Fazerman
Ex-ZAC#167
- Onderwerp starter
- #26
Volgens mij doe je er verstandig aan om een rechter topkuip in de orginele kleurstelling te scoren. Fietsen die "orgineel" zijn gaan makkelijker over de toonbank en leveren sowieso meer op...ook al hebben ze een paar krasjes. Gelijk ook ff een spuitbusje langs je uitlaat
De rechter topkuip was het enige kuipdeel wat niet meer te maken is, niet het enige met schade , de rest is dus allemaal wel weer te monteren maar sommige hebben wel schaafplekken
Als je dan tot 175 Euro per beschadigd kuipdeel bij de motorsloop moet gaan betalen om je motor weer origineel te maken zie je die kosten nooit meer terug bij een verkoop voor zeg 2750~3000 Euro
Vandaar dat ik gekozen heb om ineens een complete imitatie kuip er op te zetten toen ik die tegen het lijf liep, was tie in één keer weer helemaal bruikbaar.
Spuitbusje langs de uitlaat zit nog wel in de planning en als ik hem niet verkoop zit ik er over te denken om alle stickers op de kuip en zitje te vervangen voor zilvergrijze stickers, dan lijkt het voor krap 100 Euro weer wat meer één geheel.
Dat laatste kan een eventuele koper natuurlijk ook zelf doen voor die centen
[me]Crash heeft vorige maand z'n CBR600 verkocht voor 2750 Euro met 76.000 km op de klok en een paar krasjes. Binnen 1 dag verkocht... [/me]
Heeft jou koper nog een broer/zus die op zoek is naar een CBR