Snelweg foto's na de TT van Assen?

Fastest

Rookie
10 mei 2004
12
0
Nieuw-Vennep
De TT was heelemaal top! Ik heb er zeer van genoten. Het is alleen vaak slecht voor je portemonnee. Ik wil die geluiden ook uit mijn motor halen :P
De terugweg naar huis was ook helemaal geweldig al die motoren!!! (op de motoren van de smeris na, die waren minder geweldig)
En al die mensen langs de kant van de weg, op de brug, bij het benzinestation, allemaal zwaaien. Zo leuk!!

Maar wie heeft DAAR toevallig foto's van??????????
 
die wil ik ook wel eens zien.. als je een leeg stukje had terug naar zn 2 doorleuren tot de 11000 toeren overschakelen en dan gezichten kijken van mensen langs de weg })

:X

ik heb trouwens geen controles of gekke dingen op plisie in een citroen c5 undercover (richting utrecht) :(
 
Ik heb er een stukje film van.
Zal het wel ff posten, wanneer ik er aan toe kom.

Zag er idd wel leuk uit, maar deed er 4 uur over om thuis te komen :(
 
Vergeten......dom eigenlijk.
Ben gistermorgen 2x naar Assen gereden, 1x over de A28 vanaf Zwolle en 1x langs de vaart....

En uiteraard genoeg gezien en vooral meer dan genoeg mogelijkheden gehad mooie piccies te maken. Helaas.

Maar wel een goed idee ja, volgend jaar doe ik hetzelfde weer, tis o zo gaaf om zoveel motoren te zien rijden. Je ziet pas hoeveel het er zijn als je een paar keer de A28 op en neer rijd, helemaal te gek!

:]
 
De TT was heelemaal top! Ik heb er zeer van genoten. Het is alleen vaak slecht voor je portemonnee. Ik wil die geluiden ook uit mijn motor halen :P
De terugweg naar huis was ook helemaal geweldig al die motoren!!! (op de motoren van de smeris na, die waren minder geweldig)
En al die mensen langs de kant van de weg, op de brug, bij het benzinestation, allemaal zwaaien. Zo leuk!!

Maar wie heeft DAAR toevallig foto's van??????????

Ik heb er vanuit de auto een paar gemaakt maar kan ik die plaatsen of moeten alle kentekens zwart gemaakt worden?

Heb trouwens nog een foto van een MF-er gemaakt (blauwe sticker kentekenplaat).

Er zat heeeel toevallig een meisje achterop met een verschrikkelijk lekkere ... euh zeg maar kontje achterop, maar ik maakte de foto natuurlijk omdat het een MF-er is he :P
 
Voor mij hoef je de kentekens niet zwart te maken hoor?
Op een foto van een digicam kan je toch niet zien hoe snel ze rijden ;-)
 
A28 ong. 500m na Afslag Nieuwleusen / lichtmis
!!!20040626-TT1.jpg

!!!20040626-TT2.jpg

!!!20040626-TT4.jpg


(via e.o.a. nieuws site)
 
Ik heb er vanuit de auto een paar gemaakt maar kan ik die plaatsen of moeten alle kentekens zwart gemaakt worden?

Heb trouwens nog een foto van een MF-er gemaakt (blauwe sticker kentekenplaat).

Er zat heeeel toevallig een meisje achterop met een verschrikkelijk lekkere ... euh zeg maar kontje achterop, maar ik maakte de foto natuurlijk omdat het een MF-er is he :P


laat me die foto maar een gauw zien dan want ik heb een donker bruin vermoede dat ik het was had het meisje toevallig rood haar onder de helm uitkomen :9
 
Foto's zijn niet zo heel bijzonder hoor :)

Was veel te druk met uit de auto hangen en genieten van de motoren! (rood ducati petje en t-shirt hangende uit blauwe golf 4 )

Vroeger stond hier nog ergens hoe je foto's moest plaatsen bah :(

Weet dus niet meer hoe en kan die howto ook niet vinden...
 
Uploaden en dan [*imgatt] zonder * en je moet ook ff aan je scherm likken anders werkt het niet.
 
Foto's zijn niet zo heel bijzonder hoor :)

Was veel te druk met uit de auto hangen en genieten van de motoren! (rood ducati petje en t-shirt hangende uit blauwe golf 4 )

Vroeger stond hier nog ergens hoe je foto's moest plaatsen bah :(

Weet dus niet meer hoe en kan die howto ook niet vinden...


had de rijder toevallig een r6 en een oranje t-shirt aan over zijn pak zo ja dan was ik het...dus aub plaats die foto mijn dank is groot :} :}
 
zou je hem naar mijn mail kunnen sturen tillm024@planet.nl

en ben je inderdaad weer vergeten :X het spijt me heb er ook zoveel gezien.

Al gebeurd :)

mag ik dan nu met je zus uit? :9~

zijn niet de beste pics maar je was ook zo snel weg... je haakte nl af bij tankstation...
 
Its you definately m8 ;)

ben je me nu al vergeten dan? :P

bestand is groter dan 100 kb bah bah heb geen fotoshop

Start paint op en ga naar ”Afbeelding” en kies ”uitrekken/hellen” (Ctrl + W). Vul hier in hoeveel procent u uw afbeelding wilt verkleinen (bijvoorbeeld 50%).
 
Terug
Bovenaan Onderaan