Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je de shiver sneller wilt laten sturen zou je de voorvork iets kunnen laten doorsteken. Is bij mij gedaan met 1 ring en dat merkte je goed. Kost niks alleen een beetje tijd. (Te veel is kans op een tankslapper op hoge snelheid)Michelin banden zijn fijne banden voor de Shiver. De Shiver is geen flitsende stuurmachine. De Michelin banden compenseert dat een beetje. Daarnaast zijn Michelin banden sowieso erg geschikt voor alle weertypes (behalve de winter). Ik heb al verschillende merken en modellen geprobeerd maar blijf toch terug komen bij Michelin
Die van mij zat 4 ringen doorgestoken. Maar stond ook rondom met Hyperpro vering.Als je de shiver sneller wilt laten sturen zou je de voorvork iets kunnen laten doorsteken. Is bij mij gedaan met 1 ring en dat merkte je goed. Kost niks alleen een beetje tijd. (Te veel is kans op een tankslapper op hoge snelheid)
Daar zat de splitter bij mij ook. Ook een GT overigens.
Ik heb een paddockstand gehad die je onderin de poten steekt
Thanks. Mocht ik iets met de vorken moeten doen dan doe ik hem even aan de kant.Ja normale shiver heeft dit ook, kun je met 1 boutje loshalen en net genoeg opzijschuiven voor de stand
Met de reset coupon heb je volgens mij ook de onderhoudsmelding gereset. Die zal dus voorlopig ook niet terug komen, ook niet bij 20.000 km.Dank voor je antwoord Rich! Ik heb er nog niet mee gereden, omdat ik niet wist of ik iets ermee zou verklooien. Maar dat ga ik eerst even doen. Blijft de melding staan, dan ga ik er verder mee aan de slag!
Zit er wel een goed hitte schild bij je uitlaat? (Als je niet meer de standaard uitlaat hebt). Als je kabel isolatie verbrand is het wachten op vage en dure elektronische klachten ... Op het forum is er iemand die tekeningen heeft gemaakt voor een hitteschild/plaat ter bescherming. De standaard uitlaat is redelijk groot en zorgt voor deze bescherming. Als die weg is dan heb je wel iets nodig. Naast hitte komt er dan ook water op plaatsen waar je het niet wilt hebben.Vanavond een stuk gereden en hoppa!! de melding ‘service’ is weg. Hij starte een beetje twijfelend toen ik aan het begin van de rit de motor aanzette (normaal gaat ie gelijk aan) en daarna verdween ook de melding. Wat mij wel opviel was dat de bundel kabels die vlak onder het zadel lopen superheet zijn geworden na de rit. Het gaf zelfs (zwart) af. Ik heb meer gelezen dat de Shiver goed heet kan worden vanwege de plek van de uitlaten, maar een zwetende kabelbundel lijkt mij niet erg logisch. Maar goed....dat is voor de volgende keer.
Dank voor je hulp RichieRich!
Zit er wel een goed hitte schild bij je uitlaat? (Als je niet meer de standaard uitlaat hebt). Als je kabel isolatie verbrand is het wachten op vage en dure elektronische klachten ... Op het forum is er iemand die tekeningen heeft gemaakt voor een hitteschild/plaat ter bescherming. De standaard uitlaat is redelijk groot en zorgt voor deze bescherming. Als die weg is dan heb je wel iets nodig. Naast hitte komt er dan ook water op plaatsen waar je het niet wilt hebben.
Bij het rijden met een open uitlaat, heb je naast een enorm kabaal en overlast, ook een armer lopende motor die heter wordt. Of je moet hem laten remappen zodat hij meer brandstof krijgt en hij daardoor minder heet wordt.
Bij een motor met standaard uitlaat en katalysator zou het niet te heet moeten worden. Warm wordt het wel en dat plakkerige kan ook komen door de leeftijd. Of als de tape die gebruikt is om de kabelboom bij elkaar te binden niet meer goed is of weg is. Dat zou opzich geen probleem moeten zijn. De kabelboom zit idd lekker strak onder het zadel geklemd. Bij mij is alles ook standaard en dat wordt niet te warm, zelfs niet tijdens het rijden met 30+ graden. Maar warm wordt het zeker!De uitlaat is origineel. Dus dat zou goed moeten gaan. De kabelisolatie is inderdaad erg plakkerig en geeft af (ik zag het omdat er alllemaal zwart op de onderkant van het zadel zat). Misschien dat de kabels te krap zitten tegen het zadel en daardoor de warmte niet goed kwijt kunnen. Het is tot nu toe in ieder geval niet saai met de Shiver. Vanavond maar weer eens kijken na de rit. Dank voor je gedaileerde uitleg!