schandalig dijkgedrag

K@W@

MF veteraan
8 okt 2004
21.478
13.150
nijmegen
De bewoners van de dijken rondom nijmegen hadden zoveel reden tot klagen i.v.m. de motorrijders die de dijken onveilig maakten, dat de politie de pinksterdagen heeft gebruikt voor een extra controle.
De gelderlander Rapporteerde vanochtend dat er GEEN snelheidsovertredingen begaan zijn, en dat alle motorrijders zich netjes aan de snelheid hebben gehouden.....


Jongens jongens dit kan toch beter, he , ik moest al in de BODW motorspecial zien dat ze nu al de 60en 70 jarige hun rijbewijs aan het afpakken zijn, en nu houden jullie je ook al aan de snelheid op de dijken.....
Hebben jullie wel in de gaten dat je zo ons hele imago naar de kl*te aan het helpen bent, daar hebben wij 30 jaar over gedaan om het op te bouwen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(






Nee serieus, netjes hoor DAT ZAL ZE LEREN _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Meestal zijn het de bewoners en mensen die in de buurt wonen die zelf het hardste rijden... Wonend op enkele honderden meters van een dijk, kan ik dat bevestigen. O-)

Bloedirritant is dat... Rij je daar met je auto op de dijk, heb je van die motorrijders voor je die niet doorrijden. B|
 
Jongens jongens dit kan toch beter, he , ik moest al in de BODW motorspecial zien dat ze nu al de 60en 70 jarige hun rijbewijs aan het afpakken zijn, en nu houden jullie je ook al aan de snelheid op de dijken.....
Hebben jullie wel in de gaten dat je zo ons hele imago naar de kl*te aan het helpen bent, daar hebben wij 30 jaar over gedaan om het op te bouwen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
_O- _O- _O- _O-
 
a) t was overdag veels te druk om te hard te rijden.. |(
b) dat stuk ligt de laatste tijd vol met grind en zand in de bochten (bermvulling) :X
c) Ben wel heel blij dat ze dat stuk hebben gecontroleerd ipv vanaf Waardenburg --> Tiel, anders zou ik aardig wat fanmail gescoord hebben -O- (3x)

:+
 
a) t was overdag veels te druk om te hard te rijden.. |(
b) dat stuk ligt de laatste tijd vol met grind en zand in de bochten (bermvulling) :X
c) Ben wel heel blij dat ze dat stuk hebben gecontroleerd ipv vanaf Waardenburg --> Tiel, anders zou ik aardig wat fanmail gescoord hebben -O- (3x)

:+


yep, als ze daar gestaan hadden had ik mijn rijbewijs en spaarbankrekening ook kunnen inleveren -O-


maar daar stonden ze niet *O*
 
Het valt mij op dat niet de mensen die er al heel lang wonen lopen te klagen maar vooral de juppen met te veel geld die er voor "hun" rust zijn komen wonen. Dat zijn trouwens diezelfde mensen die ook lopen te klagen over stankovrlast als hun buurman, die wel gewoon boer is, zijn land aan het bemesten is.
De meeste boeren die ik ken weten wanneer de mooie dijktochten zijn en pakken er een stoel bij om te zien wat er zoal voorbij komt rijden.
 
Rij je daar met je auto op de dijk, heb je van die motorrijders voor je die niet doorrijden. B|
_O-

Ik kan me overigens wel voorstellen dat als je aan de dijk woont, vooraf niet wetende dat motorrijders op zo een manier genieten van motorrijden, het na een tijdje irritant begint te vinden. Iedere keer 6 x links of rechts kijken om te zien of er niet iemand met 150 voorbij komt scheuren, iedere keer opgefokt worden door racertje achter en om je heen als je netjes naar huis rijdt etc. etc.

Dus ja, ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als ik weer teffushard met enkele milimeters ruimte tussen mijn spiegel en zijn spiegel een auto inhaal. :+
 
Het valt mij op dat niet de mensen die er al heel lang wonen lopen te klagen maar vooral de juppen met te veel geld die er voor "hun" rust zijn komen wonen. Dat zijn trouwens diezelfde mensen die ook lopen te klagen over stankovrlast als hun buurman, die wel gewoon boer is, zijn land aan het bemesten is.
De meeste boeren die ik ken weten wanneer de mooie dijktochten zijn en pakken er een stoel bij om te zien wat er zoal voorbij komt rijden.
:^

Net als die drollen die in de buurt van Schiphol gaan wonen en vervolgens zeiken dat die vliegtuigen zoveel herrie maken... dat hadden ze namelijk vantevoren niet kunnen bedenken |(

Of mensen die naast Circuit Park Zandvoort gaan wonen en dan klagen over het geluid die de motoren/auto's maken waardoor wij niet met open pijpen mogen brullen B|
 
En hoe zit het dan met al die irritante fietsers op hun massale familiedagen die complete dijken blokkeren ?!

Kom je daarachteraan te sjokken ... compleet niets in de gaten doordat ze helemaal opgaan in hun familieroddels ...
Ik heb geleerd dat fietsers schrikken van toeteren ... dus dan moet je vlak achter ze eens flink je gas opentrekken om de aandacht te trekken })
Is het ook weer niet goed ... ben je ineens achterlijk en asociaal :?

Misschien iets om over na te denken: de fietsloze zondag ... ;)
 
En hoe zit het dan met al die irritante fietsers op hun massale familiedagen die complete dijken blokkeren ?!

Kom je daarachteraan te sjokken ... compleet niets in de gaten doordat ze helemaal opgaan in hun familieroddels ...
Ik heb geleerd dat fietsers schrikken van toeteren ... dus dan moet je van vlak achter ze eens flink je gas opentrekken om de aandacht te trekken })
Is het ook weer niet goed ... ben je ineens achterlijk een asociaal :?

Misschien iets om over na te denken: de fietsloze zondag ... ;)
Het ergste zijn nog steeds de koekblikken. 40 Midden op de dijk rijden en maar om zich heen gaan zitten gapen... Duurt eeuwen voordat ze in de gaten hebben dat er iemand achter zit. En dan vertikken ze het soms nog om aan de kant te gaan. Dáár word ik nou agressief van.
 
m'n oom heeft gister nog lekker veel motorrijders dwars gezeten..
lekker de dijk over met het koekblik en niet harder gereden dan 40kmh.

heerlijk zeg al die motorrijders die met hun middelvinger omhoog je voorbijrijden


begrijpen ze dan niet dat je met een DEUTZ niet harder kan????
m'n oom moet ook van de boerderij naar het land..
die heeft geen vrije feestdagen ofzo..

heb m'n oom maar uitgelegd dat niet alle aso's motorrijders zijn B|
 
m'n oom heeft gister nog lekker veel motorrijders dwars gezeten..
lekker de dijk over met het koekblik en niet harder gereden dan 40kmh.

heerlijk zeg al die motorrijders die met hun middelvinger omhoog je voorbijrijden


begrijpen ze dan niet dat je met een DEUTZ niet harder kan????
m'n oom moet ook van de boerderij naar het land..
die heeft geen vrije feestdagen ofzo..

heb m'n oom maar uitgelegd dat niet alle aso's motorrijders zijn B|
Deutz koekblik? :?
 
Deutz koekblik? :?

DEUTZ

DEUTZ%20ttv.JPG
 
Ik weet wat een Deutz is... |(

Doe mij maar een Fendt.

Maar een Deutz koekblik heb ik dan nog weer nooit gezien, vandaar mijn reactie. En ja, het is irri als je achter een trekker komt te zitten. Maar die dingen gaan nu eenmaal niet harder (gelukkig :X ) en zijn niet smaller, dus dat kun je de bestuurder niet echt aanrekenen. Dit in tegenstelling tot die ingeblikte, bloessemkijkende malloten die hier in het weekend en op feestdagen rondrijden.
 
Ik en m'n broer zaten gister achter twee wielrenners die niet opzij wilden, danmaar rechts erlangs! (ok ok, motoren mogen er eigenlijk niet komen maar het is zo'n tempting dijkweggetje). Daarna op een ander dijkje, zo'n sluisje waar de ene kant de tegenligger voor moet laten gaan, maar daar hadden de koekblikkers geen zin in. Gevolg: ik ga midden op de sluis voor hem staan, begint ie mij de schuld te geven die hond :W
 
Hmmm.. vreemd. Was op 1e pinksterdag relaxed aan het touren met nog wat lui. Daarvan was er één met net d'r motorrijbewijs dus we deden het rustig aan. Komt er een groepje SuperSporters (GXSR,ZX6R,ZX10R,R1,R6,CBR) aanrijden in de tegenovergestelde richting. Die knallen op ons volle snelheid en hoog in de toeren voorbij. Met als hekkensluiter zo'n kerel met witte systeemhelm en gelijkgekleurde motor met felle kleuren en discoverlichting (saai blauw, dat wel) er achteraan gescheurd. Je kan mij niet vertellen dat die lui niet de klos waren.

Overigens niks mis mee hoor! Lekker stukje knallen. Ze zouden al die fietsers en automobilisten eens weg moeten sturen. Zwaar irritant.
 
Ben ik afgelopen Zondag lekker aan het sporten met de MAGNA, rijd en een ZX9R met duo de heletijd voor me. En maar niet aan de kant gaan :(
 
Nope, die rijden altijd voor mijn neus op zondag, ongeacht waar ik ook rijdt.

zouden ze dat afspreken ? Kom, we gaan Drey weer pesten, lekker voor z'n neus rijden B|

Tis een soort sekte, denk ik, ik heb dat ook altijd ...
Ze weten ook altijd net exact in die bochten te rijden waar ik net lekker doorheen had gewild ...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan