschillende keren getuige van geweest)
 
9.2 In de Parkeerfaciliteit, bij o.a. de in-/uitrit en bij de betaalautomaten, vindt ter ondersteuning van de dienstverlening vanuit de Q-Park Control Room en ter bestrijding van diefstal, treintje rijden en vernieling videoregistratie plaats. Deze beelden worden uiterlijk na verloop van 4 weken gewist, tenzij Q-Park die moet afstaan aan het bevoegd gezag.

Worden de beelden nu gewist, of mogen ze ze nu bewaren?
 
Holy shit, jullie zijn op dreef. :o :o

10 pagina's volgeluld in een dag :o


Ff bier en popcorn pakken en dan teruglezen *O*



Bill Hader Popcorn GIF by Saturday Night Live
 
9.2 In de Parkeerfaciliteit, bij o.a. de in-/uitrit en bij de betaalautomaten, vindt ter ondersteuning van de dienstverlening vanuit de Q-Park Control Room en ter bestrijding van diefstal, treintje rijden en vernieling videoregistratie plaats. Deze beelden worden uiterlijk na verloop van 4 weken gewist, tenzij Q-Park die moet afstaan aan het bevoegd gezag.

Worden de beelden nu gewist, of mogen ze ze nu bewaren?
Staat er toch? Gewist. Tenzij opgevraagd door bevoegd gezag.
 
oonlijk koppel ik dat 'kenteken' aan een plek, een

Maar dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe ze omgaan met een Hummer die 2 plekken nodig heeft.
Of meten ze dan stiekem met een andere maat?
Een Hummer past qua breedte niet eens tussen de ingang door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan