staan er op de RAI ook modellen die niet gwijzigd

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
Staan er op de rai ook modellen die voor het jaar 2003 niet gewijzigd zijn?
Ik ben lichtelijk geinteresseerd in een nieuwe bandit 1200, nu is deze denk ik niet gewijzigd voor het modeljaar 2003. Staat alleen het nieuws op de RAI of ook de niet gewijzigde modellen? Liefst allebei dus. En de yamaha diversion 900 is ook niet gewijzigd dacht ik, maar dan hoop ik dat ie er wel staat.

Of staan gewoon alle te leveren modellen daar.

Ik ben al vele malen naar de motorai geweest, maar dat was al weer lang geleden, en toen was het alleen motorzitten, en uit welk bouwjaar ie toen kwam was mij toen een worst...
 
Het complete modellenprogramma staat er wel.. hooguit met wat andere kleurtjes.

Suzuki bijv. heeft bij de SS alleen de GSX-R1000 gewijzigd, maar de 600 en 750 staan er ook gewoon.
 
Zowat alle merken zijn vertegenwoordigd. BMW iig niet.

De meesten hebben alle leverbare modellen bij. Honda en suzuki hebben ook een paar kleur-miskleunen bij.

[me]Joris vind de kleurstellingen van de 2003 blade en de 2003 gixxers niet mooi[/me]
 
Zowat alle merken zijn vertegenwoordigd. BMW iig niet.

De meesten hebben alle leverbare modellen bij. Honda en suzuki hebben ook een paar kleur-miskleunen bij.

[me]Joris vind de kleurstellingen van de 2003 blade en de 2003 gixxers niet mooi[/me]

ik vind de kleuren van de nieuwe blade ook minder....... ik heb alleen de kleuren van de sp2 nog niet gezien. wie wel?
 
Deze dus:

full
 
Ik ben naar de RAI geweest en gepast en gemeten en het word hoogstwaarschijnlijk de bandit 1200, want deze geeft mij het meeste beenruimte en het 'dashboard' geeft mij een idee van "welkom thuis" (net als bij de diversion 900, maar deze geef ik een paar puntjes minder dan de bandit).
Sommige modellen, daar zit je op, en de voorkant van de motor is voor het gevoel 'te kort'. stuur, klokken, leegte... En bij de bandit is het: Stuur, ruimte, klokken, ruimte, kuip, ruit... Dan heb je nog iets voor je.

De gigant Suzuki gsx1400 had niet genoeg beenruimte voor mij. Mijn knie-en zouden geroasterd worden aan de cilinderkoppen. Maar deze heeft toch geen tophalf.

Ik heb gevonden wat ik wilde vinden, volgend voorjaar een proefrit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan