Show hier je tent naast de motor

We staan weer in Zeeland.
IMG_20230513_173803.jpg
 

Prima camping in de Harz eenvoudig maar schoon. En je kunt er voor een kleine hap en drankje terecht
 

Bijlagen

  • 20230513_174916.jpg
    20230513_174916.jpg
    517,8 KB · Weergaven: 25
Gisteren nog ff snel spontaan Belgie ingereden, Aarschot is de bestemming geweest, kamperen gewoon bij mensen in de tuin. ( en wat voor één ) in de morgen lekker wakker geworden bakkie versgemalen koffie en weer door. leuke ervaring.
Das mijn thuisbasis, de volgende keer geef je maar een seintje, dan zet ik de koffie klaar 👍
 
Das mijn thuisbasis, de volgende keer geef je maar een seintje, dan zet ik de koffie klaar 👍
Ik houd je er aan, dat is fijn. Was overigens een hele leuke plek om te staan daar. ook nog op het fantasie festival geweest dan ? kwam ik toevallig bij uitlopen, waande me in een heel andere wereld. ook een goede band die als voor laatste optrede.
mijn plekje was geheel gratis op kleine atantie voor de gast vrijheid na.
 
O, trouwen voor de genen die dicht bij bouillon willen staan in de ardenne " camping la prahy " echt een GROTE aanrader.
Nederlandse eigenaar motor mag bij de tent en vaak mag je een plekje kiezen. Toffe vent ook en echt schitterende plekjes. vuurschaal en fikkie stoken. en vorig jaar niet eens zo heel extreem duur voor tent met motor.
dus zeer de moeite waard !!!!!!!
 
Ik houd je er aan, dat is fijn. Was overigens een hele leuke plek om te staan daar. ook nog op het fantasie festival geweest dan ? kwam ik toevallig bij uitlopen, waande me in een heel andere wereld. ook een goede band die als voor laatste optrede.
mijn plekje was geheel gratis op kleine atantie voor de gast vrijheid na.
Daar waren wij ook, toevallig.
Niet met de motor ook niet met de tent maar met het koelblik.
Dus volledig offtopic, maar het toeval vind ik wel grappig.
FB_IMG_1684005519824.jpg
 
Ik houd je er aan, dat is fijn. Was overigens een hele leuke plek om te staan daar. ook nog op het fantasie festival geweest dan ? kwam ik toevallig bij uitlopen, waande me in een heel andere wereld. ook een goede band die als voor laatste optrede.
mijn plekje was geheel gratis op kleine atantie voor de gast vrijheid na.
Nope, ik zat op een tuinfeest😉
 
leuk dankje, waaruit volgende vraag op komt die tassen aan die bmw wat zijn dat voor tassen ? die zien er goed en groot uit en passen er goed bij , zeer benieuwd dus
 
leuk dankje, waaruit volgende vraag op komt die tassen aan die bmw wat zijn dat voor tassen ? die zien er goed en groot uit en passen er goed bij , zeer benieuwd dus
Ik heb echt geen idee. Het was een mooi verbouwde BMW, ik meen een R100, Maar heb niet op het merk tassen gelet. Als ik erachter kom, laat ik het weten.

<edit> Heb nog eens naar de foto gekeken. Volgens mij zijn de tassen van Givi. </edit>
 
Laatst bewerkt:
Het zijn duidelijk Givi tassen.

Zelf heb ik deze van Givi:


Maar die lijken toch net anders te zijn dan op die BMW.

Overigens bevallen die GRT709 tassen me erg goed.

20220519_123346.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan