Slijtboutje kan niet remmen

Jammer, kan me iets bij je gevoelens voorstellen.

Net een nieuwe motor, had je al wat noodstopjes geoefend op een terreintje ergens? Nee? Misschien wel een goede tip dan....
 
Auwauw. Das niet leuk. '(

Wel goed verzekerd?

Succes met het herstel van je motor en jezelf.
 
Ik weet hoe het voelt; is me ook overkomen, alleen gelukkig niet op hoge snelheid. Je moet dus steeds voor je uit blijven kijken heb ik me ingeprent. Maar dat valt tegen in de praktijk; er is zoveel om je heen te zien.
 
Ouch :(

Is trouwens niet zo slecht om af en toe te zien waarom iedereen goede bescherming hoort te dragen. Je moet er niet aan denken dat dat je blote knokkels waren bijvoorbeeld.

Sterkte met het herstel van jezelf en je motor! Wat Orpheus zei dus ;)
 
Kut man.... balen. :(

Liet zelf net me motor van de paddockstand afflikkeren |( , stelt niks voor vergeleken bij dit maar ook de mijne heeft er weer een paar kleine littekens bij, blijft altijd kut zoiets, zeker zulke schuifschade als jij hebt.

Succes ermee.
 
Ik heb wel de mazzel gehad dat de motor met het voorwiel en de vorkpoten exact onder de auto schoof.
Alles is dus nog recht, enkel kuipschade.
 
Inderdaad mooi balen. Je zal morgen wel wat last van je spieren hebben.
Succes met het herstellen van je motor.
 
SLECHT! Niet weer doen zou ik zo zeggen. En succes met het herstel van motor, knie en ego ;)
 
Nou moe, zwaar balen. Gelukkig ben je zelf nog behoorlijk heel.
Zonde van je fraaie motert zeg, hoop dat je hem snel weer in orde hebt zodat je op de cagiva-meeting weer trots kan sjowen.
Sterkte ermee.
 
Jammer van die cagiva ;( maar volgens mij heeft de kleding z'n werk wel gedaan en ben je er gelukkig vrij goed vanaf gekomen.
 
tering.. je zal zelf maar onder die auto schuiven.. of alleen je benen ofzo.. dan kon je pas over een half jaar dit typen.. met een rietje.. echt kut al die verhalen :X
 
Op woensdag 26 maart 2003 22:04 schreef slijtboutje het volgende:
Ik heb wel de mazzel gehad dat de motor met het voorwiel en de vorkpoten exact onder de auto schoof. Alles is dus nog recht, enkel kuipschade.
Da's dan een geluk bij een ongeluk! Blij dat de schade aan jezelf minimaal is en ik hoop dat je goed verzekerd bent!
 
Zo zien we maar weer dat het ons allemaal kan overkomen, en mogen we blij zijn dat ondanks dat je niet kun remmen }) je wel verstandig genoeg was/bent om je te beschermen.
Ik hoop dat je verzekering lekker makkelijk gaat betalen en dat het herstel (hoe is het met de spierpijn) niet te lang duurt...vlug weer :] tis ten slotte perfect weer ervoor... 8-)
 
hei sli...
ich bin total entsetzt gewesen als ich deinen thread hier las... wenn du hilfe gebrauchen kannst, haben noch einige teile der ersten navi (burgundi) eingelagert, cockpit etc... alsoo meld dich wenn du was davon gebrauchen kannst, ansonsten habe ich wie du weisst einen sehr guten draht zu mv...

mail mir und ich werde dir meine tel nummer geben...


mit traurigen gruss


annabell
 
Hmmm, beschrijving komt me bekend voor (remmen, slippen, rem los, weer remmen, weer slippen, laat maar gaan)Bewuste/onbewuste keus?

Igg succes met herstel van jezelf en de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan