Speedweek discovery Channel - Biker challenge

Kawa-Robert

MF veteraan
2 mrt 2005
1.082
0
als jullie het nog niet weten, deze week is het speedweek op discovery, en elke avond is er van 19.00 tot 20.00 uur:
- Ultimate Biker Challenge
Het team van de 'Ultimate Biker Challenge' reist door Europa en duikt in de motorcultuur. Onderweg houden ze zich bezig met het bouwen, rijden en racen van diverse soorten motoren. :}

en tot 10 uur 's avonds elke avond nog meer snelle dingen
:Y *O* 8-) achter de tv jullie :+
 
Voor de mensen die nog niet zijn aan het kijken: met een 999 op Imola :}


YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

wat kan die ouwe kerel ragge!!!!

teering...this just made my monday night!


ben toch ff blij dat ik een HDD recorder heb :) }) })


enjoy guys and girls!
brakke
 
Die race op Imola was echt leuk om te zien. Het verbaasde me dat ze zo vroeg opschakelen met die ducati's... zeker 2000/3000 toeren voor de begrenzer.
 
hill-climbing in frankrijk nu
ik zat samen met mijn jongste spruit te kijken, zegt ie, ga jij dat later ook doen als je straks je rijbewijs hebt? Ik zeg, neuh, lijkt me niet zo'n fijn plan... :N
 
Erg cool hoor met die ducati's op Monza. Of was het nu Imola? Ik weet het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
ik heb die kerel gezien die af entoe ook op dit topic is ben zn naam kwijt als ze net met dat stunt gedeelte beginnen zie je hem heel effetjes in de intro
 
die stuntrijder die af en toe op dit forum komt heb ik ook gezien ben zn naam kwijt gele motor heeft die.
als ze in het programma met het stuntgedeelte beginnen zie je hem heel even in de intro of ik was scheel maar volgens mij was het hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan