Spam via Motozoom

Misschien inderdaad best een leuk idee om er een keer met een cluppie heen te gaan. En er gewoon een paar uur blijven hangen of zo (en hardop klagen natuurlijk :P ).


Maar waar je mee te maken hebt is net als bij schoonmaak bedrijven een zeer snel wisselend personeelsbestand, mede ook door het wanbeleid wat er binnen dat bedrijf heerst dus of zo'n bezoekje zin heeft? (wel als de directie aanwezig is)

Een mede motoforummer heeft er gewerkt vandaar die inside information. (hij heeft er ook maar 3 dagen gewerkt ;) )
 
Maar waar je mee te maken hebt is net als bij schoonmaak bedrijven een zeer snel wisselend personeelsbestand, mede ook door het wanbeleid wat er binnen dat bedrijf heerst dus of zo'n bezoekje zin heeft? (wel als de directie aanwezig is)

Een mede motoforummer heeft er gewerkt vandaar die inside information. (hij heeft er ook maar 3 dagen gewerkt ;) )

Dus niet allen voor klanten, maar ook voor het personeel een k...firma
 
Welke zaterdag gaan we? Ik wil wel mee. Zul je net zien dat ze M-F ook lezen en dat de hele tent precies op die dag gesloten is.. allemaal gevlucht ;)

Die mail is volgens mij niet afgeschermd, ik kreeg 2x de melding dat de mailbox helemaal vol zit, over quota. Dus eerst moeten ze die mailbox eens leegtrekken voor je er weer emails naar toe kunt sturen. Ik heb nog nooit bij een bedrijf gehoord dat de mailbox te vol zat. Dan kan je wel nagaan dat ze daar echt slecht hun best doen om de klant te helpen.

Werkt rejoh@motozoom.com nog ? Dat is de directeur-oplichter.
 
Kep zowaar antwoord gekregen van Rejoh:

Beste Remco,

Dit berust op een misverstand, het gaat om jouw adres, NIET je emailadres. Jouw emailadres, telefoonnummer, bestel en betaalgegevens en dergelijke gaan bij ons nimmer de deur uit, onder geen enkele voorwaarde.

Overigens moet je even de privacy pagina verversen (rechter muisknop, ‘vernieuwen’). De registratiekamer is vervangen door het CPB (College Bescherming Persoonsgegevens). Het zou kunnen dat deze oude pagina nog bij jouw ISP gecached staat als je de CBP gegevens niet te zien krijgt. Indien je een klacht wilt indienen bij het CBP dan vind je hun site hier: http://www.cbpweb.nl/ Hier vind je alle wetenswaardigheden en hoe je tegen ons desgewenst een klacht kunt indienen.

Ik hoop dat dit laatste niet meer nodig is na bovenstaande uitleg. Wij blokkeren jouw adres natuurlijk voor verhuur als je dit wenst. Wel dien je mij dan even jouw postcode en huisnummer door te geven zodat ik je in de database terug kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Rejoh van der Voort
Directeur



www.motoZoom.com en www.Nordkap.nl

Savannahweg 43
3542 AW Utrecht
0900 2941199 bestellijn en helpdesk
030 2943399 fax
 
Kep zowaar antwoord gekregen van Rejoh:

Alles leuk en aardig, maar wat dit betreft maakt e-mail adres of gewoon adres ook niet uit. Dat mogen ze niet ongevraagd doorgeven.

Ik heb in korte tijd nog nooit zoveel negatieve dingen gelezen als van Motozoom trouwens, en zelf ook nog niet zulke beste ervaringen... Da's ook een prestatie! :X
 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar als ze ergens op de website een soortgelijke tekst hebben staan die lijkt op:
"De gegevens die u ons doorgeeft worden door ons opgeslagen in een bestand en gebruikt voor interne en geautomatiseerde verwerking in het kader van verantwoord klantenbeheer en van onze bedrijfsvoering, zoals verwerking van bestellingen en klantenbeheer, alsmede voor het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen of van door ons zorgvuldig geselecteerde derden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden die uw persoonlijke levenssfeer aantasten. U beschikt uiteraard over het recht van toegang tot en verbetering van uw gegevens. Wenst u geen mailings meer van ons te ontvangen, dan kunt u ons dat schriftelijk mededelen. Heeft u bezwaar tegen verstrekking van naam- en adresgegevens aan derden, dan kunt u ons dat eveneens schriftelijk mededelen."

hebben ze dit recht helaas wel. Als jij dan je adresgegevens geeft en er niet nadrukkelijk bij schrijft dat ze deze niet mogen verstrekken aan derden geef je dus toestemming.
 
Laatst bewerkt:
Gevonden op de site van Motozoom:

De door jouw geregistreerde gegevens worden door ons gebruikt voor het afhandelen van je bestelling en voor het periodiek versturen van mailings met aanbiedingen en andere interessante nieuwtjes over ons steeds groter wordende bedrijf. Ook kunnen je gegevens gebruikt worden om je op de hoogte te houden van interessante aanbiedingen van collega bedrijven van motoZoom. Wil je dit echter niet of wil je weten welke gegevens er over jou geregistreerd staan, dan kun je ons een briefje of kaartje sturen: Savannahweg 43, 3542 AW Utrecht.

Ze houden zich dus netjes aan de wet.
 
Ik snap je wel maar ze zijn niet fout. En bedenk je wel, er zijn meer bedrijven die dit doen dan je denkt!
 
Toen ik er twee jaar geleden iets bestelde, stond genoemde tekst niet op hun website. Zeker weten. Daarnaast is het absurd (voor een internetbedrijf) dat je je alleen kunt afmelden via de post.

Maar ik ga er verder geen werk meer van maken, ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij hun.
 
Toen ik er twee jaar geleden iets bestelde, stond genoemde tekst niet op hun website. Zeker weten. Daarnaast is het absurd (voor een internetbedrijf) dat je je alleen kunt afmelden via de post.

Maar ik ga er verder geen werk meer van maken, ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij hun.

....en da's volgens mij de enige manier om die waailappen iets aan het verstand te branden. Een bikers-boycot van Motozoom!!!!!
Dan gaan we actievoeren....met spandoeken als: "Je bent een rund als je je geld aan Motozoom gunt".
Jullie weet vast nog wel betere slogans!
Kom maar op!
 
Niet meer langs de site van motozoom paraderen maar gewoon dr naar toe gaan en plat bombarderen :) (is dat een aardige?)
 
deze nacht ff in de pentagon pc's hacken en de coordinaten van motorzoom ingeven, komt er zo een stealth over en.....kaboem :P
 
Domeinnaam motozoom.nl (volgend domein)
Status actief
Registrant Louis Postordering
Laan Van Nieuw Guinea 5961
3531 JC UTRECHT
Netherlands

Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact R. Van Der Voort
+31 30 2941199
postmaster@motozoom.nl

Registrar ISION B.V.
Groeneweg 150
3981 CP BUNNIK
Netherlands

Dit zijn de gegevens van MOTOZOOM als je ze oproept via:

http://www.nic.nl

Dus met een redelijk grote groep ronkende motoren kun je ze altijd "vereren"..

;-)
 
als jullie daar even heen gaan met een groepje en dan met ze alle voor de deur een burn out maken }) dan leren ze het snel genoeg :P

wel zo natuurlijk dat alle rook naar binnen gaat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan