Show hier je tent naast de motor

Prima opgelost!

Een tent zonder binnentent heb je weinig aan. Vocht aan binnenzijde doek is gegarandeerd.
Alleen midden zomer bij een warme nacht goed bruikbaar.
 
Prima opgelost!

Een tent zonder binnentent heb je weinig aan. Vocht aan binnenzijde doek is gegarandeerd.
Alleen midden zomer bij een warme nacht goed bruikbaar.
Dat klopt helemaal. In de zomer geen probleem bij droog weer. Maar in het voor en na jaar snel vocht in de binnentent.
 
Hier hetzelfde.
Ik word ook altijd heel hebberig als ik tentjes te koop zie staan. Ik heb nu maar 4 tenten, dat voelt als heel weinig.
Ik heb er 'maar' 3.
Kijken doe ik altijd wel met tenten-shows.
Dan krijg ik ook gedachtes om mss, mss ..............?
Toch moet dit aantal nu maar genoeg zijn.
 
Jack wolfskin eens mailen. Goede kans dat je er zo nog aan kan komen. Ik heb bij die tent van mij zo van die stokelastieken gefixt. Gratis overigens.
Uiteindelijk een paar weken geleden de klantenserbice van Jack Wolfskin gemaild, duurde even maar vandaag gratis een nieuwe tentstokken zak gekregen 👍, da's service!
 
Herkansing
IMG-20160604-WA0002.jpeg
 
Aan de hand van wat ik kan lezen op het reclamebord gok op deze:

 
Mooie camping, waar is dit?
Foto is genomen op het Int GW treffen in Ramsau am Dachstein in Oostenrijk verleden jaar. Wij lagen daar aan de voet van de skischans en was eigenlijk geen camping. Maar wel een mooie omgeving idd. We konden van aan ons tentje kijken naar de schansspringers.
 
Foto is genomen op het Int GW treffen in Ramsau am Dachstein in Oostenrijk verleden jaar. Wij lagen daar aan de voet van de skischans en was eigenlijk geen camping. Maar wel een mooie omgeving idd. We konden van aan ons tentje kijken naar de schansspringers.
Aan de voet? Kwamen ze over jullie heen vliegen? 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan