Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
Topic titel zegt het al. De meeste sleutelaars onder ons zullen netzo geilen op een goed stukje gereedschap als op hun motorfiets, dus laat eens zien wat je in je garage liggen hebt aan uitrusting :P
 
heb gisteraaf een carbtune pro besteld *O* *O*
Nu maar hopen dat hij zo goed is als iedereen zegt.
iig al zwaar relaxed dat ik straks neiet meer naar een maat hoef maar t mooi thuis kan doen :Y
heb dr ook maar gelijk de toolpouch bij gekocht zodat ie compleet blijft :P
 
Laatst bewerkt:
op't werk gebruiken we :
ten eerste niet veel gereedschap. maar de schroevendraaiers worden intensief gebruikt.

Je kan goed zien hoe collega's omgaan met hun gereedschap. Ik doe al heel lang met een "gewoon setje"collega's met zelfde setje hebben eht binnen een paar maanden aan stront gedraaid.
Goed omgaan met gereedschap is ook belangrijk.Toch ff kracht zetten met te kleine schroevendraaier omdat je niet ff wil lopen om goede maat te pakken.
Dan nog raar opkijken als je hoekjes omgebogen zijn? :?

Een gewone kruiskop die net te groot is een schroefje los proberen te draaien wat scheef gedraaid zit en dan dus het begin van je tip helemaal te slopen. toch knap hoor!!!
Loop je langs zeg je doe ff rustig man pak je een juiste maat en genoeg druk voorzichtig draaien en tadaaa los!
Ik ben geen heilige hoor en heb heel wat gesloopt aan gereedschap!

Kniptsangetjes die gemaakt zijn voor max 1 mm koper toch gewoon 2,5 massief koper knippen en hup bekkie gebroken. Goch slecht gereedschap hebben we hier. (wel tangetje van dik 30 euro!!) en op naar de volgende!!!!!!




Nee PB is pas kut. '(

Ik gebruik ze in mijn werk en ze blijven geen half jaar heel.
Uiteinden breken zomaar spontaan af.(kleine hoekjes eraf)

Gelukkig gaan ze nu over op een ander merk.
 
op't werk gebruiken we :
ten eerste niet veel gereedschap. maar de schroevendraaiers worden intensief gebruikt.

Je kan goed zien hoe collega's omgaan met hun gereedschap. Ik doe al heel lang met een "gewoon setje"collega's met zelfde setje hebben eht binnen een paar maanden aan stront gedraaid.
Goed omgaan met gereedschap is ook belangrijk.Toch ff kracht zetten met te kleine schroevendraaier omdat je niet ff wil lopen om goede maat te pakken.
Dan nog raar opkijken als je hoekjes omgebogen zijn? :?

Een gewone kruiskop die net te groot is een schroefje los proberen te draaien wat scheef gedraaid zit en dan dus het begin van je tip helemaal te slopen. toch knap hoor!!!
Loop je langs zeg je doe ff rustig man pak je een juiste maat en genoeg druk voorzichtig draaien en tadaaa los!
Ik ben geen heilige hoor en heb heel wat gesloopt aan gereedschap!

Kniptsangetjes die gemaakt zijn voor max 1 mm koper toch gewoon 2,5 massief koper knippen en hup bekkie gebroken. Goch slecht gereedschap hebben we hier. (wel tangetje van dik 30 euro!!) en op naar de volgende!!!!!!

Ik ken dat gevoel, op het werk hebben we verschillende tangen om koper en/of alu kabels mee te knippen. Het staat er in het groot op en dan ook nog eens de max sectie (195² dacht ik). Slagen ze er toch wel niet in om er staalkabel mee te knippen... Ik moet er wel geen tekeningetje bij maken zeker??? En dat geld voor alle materiaal zo... Ik kreeg ooit de opmerking van m'n baas waarom ik alle boren in m'n werkkoffer had... "Je moet eens in de kast naast de boormachine kijken" zei ik. Als je een boor slijpt dan is gegarandeerd 's anderdaags naar de knoppen en ik ga niet voor het minste gaatje een boor slijpen. Dan draag ik liever zorg voor die van mezelf.
Triestige bedoening hoor, normaal hebben we allemaal een diploma, maar bij sommige mensen stel ik me echt vragen |(
 
kheb er nog een weg te geven, dus als je in de buurt bent van nijmegen eef maar even een belletje, kun je hem oppikken


ps BIG VIN heb je hem nog binnengekregen , is vorige week al op de post gedaan

*D :}
Joe haaf meel!

Ik heb echter het vermoeden dat je een vrij grote/zware hebt en dat ik hem niet kwijt kan maar dat hoor ik dan wel via de mail.
 
Laatst bewerkt:
op't werk gebruiken we :
ten eerste niet veel gereedschap. maar de schroevendraaiers worden intensief gebruikt.

Je kan goed zien hoe collega's omgaan met hun gereedschap. Ik doe al heel lang met een "gewoon setje"collega's met zelfde setje hebben eht binnen een paar maanden aan stront gedraaid.
Goed omgaan met gereedschap is ook belangrijk.Toch ff kracht zetten met te kleine schroevendraaier omdat je niet ff wil lopen om goede maat te pakken.
Dan nog raar opkijken als je hoekjes omgebogen zijn? :?

Een gewone kruiskop die net te groot is een schroefje los proberen te draaien wat scheef gedraaid zit en dan dus het begin van je tip helemaal te slopen. toch knap hoor!!!
Loop je langs zeg je doe ff rustig man pak je een juiste maat en genoeg druk voorzichtig draaien en tadaaa los!
Ik ben geen heilige hoor en heb heel wat gesloopt aan gereedschap!

Kniptsangetjes die gemaakt zijn voor max 1 mm koper toch gewoon 2,5 massief koper knippen en hup bekkie gebroken. Goch slecht gereedschap hebben we hier. (wel tangetje van dik 30 euro!!) en op naar de volgende!!!!!!
Ik doe met de rest van mijn gereedschap al meer dan 4 jaar en gebruik het bijna elke dag.(zeker 6 dagen per week)
En op mijn werk komt ook niemand anders dan ik aan mijn gereedschapsset.
Anders is inderdaad alles binnen een uur naar de kl*te. :(

Enigste waar ik problemen mee heb zijn de PB schroevendraaiers. :X
De kruiskop schroevendraaiers,tangen enz. blijven gewoon heel.
 
Ik doe met de rest van mijn gereedschap al meer dan 4 jaar en gebruik het bijna elke dag.(zeker 6 dagen per week)
En op mijn werk komt ook niemand anders dan ik aan mijn gereedschapsset.
Anders is inderdaad alles binnen een uur naar de kl*te. :(

Enigste waar ik problemen mee heb zijn de PB schroevendraaiers. :X
De kruiskop schroevendraaiers,tangen enz. blijven gewoon heel.

Yeps, je bent net zo egoïstisch als ik :P en we hebben alletwee hetzelfde probleem met de PB schroevendraaiers _O-
 
Ik doe met de rest van mijn gereedschap al meer dan 4 jaar en gebruik het bijna elke dag.(zeker 6 dagen per week)
En op mijn werk komt ook niemand anders dan ik aan mijn gereedschapsset.
Anders is inderdaad alles binnen een uur naar de kl*te. :(

Enigste waar ik problemen mee heb zijn de PB schroevendraaiers. :X
De kruiskop schroevendraaiers,tangen enz. blijven gewoon heel.


Er mag ook niemand zomaar ongevraagt aan mijn gereedschap komen, toch verdwijnt er nog al een wat. of je vind het gesloopt bij een ander in zijn kist.

Nu ben ik zelf ook geen heilige op het werk, en het komt dus geregeld voor dat ik met een stuk gereedschap van een ander in de kist naar huis rij. (Ik heb inmiddels meer dan zes dezelfde zijkniptangen)
 
Er mag ook niemand zomaar ongevraagt aan mijn gereedschap komen, toch verdwijnt er nog al een wat. of je vind het gesloopt bij een ander in zijn kist.

Nu ben ik zelf ook geen heilige op het werk, en het komt dus geregeld voor dat ik met een stuk gereedschap van een ander in de kist naar huis rij. (Ik heb inmiddels meer dan zes dezelfde zijkniptangen)

Ik heb geloof ik een bahco tik.
Heb inmiddels 7 bahco`s in mijn gereedschapsset en van wie ze zijn weet ik niet. _O-
Als ik weg ga van een klus moet ik eerst mijn gereedschap kompleet hebben.
Er wordt bij mij namelijk veel ongevraagd geleend. '(

En thuis in mijn eigen prive werkplaatsje komt ook NIEMAND aan mijn spullen en machines.
Daar staat de doodstraf op. B|

Dat is de enigste manier om alles kompleet en heel te houden.
 
Ik heb geloof ik een bahco tik.
Heb inmiddels 7 bahco`s in mijn gereedschapsset en van wie ze zijn weet ik niet. _O-
Als ik weg ga van een klus moet ik eerst mijn gereedschap kompleet hebben.
Er wordt bij mij namelijk veel ongevraagd geleend. '(

En thuis in mijn eigen prive werkplaatsje komt ook NIEMAND aan mijn spullen en machines.
Daar staat de doodstraf op. B|

Dat is de enigste manier om alles kompleet en heel te houden.

Dat kun je wel stellen ja! :X

_O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan