Show hier je (nieuwe) gereedschap *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.617
36.155
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Een opvolger voor het volle oude topic... Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!

Bijvoorbeeld:
Mijn test inrichting van mijn handgereedschap. (inmiddels hangt het al naar tevredenheid ;) )
full
 
Laatst bewerkt:
Joe meek spezial preis vor me?

Voor 150 euro issie verkocht O-)
Dat haal ik er wel uit...








Ultrasoon reinigen met Dasty erin (Mix van hoeveel op hoeveel?)
Erna ff spoelen (Met benzine?)
Beste is groot genoeg om er 4 carbs in te gooien. 8L
Merken? Emag
Van staal
Verdere motor toepassingen?


Hij staat ook bij het verkoop deel (daar hoort het ook thuis he).

Kijk daar maar eens efkes, als je wilt. De maten staan er ook bij, dan kun je zelf ook even goed inschatten wat er wel en niet in past en zo.

Overigens vind ik zelf de reinigings spullekes van Emag beter. Enkel Dasty droogt ook ontzetten snel de boel uit (maar werkt dus wel). Hoeveel: gewoon een klein scheutje er in (paar theelepels).
 
lekker hoor, was een beetje op de site aan het rondneuzen en die ziet er goed uit, ik miste alleen de foto's van hoe de shop eruitziet van binnen/buiten. Misschien wel een goed idee om die erbij te zetten?
 
Eensch. Ik miste het zelfde. Of heb je wat te verbergen ;)


:Y

De tuinspullen staan aan één kant van de garage :')

Ik heb idd speciaal een huis met een garage er bij gekocht. Voor opslag ed heb ik een extra ruimte moeten huren.

Maar het is ene blijft een goed idee: ik maak ook wel wat foto's van de werkplaats zelf, en de koffiemachine en de bak met tijdschriften ;)

Ik moet toch binnekort gaan updaten (ultrasoon anders en ik stap qua olie over op Shell).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan