snelheidsovertreding van precies 30 km/h

Hete post

Kloon
5 nov 2011
511
0
is die nou geregistreerd of niet?
114 op 80 weg, gecorrigeerd 110, boete van 227 + 6 administratiekosten.

Telt die nou mee dat als ik weer binnen een jaar 30+ te pakken heb ik mag voorkomen?

Of is dat pas vanaf 31 te hard? *O*

Alvast bedankt!

PS. Weer een (dubbele)aftrekpost voor mn aangifte inkomstenbelasting O-)
 
Precies 50 te hard is inleveren en volgens mij is het 30+ dat hij geregistreerd wordt.

Ik ga er nu vanuit dat je op kenteken een bekeuring hebt ontvangen dus
als je voor moet komen, dan heeft er iemand anders met je voertuig gereden toch.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee. Weet wel dat je rijbewijs wordt ingenomen bij 50 km/u óf meer te hard. Dus het zou logisch zijn als snelheidsovertredingen van 30km/u ook geregistreerd worden.
 
Precies 50 te hard is inleveren en volgens mij is het 30 en sneller dat hij geregistreerd wordt.

Als je voor moet komen, dan heeft er iemand anders met je voertuig gereden toch.

Ik ga er nu vanuit dat je op kenteken een bekeuring hebt ontvangen
Dat vraag ik me dus af, hij was van 17 november, voorheen kreeg ik altijd eerst een brief dat ik moet tekenen dat ik de bestuurder ben enzo (gaan weken/ maanden overheen). Nu niet, heb nooit precies 30 gehad, meestal 40, maar ik pas nu wat meer op ivm politierechter etc, maar nu dus precies pech? :/
 
Laatst bewerkt:
Dus ik kan voorlopig nog op het gas blijven? Sinds augustus was mn 1 jaar-termijn verlopen, vandaar :+
 
Ik ben gelaserd, en na correctie was het precies 30 te hard..

Ik heb een beginnersrijbewijs, en ik kreeg hier een punt op. Ik denk dat deze wel geregistreerd word, maar ik weet het niet zeker...
 
Voor je ligt een Transactievoorstel voor een snelheidsovertreding van meer dan 30 km/u te hard
Even opgezocht, ik denk dat het gewoon een Muldertje is:
Een Mulderbeschikking is een boete die wordt opgelegd onder administratief recht voor de kleinere verkeersovertredingen. Je moet hierbij denken aan snelheidsovertredingen tot 30 km/u te snel

zal wel tot en met moeten zijn, op die brief staat tevens dat als ik in bezwaar wil gaan ik contact op moet nemen met UNIT Mulder (blijkbaar een bezwaarplek ofzo?).
 
Mulder is WAHV, niet geregistreerd.

Als het op de snelweg was is de grens trouwens 40 km/h te snel
 
Ja, dat kunnen we allemaal zien in de link die er een post voor jouw post staat. :z
 
Precies 50 te hard is inleveren en volgens mij is het 30+ dat hij geregistreerd wordt.

Ik ga er nu vanuit dat je op kenteken een bekeuring hebt ontvangen dus
als je voor moet komen, dan heeft er iemand anders met je voertuig gereden toch.

dan moet je dat ook bewijzen. anders zou het wel heel makkelijk worden he
 
30 km is volgens mij inderdaad een Mulder.

Maar dat kun je snel zien, pak de boete erbij.

Rechtsbovenin moet dan een M staan, wanneer die er staat is er geen registratie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan