Snoepie's make-over (Suzuki T500)

Momenteel zo weinig, dat ik wel zeker weet, dat we daar het 8-uur journaal niet mee gaan halen. })
 
Laatst bewerkt:
Wacht maar tot hij klaar is. Dan halen we elk nieuws!
 
Je hebt het toverwoord gebruikt.

De eerste delen liggen bij de verchromert, geen haastwerk, dus wanneer ze terug zijn zie ik wel. Het frame wordt nu klaar gemaakt voor de poedercoater en er zijn wat kleine onderdelen onderweg uit de USA en via de plaatselijke Motoport. Met een beetje geluk volgende week weer wat plaatjes van het frame wat klaar is voor de coating.
 
Zo, frame is voorbereid en naar de coater gebracht. Helaas geen plaatjes, maar erg interessant is dat eigenlijk ook niet. Als het frame terug is uiteraard wel. Verder nog wat klein spul binnen gekregen, veer voor standaard, veer voor rempedaal, rubber voor onder de tank, dat soort dingen.
 
:Y
Ja, ja, het gebruik van goede nieuwe rubbertjes is van levensbelang.
(ook op motoren) })


Enne...gefeliciteerd he! *O* *O* *O* *O*



;)
 
Je hebt het toverwoord gebruikt.

De eerste delen liggen bij de verchromert, geen haastwerk, dus wanneer ze terug zijn zie ik wel. Het frame wordt nu klaar gemaakt voor de poedercoater en er zijn wat kleine onderdelen onderweg uit de USA en via de plaatselijke Motoport. Met een beetje geluk volgende week weer wat plaatjes van het frame wat klaar is voor de coating.
Nice!

Naar welk bedrijf heb je het gebracht??
 
Zo, even bij Motoport een pakje opgehaald. Wat rubbertjes, afstandbusjes en veren voor de middenbok en remsleutels. Gewoon besteld bij Suzuki. Let ook eens op de prijzen.

full
 
En via eBay uit de USA de veer voor de zijstandaard, het rempedaal en de bussen voor de achterbrug.

full




Nog een weekje, dan kan ik het frame gaan ophalen.
 
Gisteren het frame en wat andere delen opgeghaald bij de coater. Puik stukje werk. Alles netjes verpakt in plastic. Zal het binnenkort even uitpakken voor wat plaatjes.
 
Uitpakken is nog niets van gekomen. Althans, niet van het frame. Inmiddels weet ik wel hoe Indiana Jones zich moet voelen als hij weer eens een schatkamer ontdekt.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan