Scheur in de weg: going down

... Amsterdamse Haarlemmerweg ...
... Dat stuk weg is slecht ...
... een scheur ...
... nog kurkdroog, dus met gladheid had het niets te maken.
...
En dan maar klagen over de Belgische wegen :')

Sorry ... moest er effe uit :P
 
En dan maar klagen over de Belgische wegen :')

Sorry ... moest er effe uit :P

Het verschil is... Bij ons *fixen* ze het ook meestal echt, en helemaal als het op belangrijke in-/uitvalswegen van een grote stad is :Y Ik reed laatst ergens richting St. Niklaas en daar reed ik op een 2-baans weg, gemaakt van van die betonnen platen met metalen randen, met een Vmax van 80, waar gewoon een hele rij "gevaarlijk wegdek" borden stond waar hele happen uitgeroest waren. Nou... Dan ben je als wegbeheerder toch al een tijdje niet langsgeweest :)
 
Het verschil is... Bij ons *fixen* ze het ook meestal echt, en helemaal als het op belangrijke in-/uitvalswegen van een grote stad is :Y Ik reed laatst ergens richting St. Niklaas en daar reed ik op een 2-baans weg, gemaakt van van die betonnen platen met metalen randen, met een Vmax van 80, waar gewoon een hele rij "gevaarlijk wegdek" borden stond waar hele happen uitgeroest waren. Nou... Dan ben je als wegbeheerder toch al een tijdje niet langsgeweest :)
Bij ons fixen ze dat ook :Y

Elke keer opnieuw ... en opnieuw ... en opnieuw ... :+

Edit: Philippe Geubels heeft er in een van zijn shows eens een stukje over gemaakt, over de Belgische overheid in telefoongesprek met Nederland om te informeren hoe ze in NL wegen herstellen ... was gewoon hylarisch!!! _O-
Vind het alleen niet terug op youtube -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Elke keer opnieuw ... en opnieuw ... en opnieuw ... :+

Tsja, en als je het zo vaak fixt dat het tussendoor niet kapot gaat dan wordt het dus gewoon onderhoud :)

Maar ik ben ook wel benieuwd of RWS nog netjes over de brug is gekomen? :?
 
@TS

Lang geleden heb ik eens op een TV programma iets vergelijkbaars gezien. Een fietser moest de bocht in, lag al een hele tijd vol grint en ging uiteindelijk onderuit. Hoop kosten.

Fietser heeft de gemeente toen aansprakelijk gesteld, en uiteindelijk moest van het gerecht de gemeente ook opdraaien voor de kosten, daar het hun plicht is voor een veilige verkeers situatie te zorgen.

(hoe het precies zat is allemaal verwaterd, want heb het nu over pak hem beet 15 jaar terug)


Edit: Laat maar, zie dat ik te laat ben :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan