Slijtboutje kan niet remmen

Kl '( te!
hei sli...
ich bin total entsetzt gewesen als ich deinen thread hier las... wenn du hilfe gebrauchen kannst, haben noch einige teile der ersten navi (burgundi) eingelagert, cockpit etc... alsoo meld dich wenn du was davon gebrauchen kannst, ansonsten habe ich wie du weisst einen sehr guten draht zu mv...

mail mir und ich werde dir meine tel nummer geben...


mit traurigen gruss


annabell
:}
Ook maar eens voor mv gaan kijken.
 
Als je je jap nog had dan was het ook vervelend geweest, maar om nu een Cagiva zo beschadigd te zien, doet me echt leed!!!
 
KUT

Maarjah beter je motor aan stront als jezelf
en hoop dat de levertijd op de desbetreffende onderdelen
niet te lang is Suc6 met je knie en met je fiets natuurlijks
 
Op vrijdag 28 maart 2003 21:18 schreef slijtboutje het volgende:Even terug naar die discussie in dat andere topic:

Ik had wel gelijk ;( ;( ;( (sommigen doen ook alles om een punt te scoren.

Ik wou voor je dat IK gelijk had gekregen....
Blijf blij met m'n ABS 8-)
 
Waarom val je met een net nieuwe motor? Waarschijnlijk om dezelfde reden als wanneer je een schone witte trui aan hebt, je daar uitgerekend een macaronivlek op krijgt.

Beterschap met de knietjes...auw '(


CAT
 
Veel beterschap allereerst natuurlijk.

Maar voor 1000 euro klaar zijn bij cagiva ???
houd dat maar uit je kop cagiva is zeker niet de goedkoopste wat onderdelen betreft. Daarnaast is er een VERSCHRIKKELIJK lange levertijd op de meeste onderdelen. Heb ooit wel eens meer als een halfjaar op een simpele zijstandaard of sticker van een nieuwe navigator kunnen wachten :(

Succes ermee iig.
 
Dat valt op zich zeker mee ( alleen die stickers kunnen je nog wel eens laten verschieten ) Maar die levertijd he :(
 
Op donderdag 03 april 2003 22:03 schreef slijtboutje het volgende:O ja, wat de knie betreft: scheurtje in meniscus.
Ik zit nou al acht dagen met m'n poot omhoog en daar zullen nog wel een paar weken bijkomen.

Had je een MRI laten maken? Meniscusscheur hoeft lang niet altijd operatief behandeld te worden en als dat niet hoeft moet je snel kunnen mobiliseren...
 
Had je een MRI laten maken? Meniscusscheur hoeft lang niet altijd operatief behandeld te worden en als dat niet hoeft moet je snel kunnen mobiliseren...
Kan dinsdag pas terecht bij orthopeed.
Meniscus- verhaal is voorlopige diagnose van mijn huisarts.
 
Terug
Bovenaan Onderaan