• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

shark s900 pinlock

banned_mustiej

geblokkeerd account
Lid geworden
24 jun 2012
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb de helm gekocht shark s900 met pinlock.
De pinlock en zonnevisier weet ik al hoe het werkt.
maar zoals op het plaatsje hieronder weet ik niet hoe het werkt en wat het doet?(airpump?, kussen eruit halen?)
Dode link

Trouwens met wat reinigen jullie de kussentjes en de vizier? en wat de fuck is dat creme achtig spul als je de vizier eruit haalt?(normaal? bij smeren?)

Dankje wel maar mijn vragen antwoorden word ik nog dankbaarder!

2j3lkdu.jpg

Kussentjes/stof wassen, eruit halen en in een emmer met lauw water en zeep
Vizier mer water/vatwasmiddel
Cremeachtig spul... Nooit last van gehad... Zal wel gewoon smeermiddel zijn

Kussentjes/stof wassen, eruit halen en in een emmer met lauw water en zeep
Vizier mer water/vatwasmiddel
Cremeachtig spul... Nooit last van gehad... Zal wel gewoon smeermiddel zijn
Die airpump werkt voor geen meter, heeeeeel weinig effect, misschien omdat het nog ongebruikt is maar die zal toch stuk gaan over een jaar.
Hoe haal ik die kussentjes eruit? is dat die twee grijze knopjes die ik heb aangegeven die eruit moeten en dan derest?

Bij mij helmen is het alleen eruittrekken... (shoei, nolan en hjc)
Anders google ff "airpump + shark + model"!

Ik heb ook dezelfde Shark S900 Creed sinds een paar weken..
Onder je helm zit een knop systeem dat je moet oppompen.. hij werkt wel maar wel goed drukken en dan voel je hem wel pompen.. In het begin had ik zoiets van waarom doet ie niet, wel op de goede manier pompen.. Hij werkt wel op mijn wang phoe.
(anders hou je de wangkussen eens licht vast en gaan oppompen dan voel je hem wel.
Zijkanten was met mij ook met smeerbare rommel ik denk voor betere schuifwerking ofzo.
Heb je geen boekje bijgekregen hoe de helm werkt e.d.?

Laatst bewerkt:
Die airpump werkt voor geen meter, heeeeeel weinig effect, misschien omdat het nog ongebruikt is maar die zal toch stuk gaan over een jaar.
Hoe haal ik die kussentjes eruit? is dat die twee grijze knopjes die ik heb aangegeven die eruit moeten en dan derest?

Neem even contact op met JH Products van Jos Haanepen.
Hier op het forum krijg je toch alleen maar getroll he toy131313?????
Jos is de importeur van shark en kan je er alles over vertellen, je hebt wel een top helm :Y

Ik heb ook dezelfde Shark S900 Creed sinds een paar weken..
Onder je helm zit een knop systeem dat je moet oppompen.. hij werkt wel maar wel goed drukken en dan voel je hem wel pompen.. In het begin had ik zoiets van waarom doet ie niet, wel op de goede manier pompen.. Hij werkt wel op mijn wang phoe.
(anders hou je de wangkussen eens licht vast en gaan oppompen dan voel je hem wel.
Zijkanten was met mij ook met smeerbare rommel ik denk voor betere schuifwerking ofzo.
Heb je geen boekje bijgekregen hoe de helm werkt e.d.?
Heb zojuist eraan gezeten, de airpump werkt wel maar weinig misschien moet ik hem nog goed gebruiken.
De kussentjes zijn idd uittrekbaar.. en de rest is mij bekend.
Thanks!
Mooie helm en ontzettend goede reviews voor maar 209pleuries!

Zeker een goede en fijne helm!
Deze helm heb ik: Creed
large

Neem even contact op met JH Products van Jos Haanepen.
Hier op het forum krijg je toch alleen maar getroll he toy131313?????
Jos is de importeur van shark en kan je er alles over vertellen, je hebt wel een top helm :Y

:Y *D

Terug
Bovenaan Onderaan