Side-bike

veel te duur voor een combi met een CT2001....

In ieder geval voor een Pan...

Een CT en GT 2001 waren bij verkoop nieuw dezefste prijs ........
Weet niet waarom men een CT zou willen laten plaatsen ?

Te duur , hier heeft hier op marktplaats een gestaan , bj 2002 en 65000 km en ik dacht dat hij 18000 € geprijst stond ........
In B zijn ze goedkoper , moeten geen BMP betalen ......

De mijne is voor enkele maanden goedkoper van de hand gedaan , maar ja , een hobby mag al eens iets kosten , cafe gaan is ook duur *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb iemand uit Frankrijk die geinteresseerd is in het span. Iemand ervaring met verkoop van zijspan naar het buitenland, Frankrijk?
 
Ik wel hoor hahhaha
:Y Ongeveer twee keer per jaar van Belgie naar Fankrijk, en andersom, soms via een Duitsland route.

Maar serieus, de Fransoos moet bij zijn eigen kentekenregistratie vragen hoe dat moet. Exporteren doe je gewoon door je kenteken bij de RDW in te leveren, dat is heel simpel.
 
hahahaha dat is het halflive .

Ik weet dat het in Frankrijk niet gemakkelijk is om een buitenlander op kenteken te zetten , en duur ,
maar dat is dan weer zijn probleem .
Je moet hetzelfde doen als bij een belg , uitschrijven , documenten voor uitvoer en kent. I , II , III en zien dat je je centen hebt .........
 
Ok, dat lijkt dus niet eenvoudig... en wat zijn de extra kosten voor de Fransoos ongeveer Bert?
 
Ok, dat lijkt dus niet eenvoudig... en wat zijn de extra kosten voor de Fransoos ongeveer Bert?

Voor jou is het zo moeilijk niet hoor, net als wat Halflive zegt, gewoon kenteken inleveren en klaar.
Net als met een motor slopen in eigen beheer. Effe een briefje van 3 regels naar het RDW en klaar...
 
Dat het voor mij niet moeilijk is snap ik ;) Ik probeer in te schatten hoe realistisch het verkoop scenario is.
 
Laatst bewerkt:
Ok, dat lijkt dus niet eenvoudig... en wat zijn de extra kosten voor de Fransoos ongeveer Bert?
de fransoos moet bij de "Drire " langs ( franse rdw ) en dat gaat ongeveer een 1000 euro kosten ........ en dan heb je nog geluk dat het geen motor met 120 pk is , want dan komt de kat op de koord *D frankrijk staat nog steeds op 100 pk
 
een GTS heeft toch hetzelfde blok als de FZR? is dat niet ruim boven de 100 PK dan?
 
gefeliciteerd , en wat wordt nu de vervanging ?

Ha ja , plaats hier ook eens de mijne , had je mij gevraagd ....
2is6of5.jpg

en nog maar eentje
2vtpipz.jpg


en van de aanhanger
30m719i.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan