sneeuw

Rij jij met sneeuw op de wegen?

  • Ja, ikke wel

    Stemmen: 35 28,2%
  • nee, ik niet (of in blik)

    Stemmen: 79 63,7%
  • alleen met mijn... (invullen in commentaar)

    Stemmen: 10 8,1%

  • Totaal aantal stemmers
    124
In Amsterdam was t even glibberen vanochtend, maar op de A10 en A4 was er niets aan de hand. Als je een beetje rekening houdt met de omstandigheden is het rijden op 2 wielen prima te doen hier in het Westen van t land. Hoe t in t rest van t land ervoor staat, weet ik niet. Alleen die pekel hè :X Maar goed, alles beter dan de trein!
 
wat denken jullie, zou ik vandaag nog op de motor naar mn werk kunnen(regio heerenveen)? zit een beetje te twijfelen :P nu lijkt het weer wel redelijk, maar ik heb geen zin om vanavond(uurtje of 00:00) over een laagje bevroren sneeuw naar huis te moeten rijden...
 
wat denken jullie, zou ik vandaag nog op de motor naar mn werk kunnen(regio heerenveen)? zit een beetje te twijfelen :P nu lijkt het weer wel redelijk, maar ik heb geen zin om vanavond(uurtje of 00:00) over een laagje bevroren sneeuw naar huis te moeten rijden...


Persoonlijk zou ik het wél doen, maarre... eigenlijk durf ik deze beslissing niet voor je te nemen, of je te beïnvloeden.
 
ik heb mn GS850 pas een week, en de banden zijn ronduit k*t(moeten zsm vervangen worden) en ik ken deze motor nog niet goed. met mn GS500 had ik het wel gedaan, maar die heb ik dus niet meer.....
 
Alleen werd mijn vizier ontzettend smerig en schoonvegen ging nagenoeg niet omdat het te droog was.

Gisterenavond op de terugweg zag ik even helemaal niks meer toen ik van de A16 de A17 opdraaide. De zon scheen lekker in mijn gezicht 8-) , gaat zo'n koekblik voor me even volop zijn ruitensproeier gebruiken :(
Nou ideaal toch, probleem opgelost zou ik zeggen, verder niet zo zeuren ;) :P
 
wat denken jullie, zou ik vandaag nog op de motor naar mn werk kunnen(regio heerenveen)? zit een beetje te twijfelen :P nu lijkt het weer wel redelijk, maar ik heb geen zin om vanavond(uurtje of 00:00) over een laagje bevroren sneeuw naar huis te moeten rijden...
in Apeldoorn viel nu net weer een fikse sneeuwbui, nu is het niet blijven liggen, maar als zo'n bui vanavond komt dan kun je er op rekenen dat het weer glibberen wordt :(
 
Ai, die is raak.
Hij is echter wel zo verstandig de motor te laten staan als de risico's domweg te groot worden.

Dat wel ja, maar ik verklaar sowieso elke motorrijder voor gek die met dit weer rijd... er was er vanmorgen nog een zo gek om tussen de auto's door te rijden met de gladheid.. beide benen uit.... en richting het stoplicht om daar zeker als eerste snel op te trekken en meteen onderuit te schuiven... niet denkend over het al wegglijden tussen de auto's door met dan schade aan 2 of meer auto's... ka-ching! daar gaat je bonus/malus-trede (en je motor)
 
Ja, vandaag was dus de eerste dag dat ik met de motor naar het werk zou moeten i.v.m. opzeggen veel-te-duur-voor-de-waardeloze-dienstverlening-en-behandeling-van-klanten-NS-abonnement.

Balen, kost me nu dus €12,50 en een bak ergernis per dag extra. Dit terwijl de voorspellingen nog de hele volgende week dit grafweer zijn :(

Jij bent inconsequent zeg. Afscheid is afscheid. Je kunt toch ook gaan liften? Of een auto huren? Of fiesten? Of gewoon stoer tóch op de motor?
*D
 
Baksteen heeft gister en vandaag gewoon motor gereden.

Ik heb een hekel aan motorcollega's die zomers wel motoragent willen zijn en 'swinters met geen stok de motor op te krijgen zijn :r


Baksteen heeft zich gister en vandaag een aantal keren afgevraag of ie wel helemaal goed wijs is.
Ik heb me voorgenomen als het morgen is zoals vandaag dat ik dan uit mezelf NIET op de motor ga.

Als het heel erg gek word dan krijg je zelfs opdracht van de meldkamer om "naar binnen" te gaan....meestal ben ik de enige tegen wie ze dat zeggen...de rest is dan uit zichzef al naar binnen :P
 
whaaahaaahaaaa, boeehoee ;( ;( ;(

sneeuwt het eindelijk, mag ik niet naar buiten.. ;(

heb ik me maanden zitten verlekkeren op rijden in de sneeuw, heb ik een
zware blaasontsteking |( |(
nu maar hopen dat het over een week of twee nog sneeuwd.. kan ik lekker
door de sneeuw crossen :]
 
Elektriker, geel busje........Imtech?
Nope... Doe alleen maar siemens installaties (telefonie) bij Zetacom (www.zetacom.nl)
Dat busje zat bij de inboedel van een bedrijf dat ze kochten geloof ik. Transporter T4, dubbele cabine, 5 pittertje met 106 PK, verlengd, 1000 km op een tank. Oke, 6 jaar oud, maar met die romantiek kan ik goed leven. Ik rij er "niet prive mee". Daarom geen bijtelling, de meesten willen zo'n bussie dan niet omdat ze wel bijtelling hebben over een bus van 6 jaar oud
 
whaaahaaahaaaa, boeehoee ;( ;( ;(

sneeuwt het eindelijk, mag ik niet naar buiten.. ;(

heb ik me maanden zitten verlekkeren op rijden in de sneeuw, heb ik een
zware blaasontsteking |( |(
nu maar hopen dat het over een week of twee nog sneeuwd.. kan ik lekker
door de sneeuw crossen :]
Met die Busssss??
 
[me]BasE is depressief met dit weer. B| B| B|
[/me]


ik kan wel janken als ik wakker wordt en naar buiten kijk ;(
 
whaaahaaahaaaa, boeehoee ;( ;( ;(

sneeuwt het eindelijk, mag ik niet naar buiten.. ;(

heb ik me maanden zitten verlekkeren op rijden in de sneeuw, heb ik een
zware blaasontsteking |( |(
nu maar hopen dat het over een week of twee nog sneeuwd.. kan ik lekker
door de sneeuw crossen :]


Da's wel een leuke. Ik denk dat ik morgen ook maar een zware blaasonsteking neem. D'r wordt weer een hoop sneeuw verwacht _O-
 
Da's wel een leuke. Ik denk dat ik morgen ook maar een zware blaasonsteking neem. D'r wordt weer een hoop sneeuw verwacht _O-


als je vanavond voor je naar bed gaat en naar het toilet moet een aansteker
meeneemt.
moet je die brandend onder je snikkel houden als je plast...
weet je gelijk hoe blaasontsteking voelt |( |(
 
zo vet, door de sneeuw ploeteren!

Als het maar vers is, is er niks aan de hand,
dan spuiten de vlokken 6 meter hoog onder
de achterband vandaan. Alleen mooi klote
als de koekblikken al strepen hebben getrokken,
vieze gladde banen, BAH! :(

Strooiwagens, ook zo'n onzin, zouden ze moeten verbieden.
vieze bagger. Die lui strooien soms 3x in een half uur t zelfde
stuk asfalt. Hersenloos :r En dan die strooihoogte, krijg soms de brokken
zout tegen mijn vizier aan knallen, prutsers.

Gewoon alle mongolen zonder winterbanden van de weg aftrekken,
en zout beperken voor op autowegen. :}
 
Nope... Doe alleen maar siemens installaties (telefonie) bij Zetacom (www.zetacom.nl)
Dat busje zat bij de inboedel van een bedrijf dat ze kochten geloof ik. Transporter T4, dubbele cabine, 5 pittertje met 106 PK, verlengd, 1000 km op een tank. Oke, 6 jaar oud, maar met die romantiek kan ik goed leven. Ik rij er "niet prive mee". Daarom geen bijtelling, de meesten willen zo'n bussie dan niet omdat ze wel bijtelling hebben over een bus van 6 jaar oud
Het had zomaar gekund.
Waren we min of meer collega geweest.
Imtech is nogal groot, dus de kans dat we bij dezelfde afdeling zaten was klein geweest.
 
Ja hoor lekker door de sneeuw baggeren :} :} :}

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan