"Silly"season 2020

Mijn motor is stuk.

Ik ga al 2.5 weken met de auto en de tram \ metro. Was inmiddels bijna depressief.

Vandaag uit nood eens de trein geprobeerd met de metro. Vlak na deze poging was ik depressief |(

En dat alles omdat ik naar deze klote kantoorbaan moet.

Ik voel zo ontzettend met je mee en begrijp je volledig. In de winter ben ik ook niet altijd om mijn best.
 
Dat is net de grap, het spul is helemaal niet ver opgefokt oid waardoor het ook gewoon heel blijft.
Electronische shit is naar mijn mening helemaal niet nodig, kijk maar eens wat P. Espargaro vandaag flikte en wat hij zegt zodra die weer in de box komt

Wat dan? Heb ik gemist.
 
Het taalgebruik komt wat nauw: het was Zarco's beslissing om aan het einde van 2019 te stoppen bij KTM; het was KTM's beslissing om kort daarna (er zaten twee races tussen denk ik?) alsnog de stekker er per direct uit te trekken. Zarco werd nog steeds ervaren als stoorzender voor een project dat juist alle zeilen bij moet zetten; het aangekondigd stoppen leidde niet tot een bevrijde, bevlogen Zarco.
Nou vliegen deed hij anders heel aardig afgelopen Zondag na de aanrijding;)
 
De middag sessie Mgp Valencia 2020 test,
video helaas verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je deze?

Wat dan? Heb ik gemist.


Dat dus !

Alleen die emotie waarmee hij het zegt al :)
 
Ik heb er gisteren uiteindelijk wel 10 keer naar gekeken als het er niet meer zijn.

Geweldig die emotie inderdaad. Die blik in zijn ogen en de toon van zijn stem. Hij meent het uit de grond van zijn hart.

Ik heb er veel respect voor. Ga maar ff doen zo'n 260 pk ding welke 160 kg weegt ofzo.
Met tc begin ik er niet eens aan. _O-

Maar ff hier plakken ook:
 
Mooi die emotie bij Alex M,kan je zien dat het een heel ander persoon is dan z,n broer.
 
Ik gun Alex nog meer succes dan z,n broer,maar ben bang dat hij niet de juiste killer en kamikaze mentaliteit heeft als z,n broer
om op de Honda nog harder te kunnen rijden.
 
Wk ronde assen 17 april wel helemaal 3 dagen later als vorig jaar. Sneeuwlaarzen aan.
 
Schijnt vandaag of morgen een aankondiging te komen dat Zarco gaat rijden voor Avintia (ja alweer).
Zarco wil direct bij Ducati onder contract en onderhandeld ook over de technische ondersteuning van Ducati Corse.
 
Begint een beetje op het kwartje van Kok te lijken.
Dat was ook maat tijdelijk...
 
Schijnt vandaag of morgen een aankondiging te komen dat Zarco gaat rijden voor Avintia (ja alweer).
Zarco wil direct bij Ducati onder contract en onderhandeld ook over de technische ondersteuning van Ducati Corse.

Ben benieuwd, hij maakt het zich zelf wel moeilijk zo.
Aan de andere kant, volle ondersteuning door Ducatie zelf.
Bied wel potenties.
 
Schijnt vandaag of morgen een aankondiging te komen dat Zarco gaat rijden voor Avintia (ja alweer).
Zarco wil direct bij Ducati onder contract en onderhandeld ook over de technische ondersteuning van Ducati Corse.

Ben zo langzamerhand benieuwd hoe ze abraham gaan lozen.
 
Of ze lozen Rabat? Kan nog leuk tegen elkaar opbieden worden zo meteen. Allebei hebben ze volgens mij erg diepe zakken, en met Brno nog op de kalender zal een Tsjech als Abraham toch wel een bepaalde waarde hebben in de GP klasse dan de zo zoveelste Spanjaard...?
 
Of ze lozen Rabat? Kan nog leuk tegen elkaar opbieden worden zo meteen. Allebei hebben ze volgens mij erg diepe zakken, en met Brno nog op de kalender zal een Tsjech als Abraham toch wel een bepaalde waarde hebben in de GP klasse dan de zo zoveelste Spanjaard...?
Ik vermoed dat Dorna het helemaal niet erg vindt als Brno van de kalender verdwijnt, daarmee plaatsmakend voor de vier, vijf GPs die staan te trappelen om de plaats in te nemen. Of papa Abraham heel rouwig zal zijn als zoonlief niet meer achteraan meerijdt, vraag ik me ook af. Jammer van de baan, misschien is er op de SBK kalender wel plek vanaf 2021 ofzo.
 
Ik vermoed dat Dorna het helemaal niet erg vindt als Brno van de kalender verdwijnt, daarmee plaatsmakend voor de vier, vijf GPs die staan te trappelen om de plaats in te nemen. Of papa Abraham heel rouwig zal zijn als zoonlief niet meer achteraan meerijdt, vraag ik me ook af. Jammer van de baan, misschien is er op de SBK kalender wel plek vanaf 2021 ofzo.
In 2020 staat Brno zeker nog op de kalender dacht ik. Ik neem aan dat een evt contract bij Avintia ook maar voor één jaar gaat zijn, gezien voor 2021 bijna ieders contract herzien kan worden. Zal een beste stoelendans worden (of helemaal niet).
 

Karel Abraham heeft zojuist aangekondigd zich terug te trekken uit de MotoGP. Dit zal de voorbode zijn van de aankondiging dat Johann Zarco komend jaar voor Avintia Ducati rijdt naast Tito Rabat. Het team heeft van de week al de status van satellietteam gekregen, met de extra ondersteuning die daar bij hoort vanuit Ducati.

Goed nieuws voor Zarco; goed nieuws voor Avintia; goed nieuws voor MotoGP-liefhebbers. Slecht nieuws voor Abraham, die ongetwijfeld in een centenkwestie aan het kortste eind heeft getrokken, ondanks dat hij nog een contract had voor 2020.
 
Terug
Bovenaan Onderaan