Scott Deroue

Weet iemand de reden waarom Scott niet meer voor het enige Nederlandse raceteam in de Moto3 rijdt?

Met alle respect voor die Belg, maar je maakt mij niet wijs dat Scott het slechter zou doen op die Honda....
 
Omdat Livio Loi vorig jaar een belofte was. Wat hij tot dusver nog niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet) waar heeft kunnen maken.
 
Scott Deroue Moto3 kampioen in de BSB! Een geweldige prestatie waarmee Scott laat zien tot de besten te behoren. En nu hopelijk terug naar de GP's!
 
Erg knap gedaan van Deroue. Mooie persoonlijke opsteker. Ben benieuwd wat de volgende stap in zijn loopbaan zal worden, in de UK lijkt hij wel goed te aarden.
 
Scott Deroue Moto3 kampioen in de BSB! Een geweldige prestatie waarmee Scott laat zien tot de besten te behoren. En nu hopelijk terug naar de GP's!

Ik las vanmiddag dat hij één hand op de titel gelegd had, blijkbaar in race 2 dus ook goede zaken verricht. Dat heeft Scott uitstekend gedaan en moet een prettige "afsluiting" bieden aan het falen van vorig seizoen. Heel fijn! Ik ben benieuwd wat voor hem de volgende stap is: verder in het BSB maar dan op een zwaardere motor?

Tevens: van de 27 rijders in het Motostar 125cc/Moto3 kampioenschap zijn er maar liefst negen afkomstig uit Nederland. Ik wist dat er wat Nederlanders daar mee reden, maar ik had niet in de gaten dat er zowat een heel ONK verreden werd in het Engeland!

Tel maar na:
Scott Deroue, Wesley Jonker, Tasia Rodink, Mike Brouwers, Brian Slooten, Jorel Boerboom, Vasco van der Valk, Tomas de Vries em Miguel Correia-Lourenco

:o
 
Geweldig gedaan, Scott! Mooi kampioen geworden in het land met de mooiste circuits :}
 
Ik las vanmiddag dat hij één hand op de titel gelegd had, blijkbaar in race 2 dus ook goede zaken verricht. Dat heeft Scott uitstekend gedaan en moet een prettige "afsluiting" bieden aan het falen van vorig seizoen. Heel fijn! Ik ben benieuwd wat voor hem de volgende stap is: verder in het BSB maar dan op een zwaardere motor?

Tevens: van de 27 rijders in het Motostar 125cc/Moto3 kampioenschap zijn er maar liefst negen afkomstig uit Nederland. Ik wist dat er wat Nederlanders daar mee reden, maar ik had niet in de gaten dat er zowat een heel ONK verreden werd in het Engeland!

Tel maar na:
Scott Deroue, Wesley Jonker, Tasia Rodink, Mike Brouwers, Brian Slooten, Jorel Boerboom, Vasco van der Valk, Tomas de Vries em Miguel Correia-Lourenco

:o

Nico Bakker heeft toch een team in de BSB moto3 rijden? Ik was van de winter in Heerhugowaard en waren ze het frame aan het maken.

overig018.JPG
 
_O- _O- :W :W :W .... Tet drink jij nou teveel alcohol of spoor je nou echt niet ;)

Je mag mij verrot schelden en uitlachen hoor, op motor-forum is dat immers heel normaal en kan het me echt niets schelen. Maar voor het seizoen zei Scott zelf ook dat hij via winst in de BSB weer terug in de GP's te komen. En noem jij eens een Nederlander dan (naast Bo natuurlijk) die volgens jou wel een plaatsje in de GP's zou moeten krijgen?

Na de RBR was Scott de hoop van velen in de GP's, en nu worden Scott en zijn fans uitgelachen door dezelfde mensen. Als je wint heb je vrienden, he Gerrit?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Scott niet alles heeft kunnen laten zien bij RW. Net zoals alle anderen op Salom na.
Maar top10 posities wordt toch echt wel lastig denk ik. En meedoen is belangrijker dan winnen gaat niet op in de motorsport. Ik zou lekker voor de winst gaan in het BSB.
 
Scott Deroue Moto3 kampioen in de BSB! Een geweldige prestatie waarmee Scott laat zien tot de besten te behoren. En nu hopelijk terug naar de GP's!

Ik denk dat de stap naar het Spaans open een betere is.
Of hij moet in een echt goed team terecht komen.
Maar aangezien dat RW racing nog centjes van hem krijgt zal het lastig zijn voor hem om überhaupt sponsering rond te krijgen in de GP's.
Als hij laat zien in het Spaans open dat hij klaar is voor de volgende stap wie weet GP's.
 
In het CEV mag hij dan wel met een andere motor komen dan met die overjarige KTM waarmee in het BSB wordt gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan