Slechte staat van asfalt in mijn straat. En nu?

Kuch, mooie woonwijkstraat, zodra ze je de weg serieus gaan aanpakken zetten ze meteen in elke bocht een drempel en vervolgens meteen 30 zone borden om je op het gevaar te wijzen dat ze hebben gemaakt voor de veiligheid.

db
 
Ik verwachte me toch een slechte weg... Ik vind dit wel mee vallen. Hier rag je toch gewoon overheen man. Beetje tussen kuiltjes door, zeker met de normale snelheid.. Zelfs als een stukje asfalt in de bocht in deze staat is kan je eroverheen rijden. Het moet zeker wel gerepareerd worden daar niet van. Maar ik ben heel blij dat ze aan andere weg reparaties prioriteit geven. Gaten in de snelweg zijn bvb een stuk lijper. Hier op de Brienenoordbrug zaten heel lang 2 nog diepere gaten achter elkaar. Das lekker om met 120 over te rijden. Schokbrekers kwamen zowat door de motorkap heen. Maat van mij heeft op de snelweg heel zijn velg aan bonken gereden. Spaken uit gebroken en al. Liever dat ze dat soort gaatjes eerst aanpakken dan jou straat.
 
:Y


Helemaal als ong drie maanden daarna bleek dat je een haarscheur in je vork had opgelopen bij je gouden aktie.
En je nu drie maanden later tussen 6 planken ligt te gapen ,,, voor de oven . B|
omdat die klote vork brak ... :W

Dus` Met opzet de boel verneuken, moet je niet op een motor doen :N
zeg ik dat dan dat het met de motor moet. banden en wielen zitten ook gewoon onder een auto hoor werkt net zo goed bij de gemeente die zien echt het verschil niet tussen een auto en een motorbandschade hoor. die zien alleen schade vergoeden.
 
Het blijft kansloos als je met opzet gaat slopen.
Ga gewoon het gesprek aan. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan