Shit ook gecrashed met de motor

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Tja zal je net zien, haal ik vandaag mijn motor op bij de dealer nadat hij een grote beurt heeft gekregen, (ga a.s. vrijdag 2 weken rijden in Oostenrijk) eerst een bak centen leeg kieperen, vervolgens stap ik op de motor (met muuhhhn spijkerbroek |( |( )en rij richting huis en net in de laatste rotonde.........achterwiel glipte weg en toen gleed ik onderuit. De schade aan de motor valt eigenlijk best mee. Mijn been heeft de motor goed opgevangen (dan is 220kilo best veel) Tja mijn spijkerbroek is helaas overleden. Ik heb alleen een dikke knie en een schaafplek. (maar dat hersteld zich vanzelf) de motor heeft een gebogen schakelpookje (is al weer recht gebogen), stuurgewicht aardig afgevlakt, knipper stond behoorlijk omhoog (terug gebogen) spiegel bekrast......tja de onderkuip is iets minder.......heel.........de stickers zijn aardig dun geworden. dus misschien een nieuw setje stickers.

Ik ben nog terug gegaan naar de rotonde maar daar lag niets, ik heb mijn achterband bekeken en merkte dat deze heel erg glad aanvoelt (gladder als een nieuwe band)..........nu schiet mij te binnen dat ik de ketting GOED heb ingevet voordat ik hem wegbracht voor een grote beurt........

Misschien was dat de oorzaak, normaal zou het ook kunnen liggen aan mijn rijslijl, maar nu reed ik rustig en beheerst....hoef ik dat voortaan ook niet meer te doen......... hoe dan ook tis dikke pech, en maar hopen dat dit de eerste en laatste keer is......

nog 2 nachtjes en dan naar Oostenrijk en Italie naar de Dollemieten *D *D *D *D
 
In ieder geval kan de vakantie doorgaan *O*

Succes met oplappen
 
Altijd je band afnemen na het smeren (net na het smeren) Ik gebruik dan altijd een doek in terpetine..

Maar dat is natuurlijk een beetje gelul achteraf..het lost iig de olie op.
 
M'n knie wordt wel een beetje dik, ik hoop niet dat mijn motorpak dan te strak gaat zitten :( :( :(
 
Altijd je band afnemen na het smeren (net na het smeren) Ik gebruik dan altijd een doek in terpetine..

Maar dat is natuurlijk een beetje gelul achteraf..het lost iig de olie op.


Tja........was misschien een optie geweest, maar ik ben ook rijdend naar de dealer gegaan met de vette ketting en achterband, beetje raar maar,
helaas han er nu niets meer aan doen, behalve voortaan mijn banden te reinigen nadat de ketting is ingevet :+ :+
 
Tja........was misschien een optie geweest, maar ik ben ook rijdend naar de dealer gegaan met de vette ketting en achterband, beetje raar maar,
helaas han er nu niets meer aan doen, behalve voortaan mijn banden te reinigen nadat de ketting is ingevet :+ :+


Scherpe pijn in je knie?

Direct laten checken kan je kraakbeen gescheurd zijn..moet je niet mee spotten Ik kan daardoor nooit meer hardlopen zonder 3 dagen pijn.
 
Kan ook zijn dat ze met hun vette klauwen aan je achterwiel zaten natuurlijk B|


Hier zat ik ook al aan te denken, omdat er echt veel vet op de band zit......misschien door een plas olie gereden, wie weet, ik beschouw het maar als een leervol moment..........(heb nog wel effe in de BERGING waar mijn motor staat (in de binnenstad van zwolle) effe flink een paar keer de begrezer aangetikt.........kwam van de schrik en frustratie :Y :Y :Y :Y :Y
 
Scherpe pijn in je knie?

Direct laten checken kan je kraakbeen gescheurd zijn..moet je niet mee spotten Ik kan daardoor nooit meer hardlopen zonder 3 dagen pijn.

De pijn is zoals ik het kan beoordelen "als grafisch medewerker" ongeveer het zelfde als dat de van de fiets valt of tijdens het hardlopen voorover valt

maar bedankt voor de goede zorgen :Y
 
De pijn is zoals ik het kan beoordelen "als grafisch medewerker" ongeveer het zelfde als dat de van de fiets valt of tijdens het hardlopen voorover valt

maar bedankt voor de goede zorgen :Y

Heeeeeeeeeh man, wat doe je nou dan :?
Is weer lekker dan zeg B|
Nog mazzel dat het zo is afgelopen.
En de volgende keer weer in het leer he ;)

Gelijk maar ff veel plezier wensen met jullie vakantie *O*
Hoop alleen dat je morgen nog kan lopen ivm spierpijn en opgezette knie -O-
 
He man das mooi klote ik zou de laatste zijn dit jaar |(

Snel een zak ijs op je knie je moet wel mee vrijdag :Y

Gelukkig ben je er zelf (goed) vanaf gekomen :W

Tot vrijdag dan en rustig aan he'
 
balen deuk in je ego kras op je motor en bult op je knie
helaas gebeurt dit altijd als je het niet verwacht en niet gebruiken kunt
gelukkig kun je nog lekker gaan dollen in de dolemieten
veel plezier daar, het is er geweldig
 
Update: heel veel "snelle genezing" gewenst!

Gelukkig gaan er voldoende dames mee om je 24 uur per dag te masseren en te verzorgen. Het is alleen jammer dat er geen tijd meer overblijft om motor te rijden.

Tot binnenkort.
 
En buiten dit alles: de val-narigheid dus .....ontgaat me zeker iets?
Ketting doen?
Ga je soms ook zelf eerst kleppen stellen als je 'm wegbrengt voor 'n gtote beurt?
Dat doet hij toch? Zit allemaal in de prijs doorberekend.

Ik hoop natuurlijk wel dat je iig geval op vakantie kan en veel plezier daar.
Groet,Fred.
 
Heeeeeeeeeh man, wat doe je nou dan :?
Is weer lekker dan zeg B|
Nog mazzel dat het zo is afgelopen.
En de volgende keer weer in het leer he ;)

Gelijk maar ff veel plezier wensen met jullie vakantie *O*
Hoop alleen dat je morgen nog kan lopen ivm spierpijn en opgezette knie -O-

Zo na een nachtje rusten, en een beetje raar geslapen valt het eigenlijk wel mee. De pijn is goed te verdragen. eigenlijk ben ik wel blij met het idee dat mijn been de motor heeft opgevangen, want de tank kontje zijn niet beschadigt. en die knie gaat vanzelf over :Y :Y :Y

Gelukkig had ik mijn lerenpak niet aan, anders was die ook flink beschadigt geweest, :+ :+ :+ kleine schuiver met de spijkerbroek, en een grote schuiver met motorpak.

Ja jullie ook een prettige vakantie, groeten aan jacky P en larissa
tot binnenkort
 
He man das mooi klote ik zou de laatste zijn dit jaar |(

Snel een zak ijs op je knie je moet wel mee vrijdag :Y

Gelukkig ben je er zelf (goed) vanaf gekomen :W

Tot vrijdag dan en rustig aan he'

Tja dit is volgens mijn gewoon een kwestie van pech, ik rij soms als een dolle hond. en nu heel relaxed en rustig, en sjoef acherwiel glijd zo onder me weg.
Gelukkig kan ik nog rijden............en me uitleven op vakantie *O* *O* *O*


tot morgen...............................vroeg :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan