show your cafe racers !!

ik ook nog maar eens een keer *D

full
 
Ron , zit dat wel een beetje enkel op dat stukje Amaflex ?

Ik heb nog een probleempje dat ik niet weet hoe mijn zit te bekleden en Amaflex is de makkelijkste oplossing denk ik

Gaat best wel, deze zomer 8000 km gereden met mijn GT ......het is natuurlijk geen zweefzadel maar best te doen
 
Een bezoek aan het ace-cafe ligt bij mij volgend jaar zomer wel in de planning, dan is mijn cafe-racer wel klaar... ben momenteel nog druk aan het bouwen. Hier een foto van de stand van zaken op dit moment

(Afbeelding)

Ben aan het experimenteren met de uitlaten, 'k wou ze bovenlangs hebben .. leek me wel bruut. Zadel komt volgende week terug, 'kep zelf een polyester zitje gemaakt dat nu nog bij de bekleder ligt ....
schitterend zo die hoge uitlaten
:} :}
 
Aan die Gulf-kleuren zit ik ook te denken voor mijn racert... Cool! 8-)

Om het helemaal goed te doen zou je zelfs nog een donkergrijze lijn moeten maken tussen oranje en blauw. Overigens als je op zoek gaat naar de kleuren, dat wordt een hele klus. Heb al gemaild met GULF Nederland, maar die wisten het ook niet. Wel heb ik uit kunnen vinden dat de gebruikte kleur oranje en blauw op de GULF-porsches kleuren waren die je ook voor je 911 kon bestellen indertijd (begin 70'er jaren) maar ook daar kwam ik niet verder mee. Dus toen maar in het rekje met kleurtjes een fraai kleurtje uitgezocht dat in de buurt kwam.
 
Yup, sluit ik me volledig bij aan! (al moet ik zeggen dat ik de uitlaten van dit exemplaarw at minder geslaagd vind)

Vorm en plaats van de dempers is puur persoonlijk, feit is dat ik met deze, eigenbouw, dempers en K&N filter in aangepast luchtfilterhuis, gemeten(!!) 11 pk meer aan het achterwiel heb. Ben er zelf erg blij mee.
 
Om het helemaal goed te doen zou je zelfs nog een donkergrijze lijn moeten maken tussen oranje en blauw. Overigens als je op zoek gaat naar de kleuren, dat wordt een hele klus. Heb al gemaild met GULF Nederland, maar die wisten het ook niet. Wel heb ik uit kunnen vinden dat de gebruikte kleur oranje en blauw op de GULF-porsches kleuren waren die je ook voor je 911 kon bestellen indertijd (begin 70'er jaren) maar ook daar kwam ik niet verder mee. Dus toen maar in het rekje met kleurtjes een fraai kleurtje uitgezocht dat in de buurt kwam.
Ook al bij Porsche langs geweest, of de Porsche-club?
De Ford GT/GT40 wordt trouwens in die kleuren geleverd, nog steeds; misschien dat er langs die weg wel achter te komen is...
 
Och heb er toen wat tijd ingestoken, maar kon er niet achter komen. Er is in Amerika wel een soort van Gulf fanclub, maar dan moet je eerst betaald lid worden voordat ze info willen geven. Omdat ik Benny graag af wilde hebben en een kleur had gevonden die wel erg dicht in de buurt kwam ben ik niet verder gaan zoeken, maar er zal wel een weg zijn als je het echt wil weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan