Stotteren

TDM 93

Rookie
10 apr 2022
17
6
Hai heb sinds vandaag een TDM 850 uit 1993 zodra ik bij de 80 km kom en dat vasthou stotterd de motor tot ongeveer de 100 tot 110 km dan. Is het weg volgens vorige eigenaar heeft hij beurt gehad en zijn carbs ultrasoon gereinigd hij tankte altijd euro 95 nu heb ik hem volgegooid met euro 98 zou dat het probleem kunnen zijn ? Zo niet wat anders
 
Net de eigenaar gesproken die wil eventueel wel meebetalen 100 euro of de motor terugnemen heeft me ook rekening laten zien van reinigen en revisieset carbs van 363 euro
 
Net de eigenaar gesproken die wil eventueel wel meebetalen 100 euro of de motor terugnemen heeft me ook rekening laten zien van reinigen en revisieset carbs van 363 euro
Net de eigenaar gesproken die wil eventueel wel meebetalen 100 euro of de motor terugnemen heeft me ook rekening laten zien van reinigen en revisieset carbs van 363 euro
Ik zou eerst kijken of dat allemaal wel nodig is.
Zou jammer zijn als de carbs gewoon schoon zijn.

En er zijn hier ook jongens die carbs reinigen tegen een goeie prijs. Een bak met speciale trilvloeistof en dan .. ik weet de naam even niet meer.

Maar het is jouw feestje.
 
Ik zou eerst kijken of dat allemaal wel nodig is.
Zou jammer zijn als de carbs gewoon schoon zijn.

En er zijn hier ook jongens die carbs reinigen tegen een goeie prijs. Een bak met speciale trilvloeistof en dan .. ik weet de naam even niet meer.

Maar het is jouw feestje.
De kans is klein dat het nodig is.
De garage gaat niet lopen klooien dus vervangen ze onderdelen de misschien niet nodig zijn.

Waar woont ts zijn huis? ofwel in welke regio?
 
Persoonlijk zou ik het terug laten nemen(desnoods met presentje), bij een zaak proefrijden wat binnen budget past en genieten van iets wat wel goed rijdt.
 
Dat Duitse bedrijf zou wel eens Topham geweest kunnen zijn. Die leveren meestal geen half werk.
Het zijn 100% zeker weten versleten gasbuizen. Reinigen vd carbs gaat niks helpen.
Maar dan zou ik verwachten dat Topham dit euvel gemeld heeft bij de vorige bezitter.

De Duitsers noemen het idd "Konstantfahrruckeln".
Verder weinig over te vinden.

 
Dat Duitse bedrijf zou wel eens Topham geweest kunnen zijn. Die leveren meestal geen half werk.
Het zijn 100% zeker weten versleten gasbuizen. Reinigen vd carbs gaat niks helpen.
Maar dan zou ik verwachten dat Topham dit euvel gemeld heeft bij de vorige bezitter.

De Duitsers noemen het idd "Konstantfahrruckeln".
Verder weinig over te vinden.

Dat kloot inderdaad van dat Konstantrückeldepup.

Is echt een rasechte duutse uitdrukking, die kunnen dat goed.

Maar zoals ik al ze, de R1 had er ook last van.
 
Denk dat ik hem terugbreng man is er gelukkig wel schappelijk in krijg je als je geen verstand hebt van techniek helaas
Onee, dat moet jezelf weten. Niemand dwingt je.
Ook al lijkt het misschien wel zo.

Op zich is motorzaak Snel in Zeist wel een goeie keus, eenmanszaak en verstand van "veel".
Recht op het doel af. (En nee, ik ken hem voor de rest niet).
 
Onee, dat moet jezelf weten. Niemand dwingt je.
Ook al lijkt het misschien wel zo.

Op zich is motorzaak Snel in Zeist wel een goeie keus, eenmanszaak en verstand van "veel".
Recht op het doel af. (En nee, ik ken hem voor de rest niet).
Chips, Zot was al genoemd.

Hij doet ook een beetje How To's maken, bovenin aangegeven. Al jaren, loopt hier al 30 jaar rond ofzo.

De veren zijn trouwens op.
 
_O-
een motorzaak die nu de volgende dag tijd heeft _O-
een motorzaak die gelooft dat het middengebied als eerste vervuilt _O-
een motorzaak die niet de standaard problemen van de xtz750/ tdm 850 kent _O-
_O-
Contact gehad met snel die had het over gasbuizen en. Gasnaalden versleten nu zie ik door de bomen het bos niet meer wat denk jij zit wat het probleem kan zijn volgens snel kan benzine niet de oorzaak zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan