Shell Advance Malaysian Motorcycle Grand Prix (11-13 oct)

Wie wint de MotoGP race?

  • Rossi

    Stemmen: 17 27,9%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovi

    Stemmen: 2 3,3%
  • Lorenzo

    Stemmen: 14 23,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 11,5%
  • Marquez

    Stemmen: 20 32,8%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bradl

    Stemmen: 1 1,6%
  • Espargaro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    61

Yopperdepop

MF veteraan
8 aug 2012
4.925
25
Vorig jaar Dani die won in een zeiknatte race (weten we het nog?)

Meer tekst later :W moet ook nog werken

Schedule Sunday:

Moto3WUP
04:40 - 05:00

Moto2WUP
05:10 - 05:30

MotoGPWUP
05:40 - 06:00

Moto3RAC
07:00

Moto2RAC
08:20

MotoGPRAC
10:00



Filmpje vorig jaar

full



full



MotoGP race 2012 uitslag:

Pedrosa, Lorenzo, Stoner

Moto2 race 2012 uitslag:
De Angelis, West , Rea

Moto3 race 2012 uitslag:
Cortese, Khairuddin, Folger


full
 
Laatst bewerkt:
Marc gaat weer winnen. "Houdt zich wat in", als gevolg van 'n belerend gesprekje met Dorna.
Rijdt vervolgens weer naar de overwinning; hij wil gewoon altijd winnen.
Voorsprong veiligstellen zit er niet in bij hem.
 
Marquez wint m... En die gaat de titel pakken dit seizoen... Iets wat ik absoluut niet gedacht had.
 
Marquez wint m... En die gaat de titel pakken dit seizoen... Iets wat ik absoluut niet gedacht had.

Of die dit weekend gaat winnen weet ik niet, als hij laatst moet starten acht ik de kans klein. Maar kampioen gaat die man wel worden ja :}
 
Hoop ook op winst voor Pedrosa! Maar dat hoop ik al een tijdje... Moet er nu maar eens van komen.
 
Of die dit weekend gaat winnen weet ik niet, als hij laatst moet starten acht ik de kans klein.Maar kampioen gaat die man wel worden ja :}


Wanneer gaan ze dat bekend maken dan? (mocht Marquez straf krijgen.)
Het lijkt mij enigszins handig als dat niet lang na de gereden race verteld wordt... Kan de desbetreffende persoon zich er de volgende race op instellen. Toch?
Nu gaat hij de quali rijden... YES POLE! En hoor je daarna, sorry Mr. Marquez, je moet achteraan starten vanwege het TC incident.
Ik zou zoiets hebben: WHAT THE F*CK... '( kunnen jullie dat niet eerder melden?!
 
Wanneer gaan ze dat bekend maken dan? (mocht Marquez straf krijgen.)
Het lijkt mij enigszins handig als dat niet lang na de gereden race verteld wordt... Kan de desbetreffende persoon zich er de volgende race op instellen. Toch?
Nu gaat hij de quali rijden... YES POLE! En hoor je daarna, sorry Mr. Marquez, je moet achteraan starten vanwege het TC incident.
Ik zou zoiets hebben: WHAT THE F*CK... '( kunnen jullie dat niet eerder melden?!
Dat kunnen ze zeker en gaan ze ook doen: morgen, donderdag 10 oktober staat een hoorzitting op het circuit geplant. Daaruit zal een eventuele straf volgen voor aanvang van het echte weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan