Stop jij voor een collega,met panne aan de kant?

Stop ook..

Onlangs nog gestopt met me brikke z650 toen ik een zx9 geduwed zag worden.. starte niet meer. Had niets bij zich heb ik hem eff laten bellen met me mobiel (met een brikkie MOET je je basis dingen bij je hebben, het kan nog al eens uitvallen of zo :P )

kleine moeite om eff te stoppen dus..
 
Ik heb dit jaar op de snelweg een stop gemaakt (met koekblik) bij een mede motorrijder. Hij bleek zonder benzine te staan (verkeerd gegokt :o ). Ik zeg, stap in, wij naar benzinestation en weer terug en voilà :)

Hij blij en ik een goed gevoel *O*

[me]Trixz stopt als het kán altijd bij een mede motorrijder :Y [/me]
 
Vorig jaar in Duitsland 's avonds op de vluchtstrook van de autobahn een nederlandse motorrijder op een VFR met elektronische storing proberen te helpen in de stromende regen.Helaas kregen we het niet voorelkaar en heeft hij de nacht in zijn tentje doorgebracht op een parkeerplaats even verderop ;( Zelf toen nog 3 uur door de regen heen gescheurt zonder regenoveral<heel koud en heel erg nat :]
Onder werktijd wel eens een motorrijder met pech weer op weg kunnen helpen dankzij de enorme hoeveelheid gereedschap,tape draad en andere rommel die ik dan bij me heb :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan