Zot is de man van SnelContact gehad met snel die had het over gasbuizen en. Gasnaalden versleten nu zie ik door de bomen het bos niet meer wat denk jij zit wat het probleem kan zijn volgens snel kan benzine niet de oorzaak zijn
Het is ook geen benzineprobleem om dat die metalen gasnaald houders onrond zijn uitgesleten.Contact gehad met snel die had het over gasbuizen en. Gasnaalden versleten nu zie ik door de bomen het bos niet meer wat denk jij zit wat het probleem kan zijn volgens snel kan benzine niet de oorzaak zijn
Ja, dat klopt. Je kunt het misschien op 2 manieren vertellen, dacht ik zelf even. Weet ik niet. Zou kunnen dat ik het zelf niet goed snap.@Boevie Dat eerste wat je zegt klopt niet. Een ovale mengbuis heeft het effect van een dunne of te hoog afgestelde gasnaald. Dus een te rijk middengebied...
is snel een vrouw dan ?Zot is de man van Snel
Contact gehad met snel die had het over gasbuizen en. Gasnaalden versleten nu zie ik door de bomen het bos niet meer wat denk jij zit wat het probleem kan zijn volgens snel kan benzine niet de oorzaak zijn
tis best een knap ding. De achterschokbreker doet bijna niets meer, verder redelijk netjesOngevraagd Adviesbureau Gouda
ik ook, maar ook met Jan Droog.Da's op te lossen! Ongevraagd advies: Hier hele goede ervaringen met YSS.
Hé, het hoeft niet hè. Is gewoon een optie.Het 1 is een forum van de TDM merkenclub, het ander een garage.
Pieter zit ook zo lekker centraal in Nederland.
Goeie tip
Ja ik ben alleen geen sleutelheld helaas hij gaat naar snel toe die gaat het weer in orde makenGoeie tip
Over 3 weken hebben ze een sleuteldag.
Mooie gelegenheid om mede TDM rijders te ontmoeten en denk dat ze best bereid zijn om je te helpen met raad en daad.
Onderdelen kan je bestellen bij kedo.de
2 gasbuizen á €15,50
2 naalden á €16,50
En meteen 2 chokeplunjers á €6,45
Geld uitgeven is nooit leuk uiteraard en wie weet ga ik het nog leren het sleutelen en vind het niet erg om geld uit te geven aan iets wat naar mijn zin is hoort erbij ik vind het een top motor is 29 jaar oud maar zie je er niet aan afEven in Jip en Janneke taal:
1. Zot = Snel = een eikel. (Maar wel een hele kundige)
2. Er zijn geen bomen, er is geen bos. Bijna iedereen met TDM ervaring zegt hier hetzelfde: versleten gasbuizen/naalden.
3. Wat nu?
- Een 3VD uit 1993 kost €1500,-?
- Dat is inmiddels al bijna een klassieke motor, en die vraagt na 29 jaar gebruik wat onderhoud.
- Als je dat onderhoud zelf niet kunt uitvoeren, wordt het al snel een kostbare zaak, en op de lange baan geschoven. (Net als de 3 vorige eigenaren
- Er zijn eigenaren die het allemaal niets interesseert. Ding moet starten en rijden, en verder zal het wel. Type pekelfiets.
- Maar als je van het type bent dat elk kraakje, piepje, geluidje en spelingkje opgelost wilt zien, ga je op deze motor leeg lopen.
conclusie: Als geld geen probleem is, je de motor makkelijk een tijdje kunt missen, en je verliefd bent op je 3VD: investeer.
In alle andere gevallen: geef de motor terug.
Vraag ook gerust om advies op het Nederlandse TDM / TRX forum, of in het grote TDM topic hier op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Ongevraagd Adviesbureau Gouda