Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat duurt nog wel even.Ben benieuwd of jij dezelfde ervaring hebt als ik.
Niet gezien.Zie bericht Bakvis.
Bakvis
Lijkt dezelfde te zijn, ik had een rubber inlay erin, die heb ik overgezet, ik heb er (nog) geen last van wat jij omschrijft, mogelijk dat het nog komt, heb vrijdag en gister toch bij elkaar een goeie 8-9 uur gereden (of het is me niet opgevalen)
Welk bouwjaar motor heb jij? Wellicht dat dat ook nog iets uitmaakt. Die van mij is van 2008. in 2011 zijn er onder garantie nieuwe deksels opgekomen, deze hebben een kunststof plaatje onder het deksel zitten. Dit kunststof plaatje zorgt ervoor dat er meer flexibel materiaal (kunststof plaatje plus rubber seal) tussen de twee metalen delen wordt gedrukt. Deze zijn prima dicht. Dat kunststof plaatje kan er niet tussen met de nieuwe deskels, die hebben een metalen randje waar het seal precies mooi invalt, maar kennelijk is de sealrand dan dus te dun waardoor er ruimte ontstaat tussen de twee harde metalen delen.
Als iemand ze over wilt nemen dan kan dat natuurlijk ;-) Bij mij komen ze er niet meer op namelijk. Bestel wel een paar originele bij de volgende beurt.
2010, maar model 2009... zal er eens kritisch naar kijken of ik die nieuwe deksels wel heb (en of ze stiekem wel lekken) (heb de motor nog niet zo lang, krap een maandje denk ik) Dank.
Aanrijding met een auto:
Motorrijder gewond na botsing met auto bij De Goorn
Maare, witte uitlaatcovers
Wat anders.
In de Motoplus staat een artikel over mooie beginners motoren. De Aprilia Shiver staat hier ook tussen. Reden om voor de Shiver te gaan is de V-twin en het Italiaanse karakter. Dit maakt dat de motor opvalt tussen al die grijze muizen
Dito!komend weekend met de shiver naar de superbikes op assen, wel zin in!
ik heb nog de stille hoop dat het bijdraaid... maar tel je zegeningen; het is droog (vooralsnog..)En ik ook, word wel een fris weekend...
als je je motor rechtop op een bok hebt staan dan raakt de vloeistof ook niet het deksel. Als je ermee gaat rijden dan ontstaat er druk in de potten. Als de seal dan niet goed sluit gaat het lekken. Dat zie je zo als dat gebeurd :-)
Afgelopen weekend een flink stuk gereden en geen lekkende deksels gehad. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met het vloeistof niveau van je reservoirs. Mijn reservoirs zitten gevuld tot net boven de glaasjes, dat is meer dan genoeg.