schandalig dijkgedrag

Denk dat het komt door mijn duikbootactie daar.


Tis een vette leugen dr is geen water achter de dijk B| B|

alleen maar gras en zeikpalen en nichten op rollerskates in strakke fietsbroekies _O-
 
Vond het afgelopen weekend bij Culemborg ook zo prachtig, met 3 motoren lekker sportief een paar bochtjes door, liep er een oud mannetje (denk dat ie zeker tachtig was) met een grote grijns op z'n gezicht langs die dijk :P Uiteraard reden we ter hoogte van voetgangers en fietsers gewoon voorzichtig (zoals het hoort).
 
Vanavond nog even stukje lekdijk gedaan tot aan wijk bij duurstede. Het viel me op dat precies in de bochten grint lag, bijna in alle bochten! Wel heel erg toevallig! Het lijkt wel alsof ze motorrijders moedwillig op de bek willen laten gaan... B|
 
Vanavond nog even stukje lekdijk gedaan tot aan wijk bij duurstede. Het viel me op dat precies in de bochten grint lag, bijna in alle bochten! Wel heel erg toevallig! Het lijkt wel alsof ze motorrijders moedwillig op de bek willen laten gaan... B|


Ligt er al eeuwen man.
 
Het is niet de eerste keer dat ik over die dijk rijd. Het is wel de eerste keer dat ik in elke bocht grind zie liggen dit jaar.
 
full


"Luister maar naar mrhawkeye, die heeft altijd gelijk *D "
 
Vanavond nog even stukje lekdijk gedaan tot aan wijk bij duurstede. Het viel me op dat precies in de bochten grint lag, bijna in alle bochten! Wel heel erg toevallig! Het lijkt wel alsof ze motorrijders moedwillig op de bek willen laten gaan... B|

dat stukkie ga ik morgen effe verkennen..

enne dat grind is er neergegooid door een stel aso's uit de buurt daar.

heb ze vorig jaar ook al bezig gezien met een auto met aanhanger..
en in elke bocht maar grind gooien..

stond iets van rijkswaterstaat of zo op die auto |(
 
Frauti, lag er een paar weken geleden ook al grind in zowat elke bocht van de lekdijk nieuwegein - wijk bij duurstede?

en nog echt gaan vragen ook he! :P
 
:W |( je weet niet waarover je het hebt hé :?

De mensen rond schiphol die klagen zijn veelal de dupe van gewijzigde aanvliegroutes ivm de 5e baan, en ik kan je verzekeren dat als ze plotseling bij jou over je huis gaan vliegen om te landen dat je iedere 2 minuten niets meer kunt verstaan in je achtertuin. Lijkt me wel irritant als je 2 jaar geleden nog gewoon met je geile buurvrouw kon praten over de schutting heen en nu versta je der niet meer als ze je vraagt of je zin hebt om te n34ken ;) . Die drollen wisten niet van te voren dat de aanvliegroutes over hun huis heen zouden gaan komen in de toekomst.

En over zandvoort :? volgens mij heeft dat te maken met geluidsemissies en dus niet met klagende omwonenden, die overigens wel klagen als de vips met een helicopter gebracht worden naar het circuit en ja dat vind ik nou weer belachelijk, laat ik mijn motor thuis omdat er zoveel gestolen worden in Zandvoort, mag ik niet eens meer met de heli er heen B|

[me]the blue one heeft overigens nergens last van[/me]

[ontopic]

Eeeh waar ging het ook al weer over :P oh,ja dijkjes :]


Wij weten heel goed waar je het over hebt!!!
Als je in de buurt van een vliegveld gaat wonen, weet je dat je daar last van kunt hebben, moeten ze niet over zeuren, daar voor hebben ze dat huis vooor een prikkie gekocht.
Er zijn hele hordes die b.v. in het noorden voor een appel en een ei een boerderij hebben gekocht, en nu moeten wij met z'n allen weer opdraaien voor de betere infrastructuur daar ??? Lazer toch op man. Toen hier in de stad een rijtjeswoning noch 100.000 euro kostte, kochten ze daar voor 25.000 euro een vervallen boerderij. En trots dat ze waren, zooooooveeeeeeeel ruimte. ja natuurlijk kostte dat geen drol, je kon en kunt er ook amper komen. Die hebben dus hun schadeloosstelling al lang achter de rug, daar hoeven wij niet nog een keer voor op te draaien. Zo is het ook met dijkbewoners. De arme orginele bevolking is daar langzaam weggekocht door geitewollensokken yuppen, en die proberen nu de dienst uit te maken wie en wat er wel en niet mag in/op en rond de dijken. Moet je ze eens horen janken als rijkswaterstaat daar gaat verhogen, of verstevigen, en die vrachtauto's moeten er op en aan rijden.
Nee zo lang ze maar zelf kunnen scheuren met hun leasebakken, maar verder moet iedereen ze daar met rust laten.......

Ik woon zelf hemelsbreed 200 mtr van de A73 kocht het huis toen de weg er al lag, moet ik nu gaan zeiken over geluidswallen en 80/70 km zones..... zou me schamen als ik dat deed. Toen ik het huis kocht wist ik dat dus gewoon accepteren, nuilen doen we wel over de politie ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
Nederland is gewoon te vol, dus gaan allerlei mensen lopen zeiken over het gedrag van anderen....

Ik gok dat het geluid van de motoren de dijkbewoners het meest irriteert, niet de snelheid.
Eerst ergeren ze zich aan die ene blerpijp, daarna aan alles wat motor is.
Resultaat : een hoop gezeik en "verboden voor motoren".
Jammer, want het gros van alles wat motor is, is helemaal niet irritant en rijdt normaal, ipv het dijkje als circuit (met bijbehorend hard geluid) te gebruiken.
Zouden ook in dit geval enkelen het verpesten voor velen?
:^ Dat zeg ik ook :)
 
Vanavond nog even stukje lekdijk gedaan tot aan wijk bij duurstede. Het viel me op dat precies in de bochten grint lag, bijna in alle bochten! Wel heel erg toevallig! Het lijkt wel alsof ze motorrijders moedwillig op de bek willen laten gaan... B|
Deze tijd van het jaar worden overal langs de dijken de bermen aangevuld. En aangezien een hoop automobilisten nogal moeite hebben om met hun voertuig een bocht te maken zoals het hoort (óp de weg, ipv er deels naast), trekken ze dat grit in de bochten de weg op.
 
Wij weten heel goed waar je het over hebt!!!
Als je in de buurt van een vliegveld gaat wonen, weet je dat je daar last van kunt hebben, moeten ze niet over zeuren, daar voor hebben ze dat huis vooor een prikkie gekocht.
Er zijn hele hordes die b.v. in het noorden voor een appel en een ei een boerderij hebben gekocht, en nu moeten wij met z'n allen weer opdraaien voor de betere infrastructuur daar ??? Lazer toch op man. Toen hier in de stad een rijtjeswoning noch 100.000 euro kostte, kochten ze daar voor 25.000 euro een vervallen boerderij. En trots dat ze waren, zooooooveeeeeeeel ruimte. ja natuurlijk kostte dat geen drol, je kon en kunt er ook amper komen. Die hebben dus hun schadeloosstelling al lang achter de rug, daar hoeven wij niet nog een keer voor op te draaien. Zo is het ook met dijkbewoners. De arme orginele bevolking is daar langzaam weggekocht door geitewollensokken yuppen, en die proberen nu de dienst uit te maken wie en wat er wel en niet mag in/op en rond de dijken. Moet je ze eens horen janken als rijkswaterstaat daar gaat verhogen, of verstevigen, en die vrachtauto's moeten er op en aan rijden.
Nee zo lang ze maar zelf kunnen scheuren met hun leasebakken, maar verder moet iedereen ze daar met rust laten.......

Ik woon zelf hemelsbreed 200 mtr van de A73 kocht het huis toen de weg er al lag, moet ik nu gaan zeiken over geluidswallen en 80/70 km zones..... zou me schamen als ik dat deed. Toen ik het huis kocht wist ik dat dus gewoon accepteren, nuilen doen we wel over de politie ;) ;) ;) ;) ;) ;)

De betere infrastructuur in het Noorden is vooral bedoeld voor de arme beroepsbevolking die bestaat voor een groot gedeelte uit autochtone noordelingen. De yuppen (zoals ik) redden zich zelf wel en kunnen altijd nog hun overwaarde opeten 8-)

Wat Schiphol betreft...ik heb ooit wat vaags mogen doen met geluidskaarten daarzo......laat ik het zo formuleren: het economische belang gaat ver boven alle andere belangen en de klagers hebben denk ik wel gelijk maar zullen het nooit krijgen.

:W
 
Ik woon bij de dijk bij de Viaanse brug, langs de Lek, en zodra het weer mooi weer is hoor ik ze vanaf een km afstand optrekken :9 , echt een feest om daar dan te fietsen! *O* (bij gebrek aan een eigen motorblik)

maja kan me voorstellen dat anderen zich kunnen ergeren aan het geluid..
 
Laatst bewerkt:
En hoe zit het dan met al die irritante fietsers op hun massale familiedagen die complete dijken blokkeren ?!

Kom je daarachteraan te sjokken ... compleet niets in de gaten doordat ze helemaal opgaan in hun familieroddels ...
Ik heb geleerd dat fietsers schrikken van toeteren ... dus dan moet je vlak achter ze eens flink je gas opentrekken om de aandacht te trekken })
Is het ook weer niet goed ... ben je ineens achterlijk en asociaal :?

Misschien iets om over na te denken: de fietsloze zondag ... ;)

Ja, mogen wij zeker ook weer niet motorrijden omdat het een motorfiets is. |(

Ik wordt er niet goed van kom je op een autoloze zondag speciaal naar het centrum om even lekker langs het terras de blazen. Staat er zo'n agent. Hij sorry het is afgesloten autoloze zondag. Ik afstappen staar een paar seconden naar m'n fiets en zeg maar het is toch geen auto.
O-)

Hanzzzz
 
Voetgangers, fietsers, automobilisten, tractor-pullers en motorrijders ergeren zich allemaal aan elkaars asociale rijgedrag op dijken. Dat krijg je in zo'n land als Nederland: er is gewoon te weinig ruimte om te recreëren. Gevolg: iedereen loopt te klagen.. Typisch nederlands.. :z
:Y Ook zo'n voorbeeld. Die automobilisten ergeren zich kapot als een vrachtwagen langzaam inhaald. Maar als er een motor achter hun zit op de linker baan gaan ze zelf ook niet opzij.

Hanzzzz
 
Van het weekend had ik ook de dijk genomen bij Nijmegen richting Millingen.

Knetterdruk natuurlijk.... fietsers in overvloed...skaters in overvloed.....wandelaars ( :? ff de dijk gaan lopen :? ).......

Dus ik (netjes als ik ben :Y ) rustig rijden (en balen) telkens als ik een fietser o.i.d. in wilde halen. Komen er een paar tegenliggers aan dus ik kom tussen wat wielrenners in te zitten en rijd ff dezelfde sneldheid.

Begint er een hard te kuchen.....

WTF ....... wat een knurft :(

Ik had natuurlijk met het gas moeten spelen en extra lang voor hem blijven rijden natuurlijk })
 
Zit ik daar op een mooie zondag op mijn trapfiets, komen daar een stelletje motorrijders voorbij alsof het een circuit is B|


leven en laten leven mensen ;)

Volgens mij snap jij de tekst "leven en laten leven" niet erg.. O-)
Door heel nederland van Maastricht tot Groningen en weer terug mooie in kleur geasfalteerde fietspaden aangelegd en dan moeten ze perse op een dijk gaan fietsen.. Ik zeg: opzouten! *D

Wandelaars: Met mooi weer hebben ze het strand (gehele nederlandse kunstlijn) of de vele mooie bossen.

Fietsen: Op de daarvoor aangelegde paden, dus ook wielrenners :r

Motoren: Op wegen en dijken die bestemd voor gemotoriseerd verkeer en die uitermate geschik zijn voor cicuittraining.

:W
 
de oplossing: als nou bij elke dijk een boer een stuk land opoffert, dit dan vervolgens volstort met asfalt in de vorm van een stukkie circuit, en ons gratis gebruik laat maken van zijn paradijsje, dan is iedereen blij :Y :Y :Y *O*
 
de oplossing: als nou bij elke dijk een boer een stuk land opoffert, dit dan vervolgens volstort met asfalt in de vorm van een stukkie circuit, en ons gratis gebruik laat maken van zijn paradijsje, dan is iedereen blij :Y :Y :Y *O*

Alle mfers 100 euro laten doneren, dan kunnen we zelf wel een circuit maken _O-
 
Wat Schiphol betreft...ik heb ooit wat vaags mogen doen met geluidskaarten daarzo......laat ik het zo formuleren: het economische belang gaat ver boven alle andere belangen en de klagers hebben denk ik wel gelijk maar zullen het nooit krijgen.

:W
voor de 5de 'milieu' baan :?
 
de oplossing: als nou bij elke dijk een boer een stuk land opoffert, dit dan vervolgens volstort met asfalt in de vorm van een stukkie circuit, en ons gratis gebruik laat maken van zijn paradijsje, dan is iedereen blij :Y :Y :Y *O*
Goed idee, zal eens kijken wat er mogelijk is, en dan langs het circuit speciale motor-opvang-zuilen O-) Big Business!!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan