Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Een van de nieuwe eigenaren hier van een VTR nog interesse in een van onderstaande spullen? Allemaal te koop na verkoop van mijn VTR.

Setje Viper dempers zeer mooie diepe roffel.

Superbike stuur kit

Nakedbike koplamp

Superbike spiegelsetje
superbike kitje wat vraag je ervoor ?
 
goed na doorlezen van dit topic ga ik maar eens beginnen met mn naksen te vervangen als blok nog goed is verder .
gelukkig is de oude eigenaar een collega dus die maar eens uithoren volgende week
wat zijn de prijzen voor de handmatige naks ?
en orginele ombouwen naar handmatig : waar kan ik daar info over vinden verder ?
 
oja hier wat fotos van mn projectje
 

Bijlagen

  • 20191118_152447.jpg
    20191118_152447.jpg
    138,5 KB · Weergaven: 14
  • 20191118_152453.jpg
    20191118_152453.jpg
    220,2 KB · Weergaven: 16
  • 20191122_125937.jpg
    20191122_125937.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 18
goed na doorlezen van dit topic ga ik maar eens beginnen met mn naksen te vervangen als blok nog goed is verder .
gelukkig is de oude eigenaar een collega dus die maar eens uithoren volgende week
wat zijn de prijzen voor de handmatige naks ?
en orginele ombouwen naar handmatig : waar kan ik daar info over vinden verder ?
Via Rob de Hoo van www.exhausist.com

Alle info staat op zijn site. Uitleg zit er ook bij wanneer je ze koopt.

Via marktplaats bied hij ze ook aan.

 
Via Rob de Hoo van www.exhausist.com

Alle info staat op zijn site. Uitleg zit er ook bij wanneer je ze koopt.

Via marktplaats bied hij ze ook aan.

ok bedankt wel aardig prijzig inderdaad 120 euro voor twee setjes !
 
ok bedankt wel aardig prijzig inderdaad 120 euro voor twee setjes !
Kapotte spanner is een veelvoud daarvan.:+

Kwaliteit is gewoon goed. En hij is heel behulpzaam mocht de montage niet lukken. Zoek hem maar eens in de firestorm topics. Iedereen is positief over hem en zijn spanners.
 
Kapotte spanner is een veelvoud daarvan.:+

Kwaliteit is gewoon goed. En hij is heel behulpzaam mocht de montage niet lukken. Zoek hem maar eens in de firestorm topics. Iedereen is positief over hem en zijn spanners.
klopt ben al druk aan het inlezen er orginele kosten ongeveer net zo veel dus relatief valt het weer mee
 
nou we zijn weer verder . krukas is kaput had de dynamo carterzijde verwijderd en het was als een pan moment bij gold rush allemaal flakes ! krukas zit ook muur vast bijna
 
jep best crap weet nu ook waarom . aanzuigkorf oliepomp heeft een optater gehad , rubber vd korf naar pomp ontbrak . oring vd oliekoeler was beschadigd en er ontbraken twee centreer ringen op olie leidingen , volgens oude eigenaar is carter jaren geleden keer gelast ( heb ik gezien ) en heeft hij er nadien gewoon flink mee gereden ( wat zn monteur bevestigde , deze heeft de reparatie niet gedaan btw ) dus best nap dat het blok zolang uitgehouden heeft!
was dus een rijdende tijdbom .
motorfiets ligt nu kompleet uitelkaar en gaan straks eens rustig opbouwen ,zal in brikken gedeelte een topic openen daar dit mn 500 euro challenge fiets van 2021 wordt .
 
Hoi, ik ben Maarten, heb n 2001 opknappert VTR1000F gekocht met n beetje glijschade.
 

Bijlagen

  • 20191222_115706.jpg
    20191222_115706.jpg
    180,4 KB · Weergaven: 19
  • 20191218_174432.jpg
    20191218_174432.jpg
    264,2 KB · Weergaven: 20
  • $_84 (1).jpeg
    $_84 (1).jpeg
    29,1 KB · Weergaven: 17
  • $_84.jpeg
    $_84.jpeg
    31,7 KB · Weergaven: 17
Het hele spul heeft open-gelegen om: smeren, reviseren of te vervangen. De orginele onderdelen koop ik 2e hands in via Roukema, Cees uit Goes of nieuw via AliB of CMSNL. De bedoeling is om m zo orgineel mogelijk te krijgen, dus incl.orginele dempers. Nu vernam ik dat er een K&N sproeierkit inzit, maar met orgineel papier luchtfilter. Iemand ervaring? Of ook zo'n dure K&N filter erin? ( is wel 150,00 euries(
 
Modificaties: Handmatige NAKS, spanningsregelaar met koelribben vervangen, dynamodraden (geel) gesoldeerd, klepspeling check, rempomp revisie, pro-link reiniging en invetten, synchronisatie carbs, en alle vloeistoffen vervangen.
 
Modificaties: Handmatige NAKS, spanningsregelaar met koelribben vervangen, dynamodraden (geel) gesoldeerd, klepspeling check, rempomp revisie, pro-link reiniging en invetten, synchronisatie carbs, en alle vloeistoffen vervangen.
 
Goedemorgen,

Heb nog vele onderdelen liggen die weg mogen voor kleine prijzen. Mocht je iets nodig zijn neem contact met me op wellicht heb ik het nog liggen.

Subframe 10 euro
Cdi en Ecu 25 euro
Uitlaatbochten 20 euro
Kuipframe 15 euro
Seatcover 10 euro
Oliekoeler 10 euro
Achterbrug 10 euro
Achterkuip mat grijs 15 euro
Schetsplaat links 10 euro
Dynamo deksel 10 euro
Tandwieldeksel 5 euro
Bobines 10 euro
Voorspatbord 10 euro
Rempedaal 10 euro
Rempomp achter 5 euro
Ventilator 5 euro Koppelingshendel 10 euro
Remklauwen voor 15 euro
Remklauw achter 5 euro
Benzine tank opknapper 15 euro
Tankdop met sleutel 10 euro
Koplamp 15 euro
Topkuip geel 8 euro
Waterpompdeksel 7 euro
Schokbreker 10 euro


Te bereiken via 06 4877 0200 makkelijkst via Whatsapp dan stuur ik gelijk detailfoto's van het onderdeel.

Mvg Jeroen
 
Het hele spul heeft open-gelegen om: smeren, reviseren of te vervangen. De orginele onderdelen koop ik 2e hands in via Roukema, Cees uit Goes of nieuw via AliB of CMSNL. De bedoeling is om m zo orgineel mogelijk te krijgen, dus incl.orginele dempers. Nu vernam ik dat er een K&N sproeierkit inzit, maar met orgineel papier luchtfilter. Iemand ervaring? Of ook zo'n dure K&N filter erin? ( is wel 150,00 euries(

Succes met opknappen! K&N filter zou ik niet doen, gewoon lekker de originele houden.
 
extra set koppen voor het reserve blokkie zijn los, zondagmiddag goed besteed :-). Ziet er allemaal goed uit. Setje easy gauge besteld om de lagering van de nokken assen goed na te lopen.
Nu nog een kleppenslijper regelen met wat pasta. Maar dat word Februari weer. Eerst moet wat ander werk af O-)
 
Beste mfers. Heb sinds 2 dagen een fijne vtr. Deze gekocht met wat vibratie tijdens 't remmen. Voel het zowel aan de motor als in de remhendel. Wat zou dit kunnen zijn. Kromme schijven, versleten blokken, oude remvloeistof of een balhoofdlager. Gr thijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan