Silly season 2021

Lafjes om zo lang bij Honda te blijven. Al zou het wel heel tof zijn als hij daarna ook nog een WK pakt op een andere fiets. KTM ofzo.
 
Jammer... begrijpelijk, is de veiligste keuze voor hem maar wel jammer. Had het graag gezien wat hij kan op een andere brommer.
 
Naar mijn mening is dit best wel een gok.. Ondanks dat hij wel overweg kan met de honda is 4 jaar gewoon erg lang
 
Hij dacht van snel bij tekenen want als ik komend seizoen geen deuk meer rij in een pakje boter met die schouder van mij dan kan ik mooi thuis blijven cashen
 
Hij dacht van snel bij tekenen want als ik komend seizoen geen deuk meer rij in een pakje boter met die schouder van mij dan kan ik mooi thuis blijven cashen
Ik ben echt oprecht benieuwd in hoe verre hij last gaat hebben van schouder.
Het blijven crashen e.d. gaat een keer z'n tol eisen.
 
Ik ben echt oprecht benieuwd in hoe verre hij last gaat hebben van schouder.
Het blijven crashen e.d. gaat een keer z'n tol eisen.
Dat crashen gaat zeker een keer zijn tol eisen, of dat heeft het eigenlijk al gedaan.... twee best wel kapotte schouders is niet niks. En het type operatie dat ze daaraan doen is niet optimaal, is eigenlijk een kwestie van tijd tot je weer hetzelfde probleem gaat krijgen als je blijft doen wat je altijd deed (crashen dus). Ik snap wel dat hij lekker 4 jaar bij Honda tekent :P
 
Waarom Pol niet naast Dovi? Of nog veel liever Miller naast Dovi. Petrucci ipv Davies lijkt me wel goeie zet. Chaz en de V4 is niet een geslaagd huwelijk tot nu toe.
 
Redding komt echt niet zomaar terug in de MotoGP.
Dat hoop ik ook niet eigenlijk, is voor Redding toch echt wel een gepasseerd station. Ik denk dat zijn persoonlijkheid iets is dat de WSBK hard kan gebruiken en iemand die Rea stelselmatig het vuur aan de schenen kan leggen, is ook wel fijn. Als Lowes uit dezelfde stal en Razgatlioglu dan ook nog eens kunnen blijven bijdragen aan de spanning, wordt het WSBK echt weer als vanouds leuk, zeker als "onze" Michael dan ook nog podiumkandidaat weet te blijven.
 
Nee ventje heeft echt wel talent en is snel.
In het stuk staat er dat het een kopie van zijn vader is, alleen veel eerder begonnen en begeleid door zijn vader.
Ben wel benieuwd welke route Ducati dan zou hebben uitgestippeld voor 'm, want een Supersport heeft Ducati niet in haar programma en de Stock 1000 klasse is helaas afgeschaft. Ik hoop niet dat ze hem te vroeg op een Superbike zetten. Ik las ook iets over Moto2, maar vraag mij dan af bij welk team. Of zou Ducati met de jonge Bayliss de ambitie hebben om een eigen chassis met Triumph blok te ontwikkelen, a la KTM en MV Agusta? Zou wel gaaf zijn!
 
Denk eerder een Ducati contractje voor de toekomst oid.
Zou hij vorig jaar niet met de sbk op philip island mee doen ?? of reed hij toen juist in de australische avriant mee ?
 
Denk eerder een Ducati contractje voor de toekomst oid.
Zou hij vorig jaar niet met de sbk op philip island mee doen ?? of reed hij toen juist in de australische avriant mee ?
WSS wildcard, op een R6 volgens mij. Maar kwam uiteindelijk niet aan de start als ik het mij goed herinner.
 
Klopt is destijds niet gestart.
had zelf helemaal niet meer aan de wss gedacht
Overigens was dat niet vorig jaar, maar dit jaar besef ik mij nu. Maar met die Corona-toestanden voelt het al gauw als een jaar geleden dat er voor het laatst is geracet. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan