Sproeiers Night Hawk verstopt?

Manske

Die hard MF'er
11 sep 2008
280
0
Heiligerlee
Goeiedag allemaal, mijn motor (CBX650E) gooit tijdens het draaien benzine uit het overloopslangetje en er komt ook behoorlijk veel benzine in de luchtfilter. Nu denk ik dat de sproeier(s) verstopt is. De linker cilinder wordt niet warm,dus vermoed ik dat het probleem in de linker carberateur(sproeier) zit. Kan ik bij de sproeier(s) komen zonder de carberateurs helemaal uit het blok te moeten halen? Of is Forté misschien een optie? Alvast bedankt voor jullie hulp. Manske. :W
 
Probeer dit eens: Benzinekraan dicht. Vlotterbak aftappen (schroef aan de onderzijde)zodat de vlotter in de onderste stand komt te hangen
Benzine opvangen in potje en controleren of er vuil in zit. Aftapschroef weer dicht, kraan open.
Mocht het nog lekken, een paar tikken met een hamersteel oid tegen de vlotterbak tikken.
Lekt het nog dan moet het toch echt uit elkaar. Misschien dat je naald vervormd is.

Als het gom is dan lukt het met een cleaner (forté oid) en wat mazzel wel. Beter is de natuurlijk de vlotterbakken los en de zitting en naald schoonmaken.
Geleend:
full


Naald foto geleend: kost niets
full
 
Probeer dit eens: Benzinekraan dicht. Vlotterbak aftappen (schroef aan de onderzijde)zodat de vlotter in de onderste stand komt te hangen
Benzine opvangen in potje en controleren of er vuil in zit. Aftapschroef weer dicht, kraan open.
Mocht het nog lekken, een paar tikken met een hamersteel oid tegen de vlotterbak tikken.
Lekt het nog dan moet het toch echt uit elkaar. Misschien dat je naald vervormd is.

Als het gom is dan lukt het met een cleaner (forté oid) en wat mazzel wel. Beter is de natuurlijk de vlotterbakken los en de zitting en naald schoonmaken.
Geleend: [afbeelding]

Naald foto geleend: kost niets
[afbeelding]
Aftappen en er tegen aan tikken heb ik al geprobeerd. Maar de vraag blijft,moeten de carberateurs eerst helemaal van het blok gehaald worden om bij de naald en sproeiers te komen? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan