Schotland

kirill007

MF veteraan
14 apr 2012
5.989
3.278
Vlaamse Ardennen
Weet er iemand een goedkope ferry naar schotland?( 2 personen en 1 motor)
Is er ergens een promotie waar je voor minder dan 500-600 euro naar schotland kan gaan en enkele dagen overnachting inbegrepen?
Een soort van motortrip die al georganiseerd is.
Als er mensen zijn met ervaringen , mogen ze altijd zeggen voor hoeveel ze naar schotland zijn geweest. (en voor hoelang en welke periode)
 
er zijn zoveel B&B in schotland dat je niets hoeft te reserveren voor ongeveer 30 pond per persoon, het westen van schotland is het mooiste vergeet de apple cross niet
 
De goedkoopste ferry is Calais/Dover maar dan moet je wel een .. :( .. eind rijden wat weer veel benzine + overnachting in Engeland kost. :+
De afgelopen 2 jaar had Motoplus aanbiedingen via IJmuiden/Newcastle dus FF afwachten of dit jaar dat ook weer is zo ja dan moet je dit jaar boeken met code MP13.
Dit staat vaak in het Maart of April nr dus nog FF afwachten :Y
Volgens mij heb ik op het www.schotlandforum in het topic met de motor naar schotland ergens het boekingstabel met prijzen en data van 2012 neergezet. :Y

En vraag niet om een linkje want ik ben digibeet O-)
Danny :W :]
 
Overtocht IJmuiden - Newcastle nú met 15% vroegboekkorting
Kijkt u al uit naar uw vakantie? Ontdek de mooiste groene bestemmingen in Engeland en Schotland met een overtocht van IJmuiden naar Newcastle. Snelle beslissers profiteren van onder meer de beste tarieven, 15% vroegboekkorting en gratis wijzigen.

Natuurlijk de beste deal:

15% vroegboekkorting
Slechts 25% aanbetalen
Gratis wijzigen en annuleren tot 1 maart
Gratis caravan mee op zo/ma/di (retour)
Natuurlijk IJmuiden - Newcastle:

De voordeligste autoroute naar Schotland
Uw vakantie begint aan boord
Doorvaren terwijl u slaapt
De mooiste groene bestemmingen dichtbij
:]
 
De goedkoopste ferry is Calais/Dover maar dan moet je wel een .. :( .. eind rijden wat weer veel benzine + overnachting in Engeland kost. :+
De afgelopen 2 jaar had Motoplus aanbiedingen via IJmuiden/Newcastle dus FF afwachten of dit jaar dat ook weer is zo ja dan moet je dit jaar boeken met code MP13.
Dit staat vaak in het Maart of April nr dus nog FF afwachten :Y
Volgens mij heb ik op het www.schotlandforum in het topic met de motor naar schotland ergens het boekingstabel met prijzen en data van 2012 neergezet. :Y

En vraag niet om een linkje want ik ben digibeet O-)
Danny :W :]
Ik woon aan de westkust van Belgie, Calais is niet ver :)
Die aanbieding zie ik wel zitten.

Bedankt voor de link Henzel
 
Terug
Bovenaan Onderaan